چگونه از خطاهای پرهیز از انتشار خودداری کنیم

[ad_1]

در اینجا چگونگی جلوگیری از این خطای پر هزینه انتشارات آورده شده است.

مایک سامونیک یک میلیونر منتشر شده بود و یک اشتباه که او می گوید شما نمی خواهید اشتباه کنید.

“هنگامی که تبلیغات صفحه نمایش ویرایش را نقض می کنم ، خطاهای گران قیمت را می بینم که تبلیغ کنندگان پس از دستیابی به موفقیت نسبی با تبلیغات ماهواره ای ، مرتکب می شوند.” به همین دلیل ، مایک سامونیک تصمیم گرفت نامه پستی مستقیم را امتحان کند.

او می گوید شایعترین اشتباهی که بازاریابان مرتکب می شوند مشخص نکردن USP خود است. USP گزاره فروش جهانی است. بسیاری از مردم آن را ایالات متحده آمریکا می نامند.

من تعجب کردم که چگونه مردم واقعاً نمی فهمیدند که چه می فروشند. اگر نفهمید USP شما چیست ، کار بدی خواهد کرد. اما ، از طرف دیگر ، اگر شما یک ایده واقعاً قوی از علاقه اصلی خود داشته باشید ، در واقع این ویژگی را به فروش می رسانید. فکر می کنم علاوه بر مایک ، این رایج ترین اشتباهی است که می بینم.

اغلب سر و صدای زیادی رخ می دهد ، و ادعاهای باور نکردنی زیادی وجود دارد. فکر می کنم اگر مجبور شدم یکی را انتخاب کنم ، مردم نمی فهمید USP چیست.

مایک همچنین اظهار داشت که چیز دیگری که بازاریابان به آن توجه کافی نمی کنند ، گرفتن تبلیغات برای محصولات خود به ویژه کتاب است. فروش کتاب دشوار است. اگر به ناشر بروید و قبول کنید که کتاب خود را منتشر کنید ، آنها آن را اعلام نمی کنند.

USP تعیین می کند که چه چیزی را بازاریابی می کنید. موفقیت شما تقریباً تضمین شده است. بدون یک ، شما نیز ممکن است به یک مسابقه برسید و دلارهای بازاریابی خود را بسوزانید.

این کار را نکنید. صبر نکن. با اولین میلیون دلار فروشنده شروع کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا