چگونه برای جلوگیری از یک موس موس کلاس

[ad_1]

من اخیراً با یک همکار سابق ملاقات کردم. ما به پایان رسیدیم که چند ساعت را به خاطر سپردن درباره “روزهای خوب خوب” سپری کردیم و سپس این گفتگو به کارآفرینی تبدیل شد. من و همسرم از سال 2005 کارآفرین تمام وقت کار کرده ایم و دوستم ابراز داشت که کارآفرینی تمام وقت از دسترس خارج است. البته ، من بلافاصله به این اعتراض اعتراض کردم. دلیل این امر این است که فرمول خروج از مسابقه موش را بسیار ساده با گذر از آن چیزی که من یک موسفر طبقه متوسط ​​می نامم ، یافتم.

همانطور که مشاهده می کنید ، برنامه 18 ماهه من برای فرار از مسابقه موش به یک ماموریت 8 ساله تبدیل شده است. برنامه من غیر واقعی نبود. دقیقا برعکس او واقعاً محافظه کار بود. اما من قربانی بسیاری از تله های موش شده ام ، به گونه ای طراحی شده که افراد را برای حفظ وضعیت طبقه متوسط ​​تلاش می کند.

تله موش های طبقه متوسط ​​اصحاب کار “پردرآمد” هستند. شاید قربانی این وسوسه ها آسان باشد ، که هیچ کاری جز تضعیف تمایل ناخواسته فرد برای ترک روز در مسابقه موش صحرایی ندارد. اگر می خواهید از این نقوش پرهیز کنید ، در اینجا نکاتی را که شما دوباره تأیید کردم هدف من از کارآفرینی را مفید کردم ، در اینجا آورده ام.

چشم خود را به شانس فرار نگاه دارید

یک جمله قدیمی وجود دارد که می گوید: “ذهن خفته کارگاه شیطان است.” تمرکز بر روی هدف خروج شما می تواند ساده تر باشد وقتی به طور فعال به جستجوی وسیله نقلیه فرار می پردازید. به جای گذراندن وقت در مرکز ، فعالیتهای دیگری نیز برای شرکت در آن وجود دارد. به جای نمایش خانه و باغبانی ، محصولات سرمایه گذاری غیرتجاری را از طریق تلویزیون تماشا کنید. روزنامه های محلی و اینترنت را برای اجاره املاک برای فروش به طور دوره ای بررسی کنید. دفعه بعد که یکی از اعضای خانواده یا همکاران شما را به یک جلسه جستجوی بازاریابی شبکه ای دعوت می کند ، بروید. لازم نیست به هر کاری که می خواهید متعهد شوید ، اما با تمرکز ذهن خود بر فرصت هایی برای افزایش درآمد خود ، فرصت مناسبی را ایجاد خواهید کرد.

سرمایه گذاری مجدد در هر درصد از تجارت خود را

این مفهوم اغلب به اشتباه درک می شود. من خواهان نادیده گرفتن صورت حساب های شما نیستم. من پیشنهاد نمی کنم که شما یک پنی باریک شوید. من به سادگی توصیه می کنم بودجه ای را ایجاد کنید که شامل بودجه برای تجارت شما (یا ایجاد سرمایه در حالی که به دنبال فرصتی مناسب هستند) باشد. اگرچه می فهمم که قرار است پول خرج شود و از آن لذت ببرد ، اما احساس می کنم هنگام اجرای برنامه جابجایی خود به بودجه خود بپیوندید.

اکنون ، به راحتی می توانید یک مورد در بودجه خود را به وسایل مربوط به هزینه شخصی ، مانند بلیط های کنسرت ، هدایای کریسمس ، و گاهی اوقات غذاخوری اضافه کنید. اما نظم داشته باشید. اگر این بلیط های کنسرت 130 دلار هزینه دارند و بودجه شما را فقط 100 دلار در این ماه اختصاص می دهند ، پس حدس بزنید که چیست؟ بهتر بود که دوستتان را برای تکمیل این اختلاف بدست آورید ، زیرا اکنون زمان قرض گرفتن از مشاغل شما نیست! این اصل همچنین در مورد پول در تجارت شما صدق می کند. مگر در مواردی که یک موسسه بسیار سودآور ایجاد کنید که حقوق و دستمزد شما را تحت پوشش قرار دهد و هزینه های اضافی زندگی 12 ماهه را ایجاد کند ، در نظر بگیرید تک تک بازگرداندن آنها به کار به صورت ذخایر نقدی ، پرداخت وام اضافی (در صورت وجود) یا محصولاتی که برخی از مشاغل تجاری شما را به صورت خودکار انجام می دهند.

بدهی شخصی جدید را اضافه نکنید

این ممکن است ساده به نظر برسد ، اما یکی از بدترین دامهای موش که تاکنون اختراع شده است وام دانشجویی است. ممکن است فکر کنید که همکار کمتر شایسته شما به دلیل MBA خود ارتقا پیدا کرده است. اما تمایل شما برای آموزش بیشتر (و بدهی که اغلب با آن همراه است) برای خروج مسابقه موش صحرایی است. مگر اینکه کارفرمای شما 100٪ هزینه را بپردازد (و مطالعات شما باعث کاهش ساخت و ساز در تجارت شما نمی شود) ، در پرداخت بدهی خود وارد نکنید امیدوارم یک کار بهتر یا به روزرسانی دریافت کنید.

بدهی شخصی خود را پرداخت نکنید

افراد زیادی در این دام افتاده اند. اما با بررسی دقیق تر ، مشخص می شود که پرداخت بدهی ها کمترین کاری را برای حرکت بیشتر افراد به سمت استقلال مالی از مشاغل خود می کند. بگذارید برای شما مثالی بزنم. یک کریسمس ، من و همسرم از 5 شغل ما پاداش دریافت کردیم. این اولین تمایل من برای رانندگی ماشین ما بود. او می توانست در هر ماه 20،000 دلار 300 دلار در پرداخت خودرو صرفه جویی کند. در عوض شوهرم پیشنهاد کرد که ما با برخی از دوستان در یک پروژه املاک و مستغلات شریک محدود شویم. این سرمایه گذاری ماهانه 20،000 دلار 900 دلار به ما پرداخت می کرد ، سپس دوستان ما پس از تنها 9 ماه 65،000 دلار خریدند. در این مثال ، پرداخت بدهی علاوه بر مبلغ تملک ، در هر ماه مبلغی از دست رفته در هر ماه 600 دلار نیز به همراه داشته است. پرداخت بدهی ممکن است هزینه های شما را کاهش دهد ، اما تنها با افزایش سرمایه گذاری و درآمد شغلی می توانید درآمد حاصل از شغل خود را جایگزین کنید.

برای تمرکز مجدد وقت بگذارید

به طور دوره ای شرکت در کارگاه ها و کارگاه های ساختمان سازی شرکت کنید. اگرچه من هر ماه 25 روز به مسافرت رفته ام ، اما فرصت های مداوم برای حضور در وبینارهای رایگان یا کم هزینه در گواهی های اعطای امتیازات مالیاتی ، تجارت آنلاین ارز ، بازاریابی آنلاین ، گروه های سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ، در اکثر اوقات شهرهای بزرگ پیدا کرده ام. ، و حتی بین المللی.

اینها فقط چند مورد از موس است که خانواده من را برای مدت طولانی در مسابقه موش نگه داشتند. اگر می خواهید به مسیر مستقیم فرار از مسابقه موش برسید ، از این و موانع دیگر خودداری کنید. و مثل همیشه حرفهای من را جدی نگیر …

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا