دنیای وب

چگونه از بازاریابی مقاله برای افزایش ارزش بازدیدکنندگان خود استفاده کنید

اگرچه امروزه ابزارهای زیادی برای ایجاد ترافیک در اینترنت موجود است، بازاریابی مقاله هنوز بهترین گزینه برای اکثر بازاریابان و صاحبان مشاغل الکترونیکی است. این ابزار می تواند به شما کمک کند نه تنها ترافیک با کیفیت و ارگانیک را به وب سایت خود جذب کنید، بلکه می تواند به شما کمک کند تا خود را به عنوان یک متخصص در جایگاه انتخابی خود قرار دهید تا به شما اعتماد کند و برای مدت طولانی با شما تجارت کند.

در اینجا نحوه استفاده از بازاریابی مقاله برای افزایش ارزش بازدیدکنندگان آورده شده است:

1. نویسنده خوبی باشید. اگر مقالات شما خوب و پرمعنی باشند، می توانید اعتماد خوانندگان خود را جلب کنید. سعی کنید مهارت های نوشتاری خود را با چسبیدن به گرامر خود و کشف بهترین راه برای انتقال پیام خود به روشی بسیار آسان و قابل درک، بهبود بخشید.

2. مقاله خود را با عنوان اصلی شروع کنید. من مطمئن هستم که می خواهید نرخ باز شدن خود را افزایش دهید و افراد بیشتری را به باز کردن و خواندن پست های شما دعوت کنید. اگر عنوان مقاله شما جذاب، قانع کننده و بسیار جالب باشد، ممکن است این اتفاق بیفتد. علاوه بر استفاده از کلماتی که می‌توانند باعث عمل شوند، اگر بتوانید مزایایی را که مقاله شما می‌تواند به خوانندگانتان ارائه می‌دهد به اشتراک بگذارید، کمک خواهد کرد.

3. از تکنیک هرم معکوس استفاده کنید. این مهم است که خوانندگان خود را علاقه مند نگه دارید. به یاد داشته باشید که باید کل مقاله خود را بخوانید تا بتوانید آنها را وادار کنید که روی جعبه منبع شما کلیک کنند. با ارائه اطلاعاتی که در اختیار دارید با استفاده از تکنیک هرم معکوس می توانید مطالعه بیشتری را ترویج دهید. همچنین اگر بتوانید مطالب را جذاب و خواندنی کنید، کمک خواهد کرد.

4. در مورد محصولات و خدمات خود بنویسید (اما به تبلیغات صریح نه بگویید). هنگامی که مقاله آموزنده ای را در اختیار خوانندگان خود قرار می دهید، می توانید محصول خود را سفارشی کنید. چگونه انجامش بدهیم؟ پاسخ بسیار ساده است؛ می توانید موضوعی را انتخاب کنید که بیشترین ارتباط را با ارائه شما دارد تا بتوانید یک یا دو بار محصول خود را در سرتاسر ذکر کنید. به عنوان مثال، اگر قرص های لاغری می فروشید، می توانید در مورد افزایش وزن و اینکه چگونه محصولات شما می توانند با آن مبارزه کنند صحبت کنید.

5. آن را صاف نگه دارید. شما نمی توانید وقت خوانندگان را تلف کنید زیرا این افراد بسیار شلوغ هستند. ارتباط افکار و ایده های خود را بدون استفاده از فرمول ها و مقدمه های طولانی به یک عادت تبدیل کنید. فقط آنچه را که می خواهید بگویید و متن خود را تا حد امکان کوتاه نگه دارید (حدود 300-500 کلمه).

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.
دکمه بازگشت به بالا