چگونه بدون تجربه به نویسنده مستقل تبدیل شویم

[ad_1]

تبدیل | نویسنده

چه چیزی برای تبدیل شدن به یک نویسنده مستقل آزاد و بدون تجربه نیاز دارد؟ در اینجا پاسخ های شما آمده است.

1. کمک بخواهید

به کسانی که در حال حاضر در حرفه نوشتن آزاد هستند ، دسترسی پیدا کنید و به دنبال مشاوره باشید. به علاوه ، به صورت آنلاین بروید و وقت خود را برای یادگیری بیشتر در مورد نوشتن آزاد بگذرانید. نوشتن مستقل چیست؟ چگونه کار می کند؟ آیا می توانید برای پرداخت صورتحساب من به حساب خودم بنویسم؟ این سؤالات را از خودتان بپرسید.

وقتی برای اولین بار وارد صنعت خود اشتغالی شدم ، نمی دانستم کجا شغلی بیابم و مبلغی که مشتری پرداخت می کند. من یک تبلیغ را دیدم که به دنبال یک کتاب در یک کافی نت در نزدیکی اینترنت بود و تصمیم گرفتم آن را امتحان کنم. این بچه ها در هر 500 کلمه ksh100 می پرداختند !!

پس از چند هفته کار با آژانس ، یکی از دوستان به من توصیه کرد که به iWriter بپیوندید ، و پس از آن به سایت های محبوب دیگری مانند Upwork (سابقاً oDesk) ، النس و فریلنسر رفتم تا اینکه تجربه بیشتری کسب کردم و موفق شدم مشتری های مستقر و بالایی بگیرم.

پشیمان نیستم که از دستمزد کم کار می کنم. من همیشه از این سایت ها سپاسگزارم که به من در بهبود مهارت های نوشتن و ساختن یک نمونه کار کمک کرده اند. تنها نکته منفی iWriter میزان بالای رد محتوای آن است. کار پرداخت نشده در iWriter را مک کنید.

آیا می خواهید مثل من شروع کنید؟ در آن زمان ، من حتی نمی توانستم تفاوت بین مقاله نویسی و نوشتن دانشگاه را بگویم.

من به دنبال کسی هستم که تجربه گسترده ای در زمینه نوشتن داشته باشد ، وعده ناهار را بخورد و وترها را از او یاد بگیرم هر حرفه ای راه های متفاوتی برای به دست آوردن شغل آزاد دارد اما تا زمانی که همه کار کند و باعث شود شما تمام راه را به سمت بانک لبخند بزنید ، چرا آن را هم امتحان نکنید؟

2. ساخت نمونه کارها

مشتری ها می خواهند شخصی را که قبلاً کارهایی انجام داده است ، استخدام کنند. اگر مشاغل را پیشنهاد دهید ، یکی از مواردی که مشتری از شما سؤال می کند نمونه است. هیچ کس نمی خواهد اولین مشتری شما باشد!

اکنون که تحقیق کاملی انجام داده اید ، مقاله ای ، پست وبلاگ ، انتشار مطبوعات و یا بررسی محصول را بنویسید و آنرا به نویسنده مشهور ارائه دهید که می تواند هرگونه خطا را در سند بخواند و تصحیح کند.

تمام تلاش خود را برای نوشتن با کیفیت ، آموزنده ، جذاب و عاری از خطاهای املایی و دستوری انجام دهید. آیا شما نمی خواهید تجارت فرعی را به مشتریان بالقوه نشان دهید؟

از طرف دیگر ، می توانید داوطلبانه پیشنهاد دهید و کارهای بدون حقوق را انجام دهید. همچنین ممکن است بخواهید برخی از کارهای کم درآمد را انجام دهید. IWriter یک رابط کاربری آسان دارد. از این رو ، یک سایت خوب برای ساخت نمونه کارها خود با چند دلار درآمد است. اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما در صورت دوست داشتن شغل شما ، مجوز / بررسی را برای شما ترک می کنند.

هرچه نمونه های بیشتری در اختیار داشته باشید ، شانس درخواست خود را برای مشاغل مرتبط با نمونه بهتر خواهید کرد.

3. نرخ خود را تنظیم کنید

تعیین نرخ همیشه برای بسیاری از نویسندگان مستقل دشوارترین و دشوارترین کار بوده است. نویسندگان مستقل جدید به طور متوسط ​​با نرخ متوسط ​​در صنعت مستقل نوشتن آشنا نیستند. با سایر فریلنسرها ارتباط برقرار کرده و بدانید که چه چیزی را شارژ می کنند. دریابید که گران ترین کتاب چه چیزی را کسب می کند و چه کتاب ارزانی کسب می کند.

اکنون که تصمیم گرفتید به نرخ های معقول پایبند باشید و یاد بگیرید که به مشتریانی که نرخ پایین تری نسبت به حقوق استاندارد شما دارند ، نگویید هنگامی که شروع به تبلیغ ، کار و به دست آوردن تجربه بیشتر کنید ، نرخ خود را افزایش دهید تا دستمزدی مناسب و معقول کسب کنید – حداقل یک مقاله 50 دلاری حاوی 500-750 کلمه.

4. شروع به تبلیغ کنید – قدم به قدم! استادیوم فوتبال! استادیوم فوتبال!

اکنون زمان شروع تبلیغات است. بعضی اوقات مشتریان به جای اینکه بهترین نویسنده باشند ، شخصی را ارائه می دهند که بهترین نمایش را ارائه می دهد. مشتری ها می خواهند با شخصی که علاقه مند به کار تبلیغ شده است همکاری کنند. شما باید خود را از دیگران متمایز کنید.

در ده یا بیست نمایش اول شکست خورده خود را ارسال کنید. اگر به جستجوی وظایف خود ادامه ندهید ، وظایف بعید است که به شما برسند. به پیشرفت خود ادامه دهید و مطمئناً در درازمدت مشتری را جذب خواهید کرد. فقط به یاد داشته باشید برای تبلیغ! استادیوم فوتبال! استادیوم فوتبال!

نوشتن مستقل برای افرادی است که فاقد پشتکار و انگیزه خود هستند. اگر انتظار دارید که بلافاصله کارآفرینان سودآور باشند ، آنها را بسیار ناامیدکننده خواهید دید. مدتی طول می کشد ، بنابراین باید عجله کنید. انتظار موفقیت را نداشته باشید یا یک نویسنده متخصص یک شبه شوید.

آیا می خواهید نویسنده مستقل باشید؟ تبریک می گویم!

آیا می خواهید برخی از مشاوره؟ بگذارید بدانم چه چیزی مانع شماست و ما می توانیم با هم راه حلی پیدا کنیم!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا