چگونه بازاریابی محتوا به ساخت برند شما کمک می کند

[ad_1]

بازار | بازاریابی

اهداف تلاشهای بازاریابی محتوای شما:

بازدید کنندگان جدید را جذب کنید

منجر به تولید بیشتر شود

لیست ایمیل خود را رشد دهید

شهرت متخصص را بدست آورید

آگاهی از برند را بسازید

استراتژی های بازاریابی موثر برای ساختن مارک شما

بازاریابی محتوا

شماره 1. مخاطب خود را تعریف کنید

شناخت مخاطبان شما اولین قدم برای ایجاد هر استراتژی بازاریابی است. بدون مخاطبی که کالای شما را می خواهد و به آن احتیاج دارد ، هیچ مشتری برای محصول / خدمات خود نخواهید داشت. جمعیتی مخاطبان هدف شما تعیین می کند که چگونه محتوای شما سازماندهی می شود و علائق و ارزش های آنها را با چه چیزی به اشتراک می گذارد. شما باید برای تصمیم گیری در مورد وب سایت هایی که مخاطبان هدف شما می گذرد و چگونه می توانید محتوایی را ایجاد کنید که با این مخاطب ارتباط برقرار کند ، صرف کنید. اگر مخاطبان شما به جای تصاویر با صفحات حاوی فیلم ارتباط برقرار می کنند ، فیلم را بخشی از استراتژی آگاهی از نام تجاری خود قرار دهید.

به عنوان مثال ، اگر شرکت شما برنامه هایی را برای متخصصان مراقبت های بهداشتی ایجاد می کند ، در واقع مخاطبان شما پزشک و پزشک هستند. در این حالت ، شما باید محتوای خود را برای جذب پزشکان سفارشی کنید ، و نشان دهید که متعهد هستید که تجربه خوبی را در اختیار آنها قرار دهید.

شماره 2. از وبلاگ شرکت به عنوان ابزاری برای آگاهی از برند استفاده کنید

در اینجا چند نکته برای کمک به شما در ساختن مارک در وبلاگ شرکت خود آورده شده است.

برای اینکه از رقابت خود متمایز شوید ، باید محتوای منحصر به فردی تهیه کنید. مردم همیشه به دنبال مطالب جدید هستند. اگر اطلاعات تکراری را به عنوان رقبای خود منتشر کنید ، به شما کمک نمی کند تا در بازار سرآمد شوید. همچنین اطمینان حاصل کنید که اطلاعات ارائه شده در محتوا ، مطابق انتظارات مشتری شماست. در نظر گرفتن دیدگاه های جدید در مورد موضوعات مربوط به صنعت شما می تواند به شما در ایجاد برند خود به عنوان یک برند خلاق و قابل اعتماد کمک کند. روی فن آوری های بعدی که در فضای کاری شما اجرا شده تمرکز کنید و سعی کنید وبلاگ ها را بر اساس این محتویات بنویسید. شما همچنین باید در مورد موضوعاتی بنویسید که به مخاطب شما نگاهی به شرکت شما نشان می دهد. به عنوان مثال ، می توانید وبلاگهایی درباره داستان محصولات توسعه یافته خود ، چگونگی سود آنها برای کاربران و غیره بنویسید.

غالباً از وبلاگ رقیب خود جاسوسی کنید تا ببینید که چه موضوعاتی به خوبی کار می کنند. شما می توانید به سرعت ایده های کلی محتوای خود را که به رقبای شما کمک می کند تا با مشتریان ارتباط برقرار کنند ، بهم پیوسته کنید. اگر رقیب شما بارها وبلاگ ها را با فیلم ها منتشر می کند ، همچنین می توانید هر هفته فیلم ها یا وبینارها را بصورت آنلاین ارسال کنید تا بیشترین بهره را ببرید.

محتوای خود را در کانالهای مختلف بهبود و ارتقا دهید

ضمن بهینه سازی مطالب در صفحه وب خود ، موارد زیر را در خاطر داشته باشید:

محتوای خود را با کلمات کلیدی مرتبط بهبود بخشید. مهمترین کلمات کلیدی ایتالیایی یا جسورانه که در صفحات نتایج موتور جستجو رتبه بندی می شود.

یک هدر چشم نواز ایجاد کنید. برچسب های عنوان را ارائه دهید – H1 ، H2 و Meta.

داستان های خود را با تصاویر تقویت کنید. برای خواندن آسان به سرب تکیه کنید.

عناوین و ترجمه ها را ایجاد کنید تا اطمینان حاصل شود موتورهای جستجو (خزنده های آنلاین) محتوای شما را آسان تر می کنند.

توضیحات مختصری از محصول خود ارائه دهید. زیر نویس مقاله خود را بنویسید.

سیستم عامل های رسانه های اجتماعی: Facebook ، LinkedIn ، Twitter و Google+ راهی عالی برای تبلیغ محتوای ساخت برند شما و دستیابی به مخاطبان گسترده است. سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای بازاریابی محتوا بسیار عالی هستند زیرا اطلاعاتی که شما با پیروان خود به اشتراک می گذارید نه تنها در دسترس آنها بلکه برای دوستانشان نیز هست. با انتشار ، درها را برای محتوای خود باز می کنید تا از مخاطبان خود فراتر بروید.

ارسال مهمان در سایت های پیشرو: ارسال مهمان در سایت های مهمی مانند Forbes یا صاحب پروژه باعث افزایش ترافیک شما می شود.

ارسال خبرنامه نامه الکترونیکی: ارسال روزنامه های نامه الکترونیکی به طور مرتب به مشتری شما یکی از بهترین راهها برای پیشبرد شرکت شما در ذهن مشتریان است.

به تحلیل ها توجه کنید

Google Analytics یک بستر عالی برای درک بسیاری از داده ها درباره نحوه عملکرد محتوای شما در اینترنت است. تجزیه و تحلیل نتایج استراتژی های مختلف بازاریابی شما این امکان را به شما می دهد تا فن آوری هایی را که کار می کنند و کار نمی کنند بفهمید تا بتوانید استراتژی بازاریابی خود را بهبود بخشید. شما می توانید بخش هایی از مطالبی را که بیشترین ترافیک را به شما منتقل می کند ، تجزیه و تحلیل کنید و از طریق کدام کانال ها استفاده کنید. نقشه هایی را که مشتری های شما به سایت شما می روند ، نظارت کنید و بدانید کاربران بر روی سایت شما کلیک می کنند. از این اطلاعات برای شناسایی انواع محتوا که برای اهداف شما با ارزش هستند استفاده کنید و در انتخاب مباحث جدید ، از رویکرد داده محور استفاده کنید.

بازاریابی بدون محتوای عالی غیر ممکن است. محتوای ارزشمند و مرتبط ایجاد کنید ، مخاطبان واضح و مشخصی را جذب کنید و اقدامات مشتری سودآور را جلب کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا