[ad_1]
فرض اینکه هر موضوعی به فروش برسد آسان است. و تا حدی که درست باشد – شما فقط باید به انواع موضوعات تحت پوشش آمازون نگاه کنید. اما به وضوح تفاوتی بین فروش منظم چیزی و فروش یک باره آن در ماه آبی وجود دارد.
فکر می کنم شما ترجیح می دهید محصولات دیجیتالی که روزانه یا حتی هر ساعت ایجاد می کنید را بفروشید.
برای انجام این کار باید تحقیقات اساسی انجام دهید.
اگر هیجان زده می شوید و از رایانه ای بدتان نمی آید که یک شماره واحد به شما نشان دهد که واقعاً نقطه میانی گروهی از اعداد است پس Google Keyword Planner می تواند نقطه شروع شما باشد.
من از آن در تجسم قبلی خود (ابزار کلید واژه) استفاده کرده ام اما متوجه شدم که فقط انگشت در هوا را می دهد تا حجم بالقوه جستجوها را تقریبی کند. تا آن زمان باید خیلی به بالای صفحه نزدیک باشید تا در بیشتر مواقع کسری از اعداد نمایش داده شود.
در عوض من ترجیح می دهم عقب کار کنم.
بهترین راه برای یافتن ایده هایی برای محصولات دیجیتالی که احتمال فروش آنها وجود دارد این است که بدانید مردم به دنبال چه چیزی هستند و آمادگی لازم برای صرف هزینه برای یافتن راه حل را دارند.
در اصل روند جستجو در واقع به همین سادگی است.
از پیشنهادهایی که هنگام تایپ کردن به شما ارائه می شود به عنوان راهنمای خوبی استفاده کنید. آنها براساس جستجوهای دنیای واقعی ساخته می شوند و به همان اندازه که احتمالاً آنها را پیدا می کنید به زمان واقعی نزدیک هستند.
اگر اکثر پیشنهادات شامل کلمه رایگان باشد ممکن است ارزش تجدید نظر در بازار انتخابی شما را داشته باشد.
زیرا این نشان می دهد که مردم اغلب به دنبال یک راه حل ارزان برای مشکل خود هستند.
از طرف دیگر اگر برای آنچه که بدنبال آن هستند ضرورت فوری وجود داشته باشد احتمال فروش آن بیشتر است.
به عنوان مثال اگر می خواهید به مدت کافی آن را تعقیب کنید می توانید یک داروی طبیعی و سریع برای درد دندان خود پیدا کنید. اما در تمام مدت زمانی که به دنبال آن بوده اید دندان شما را به شما یادآوری می کند که دردناک است. بنابراین احتمالاً از پرداخت هزینه برای رفع مشکل خوشحال خواهید شد.
در اصطلاح بازاریابی اینترنتی به این نوع جستجو خرید کلمه کلیدی گفته می شود.
اگر می خواهید به سرعت برای محصولات دیجیتالی مانند PDF و سری فیلم های کوتاه ایده ایجاد کنید ایجاد آنها برای جملات خریدار مفید است.
یکی از بهترین مکانها برای انجام این کار جستجو در Yahoo! سایت پاسخ ها.
افراد واقعی خواستار راه حل های واقعی برای مشکلات فوری هستند – نه موارد فوری.
نیم ساعت به تحقیق در مورد این سایت بپردازید و باید بیش از ایده های کافی برای محصولاتی داشته باشید که به عنوان گزارش کوتاه یا محصولات دیجیتالی طولانی تر به فروش برسند.
یکی دیگر از منابع ایده آل عالی برای فروش بالقوه محصولات دیجیتال جستجوی انجمن های تخصصی خود است.
اگر به طور منظم مشکلی پیش بیاید که تقریباً بتوانید آه همیاران همیشگی انجمن را بشنوید اطلاعات در مورد آن لازم است.
و برخی از افراد در این مخاطب هدف مایل به پرداخت این اطلاعات به شما خواهند بود.
کار دیگر انجام تست دادن است.
طولی نمی کشد که یک PDF یا فیلم کوتاه ایجاد کنید که به مشکلی پاسخ می دهد و به زودی در صورت تمایل به صرف پول برای حل این مشکل یک تبلیغ سریع با یک لینک امضا در یک انجمن یا برخی از پست های وبلاگ خود مشاهده خواهید کرد.
شما همیشه می توانید با یک گزارش کوتاه در یک صفحه فشرده شروع کنید و یک محصول بزرگتر ایجاد کنید. به زودی ایده خواهید یافت که آیا ارزش رفتن به این مسیر را دارد یا نه.
[ad_2]