چه کسی به چه کسی می فروشد؟ بازاریابی اینترنتی و عقل سلیم

[ad_1]

چه کسی به چه کسی می فروشد؟ به هر حال بازاریابی اینترنتی چیست؟

هیچ چیز سیاه و سفید نیست. درست نیست. اگر کسی هستید که فقط می توانید مشکلات را برطرف کنید اگر فکر می کنید ساده ترین پاسخ ها (یا هر پاسخ فردی) با وجود جواب های صحیح اغلب سوالات مطلق دائمی و یا حتی مناسب هستند پس مشکل جدی دارید.

بسیاری از ما اگر بیشتر ما نباشیم تمایل داریم با بسیاری از کارهایی که در زندگی خود انجام می دهیم کمی تنبل یا بی تاب باشیم. ما آرزوی موفقیت داریم و سریعتر از کندتر. ما می خواهیم به سؤالاتی در مورد چگونگی دستیابی به اهداف خاص و ساده بهتر از پیچیده پاسخ دهیم. ما رضایت فوری می خواهیم اما این معمولاً بسیار کند است. بنابراین ما اغلب به این نتیجه می رسیم که تجارت خود را بر اساس آنچه ایده خوبی یا معقول به نظر می رسد پس از تصمیم گیری برای عملی ساختن از آزمایش و خطا استفاده می کنیم. اما بیشتر از نه نه.

در نتیجه این نوع رویکرد که به طور کلی ما از تصمیم به تصمیم گیری تغییر نمی کنیم ما به جای آن مشکوک تر و بی اعتماد تر به پیشنهادهای جدید به ما می شویم و معتقدیم که با تبدیل شدن به این روش برخی از یادگیری را تمرین می کنیم. اشتباهات ما) که رخ داده باعث می شود که ما موفق شویم … دفعه دیگر.

نه!

مطمئناً اگر به اندازه كافی توپ می چرخید ممكن است به بعضی از آنها ضربه بزنید اما آنچه بیشتر ما می خواهیم كمی بهتر از آن است كه فقط یک تكه روی سر داشته باشید. بنابراین چه چیزی ممکن است باعث بهبود شانس دستیابی به موفقیتهای واقعی بخصوص در مواردی مانند بازاریابی اینترنتی شود؟ اول از همه افرادی که به این هدف نزدیک هستند و در اردوگاهی هستند که من در بالا توصیف می کنم (انکار یک رودخانه در آفریقا نیست دوستان من) ابتدا باید کنترل کنند به آنچه توصیف شده است نگاه کنند و در صورت لزوم مسئولیت آن را به عهده بگیرند و نه قضاوت کنند. خودشان از این گذشته این نیست که شما کی هستید بلکه آنچه شما باید انجام دهید لازم است که در اینجا به آن نگاه کنیم. اگر نتوانسته اید الگوی خاصی از رفتار را رعایت کنید این بدان معنا نیست که شما یک شکست هستید احمق هستید یا می خواهید خود را احساس ناامیدی یا ترحم کنید. فراموشش کن. این فقط مربوط به کاری است که شما انجام داده اید و می توانید هر زمان که تصمیم بگیرید تغییر دهید.

  • بنابراین اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که فقط موقعیت مناسب را بدست آورید. این موارد باید شامل موارد زیر باشد: اگر چیزی خیلی راحت به نظر برسد داستان کامل نخواهد شد. اما این بدان معنی نیست که هیچ ارزشی ندارد. بازاریابی اینترنتی پر از پاسخ های جادویی برای موانع جهانی است. در اکثر پیشنهادات چیز ارزشمندی وجود دارد اما اگر به دنبال پاسخ سریع در مورد آن هستید یک فرصت بالقوه را از دست خواهید داد. مسئله این است که این فرصت ممکن است چیزی کاملاً متفاوت از آنچه ارائه می شود باشد. چیزها می توانند به روشهایی نشان داده نشوند. قبل از رد ایده خود ذهن خود را باز نگه دارید. می تواند چیز دیگری باشد که مناسب شما باشد. فکر کنید خلاق
  • انتظار نداشته باشید که جواب ها ساده و یا مطلق باشد. برای مثال بازاریابی اینترنتی چیزی نیست که انتظار داشته باشید به سادگی و ارزان به موفقیت واقعی دست پیدا کنید. اگر کسی سعی کرد ابزاری را در اختیارتان قرار دهد که در هنگام خواب کیلوبوکسی برای شما به ارمغان بیاورد نباید انتظار آن را ساده داشته باشید. با این حال گاهی اوقات هنگام بازگشت به یک نکته قبلی برخی از این ابزارها ارزش دیگری دارند که می توانیم در یک چارچوب بزرگتر پیاده سازی کنیم و قبلاً از بعضی از قابلیتهای آنها متفاوت استفاده کرده و از آنها بهره مند شویم. فکر کردن بیرون جعبه.
  • همیشه منابع را بررسی کنید و به یاد داشته باشید که هنگام جستجوی اطلاعات تعصبات خود را بررسی کنید. این نیاز به صداقت دارد. خودتان را به عنوان یک استراتژیست نظامی یا بازپرس LAPD تصور کنید: فقط حقایق خانم. وقتی فهمید که آنچه فکر می کنید نادرست است آماده پذیرش آن باشید و فوراً رفتار خود را تغییر دهید (این کاری است که شما انجام می دهید) تا خونریزی متوقف شود و شروع به تجمع کند.

یکی از بزرگترین شرکت های وب در کنار مستهجن شرکت های بازاریابی اینترنتی است. معلمان فراوان هستند. محصولات تجاری آنلاین به صورت روزانه ظاهر می شوند. در حال حاضر تعداد معدودی از افراد با این تجارت ثروتمند شده اند و عده ای نیز در این کار کیفیت واقعی تولید کرده اند. به نظر شخصی من اندی جنکینز عکاس ویدئویی که در نیویورک آموزش دیده است فردی است که یک مقاله استثنایی ایجاد کرده و آن را بصورت آنلاین فروخته است. هرکسی که می خواهد فیلم را یاد بگیرد خوب است این مرد را پیدا کند. اینجا هیچ پنی هدر نمی رود. او همچنین مرد خوبی است و واقعاً پشتیبانی شخصی بسیار خوبی را به همراه درس ها و اطلاعات باهوش ارائه می دهد.

برایان فاناله و نوربرت MLSP یک سازمان گسترده برای ایجاد انرژی و استخدام افراد ایجاد کرده اند و کار بزرگی و با اعتبار انجام داده اند. برخلاف آنچه از کسی مانند اندی یاد می گیرید که می توانید برای هر آنچه دوست دارید استفاده کنید آنچه از MLSP دریافت می کنید بیشتر در بازاریابی بازاریابی متمرکز است و بیشتر این محصول یک محصول MLSP است. مواد آنها بسیار حرفه ای است و می توانید با پشتیبانی بسیار خوبی از MLSP استفاده کنید. من شک دارم و ممکن است اشتباه کنم که بیشتر آنچه مردم با این مطالب انجام می دهند فقط چرخش و فروش آن به افرادی است که می خواهند در وب تجارت کنند. تا زمانی که هنوز بازاری برای آن وجود داشته باشد بسیار عالی عمل می کند. اما اگر می خواهید از فناوری MLSP برای راه اندازی کارگزار فروش MLM یا GPT استفاده کنید به این موارد محدود نیستید.

یادگیری ساخت فیلم از جنکینز هر زمان که دسترسی به مزایای MLSP در بعضی از تلاش های من بسیار مفید است به من کمک می کند اما من فهمیدم که آموزش افراد فقط یک راه برای ایجاد یک تجارت در سراسر وب است. از نظر برخی این معامله است. بازار دیگر فروش محصولات عظیم بازاریابی برای افزایش اندازه لیست یا افزایش نرخ اشتراک است. هرکسی که به دنبال راه اندازی یک تجارت آنلاین است و نمی داند چگونه می خواهد این کار را انجام دهد یک خریدار بالقوه است مانند این مورد برای کسی که می خواهد اندازه لیست خود یا نرخ اشتراک را افزایش دهد.

فروش محصولات فرصتی عالی است که بسیاری از آنها می بینند اما پتانسیل بسیار زیاد است. بازاریابی کمیسیون بازاریابی مستقیم eBaying با شرکت های dropshipping مانند DOBA فقط تعدادی از سایر گرایش هایی است که می توانید در نظر بگیرید. اما موفقیت در هر چیزی محصول یا اطلاعات / آموزش به بازاریابی بستگی دارد … و پاسخ به چگونگی انجام آن پایه و اساس همه چیزهایی است که امروز در اینجا صحبت می کنیم. همه چیز مربوط به بازاریابی است و هیچ کوتاه مدت وجود ندارد. هیچ ابزار موفقیت سریع وجود ندارد. هیچ پاسخی برای یادگیری آسان وجود ندارد. این یک علم موشک نیست. برای موفقیت نیازی به نبوغ ندارید بلکه باید روی کاری که انجام می دهید متمرکز شوید روی کارهایی که باید انجام دهید متمرکز شوید در انجام آن پایدار بمانید همه کارهایی را که انجام می دهید آزمایش کنید و همچنان به آزمایش تغییر و حفظ آن بپردازید. این کار است موقعش است. شما باید بدانید که واقعاً چه چیزی لازم است و آن را تکرار کنید. برنامه های بازاریابی را برای افراد موفق بررسی کنید و در حد امکان از آنها کپی کنید. دریابید که چرا آنها تصمیماتی را اتخاذ می کنند و این اطلاعات را در تجارت خود استفاده می کنند. با سلام در اینجا هیچ میانبر وجود ندارد. متاسف.

مانند هر جای دیگر در این جهان با هر ارزش واقعی آنچه را که قرار می دهید دریافت می کنید. برندگان قرعه کشی استثنا هستند و اگر این برنامه بازنشستگی شماست موفق باشید! اوه واقعاً

من نمی دانم که بسیاری از شما این مورد را تا این لحظه مطالعه کرده اید. اما اگر شما آن را داشته باشید فکر می کنم در مورد شما خوب صحبت می کند زیرا هیچ جای دیگری اصلاحات سریع ارزان تضمین شده و آسانی را انجام نداده ام. من از صمیم قلب صحبت کرده ام و دانشی را که در سالهای متمادی در مشاغل مختلف به دست آورده ام به اشتراک می گذارم که می دانم قابل اعتماد و منطقی از آنها انتظار می رود.

منطقی. برای شما آرزوی موفقیت دارم و همیشه به ایمیلهای افرادی که به طور جدی به دنبال موفقیت هستند و کارهایی را که لازم است انجام می دهم پاسخ خواهم داد. بازاریابی را می توان آموخت و بودجه آن را می توان در زمان و پول تعیین کرد. اگر آماده نیستید که این دو ضرورت را در خود سرمایه گذاری کنید آمادگی موفقیت ندارید. اگر می خواهید با خودتان صادق باشید آمادگی یادگیری و انجام کارهایی را که شرکت های موفق انجام می دهند و آماده اید همراه با ذهن جسم و پول خود را دنبال کنید در این صورت موفق خواهید بود. اکثر مردم چنین نخواهند کرد. به همین دلیل است که 5٪ فوقانی وجود دارد :-) کسانی که چنین می کنند خواهان کسانی هستند که هرگز چنین کاری نمی کنند. (البته برندگان قرعه کشی مستثنی هستند).

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا