چه کسی برون سپاری را شروع کرد؟

حتی قبل از انقلاب فناوری اطلاعات ، شرکت های زیادی در ایالات متحده بودند که مشغول کار در خارج از کشور بودند. برون سپاری از اوایل دهه 1990 آغاز شد. در آن زمان ها ، شرکت های آمریکایی به دنبال مدل های جدید تجاری بودند تا تغییرات در صنعت تجارت را بپذیرند.

فناوری | مشکلات

صنعت تجارت با مشکلات مالی روبرو شد و در نتیجه شرکت ها به دنبال راه هایی برای حفظ تجارت خود بدون صرف مقدار زیادی پول بودند و سپس شروع به برون سپاری کشورهایی مانند هند و فیلیپین کردند. آنها کشف کردند که می توانند در خارج از کشور برای جذب نیرو بیشتر از استخدام کارمندان جدید در کشور خود صرفه جویی کنند. هنگامی که آنها کارمندانی را که در کشورشان مستقر هستند استخدام می کنند ، نیاز به همان تقاضای جبران خسارت را دارند زیرا آنها دارای ارز پولی و موقعیت اقتصادی مشابه هستند.

وقتی شرکتهای آمریکایی شروع به تأمین نیرو کردند ، هزینههای عملیاتی را به شدت کاهش دادند و سود خود را افزایش دادند. روند برون سپاری همچنان ادامه دارد که در طول سال ها توسط بسیاری از شرکت ها مورد استفاده قرار گرفته است. این مزایای بیشتری را برای بسیاری از افرادی که تجارت شخصی خود را اداره می کنند به ارمغان می آورد و همین امر باعث شده است که برون سپاری حتی این روزها محبوب شود.

با پیشرفت فناوری ها ، توسعه برون سپاری از طریق اینترنت نیز توسعه یافته است. در این سیستم ، مشاغل مرتبط با فناوری اطلاعات نیز به افراد زیادی در سراسر جهان سپرده می شود. اکثر مشاغل آنلاین آزاد به پشتیبانی مشتری ، بازاریابی اینترنتی ، بازاریابی تلفنی و پشتیبانی فنی مربوط می شود. این تجارت شامل استفاده از رایانه است و بنابراین بسیاری از افراد در حال حاضر ترجیح می دهند دوره های IT را بخوانند زیرا می دانند فرصت های شغلی زیادی به خصوص در زمینه برون سپاری در انتظار آنها است.

برون سپاری آنلاین با استفاده از وب سایت های مستقل امکان پذیر است. این سایت ها به عنوان راهی برای دیدار کارفرمایان و کارمندان عمل می کنند. کارفرمایان می توانند شرح وظایف خود را در وب سایت های مستقل قرار دهند تا بتوانند کارفرمایان بالقوه خود را پیدا کنند. برون سپاری در واقع یک وضعیت برد-برد است ، که در آن کارفرمایان و کارمندان می توانند با یکدیگر سود ببرند. کارفرمایان مهارت های خود را به کارفرمایانی که فرصت های شغلی مرتبط با مهارت های خود را ارائه می دهند ، واگذار می کنند. البته با توجه به خدماتی که ارائه می دهند ، جبران می شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا