چگونه برای پادکست خود اسپانسر بگیریم

[ad_1]

پادکست | سرمایه گذاری

یکی از دلایلی که ممکن است بخواهید پادکست راه اندازی کنید این است که فکر می کنید اسپانسرهایی برای کمک به پرداخت هزینه های خود و احتمالاً درآمد اضافی خواهید داشت. معمولاً در هنگام ضبط پادکست ، حامیان مالی به شما پول می دهند تا از تجارت ، محصولات یا خدمات خود نام ببرید. این به شما امکان می دهد از هر قسمت پادکست که پخش می شود درآمد کسب کنید. در اینجا چند نکته مفید برای یافتن اسپانسر آورده شده است.

با پادکست خوب شروع کنید

قبل از انجام هر کار دیگری ، مطمئن شوید که در حال حاضر پادکست خوبی با تعداد مناسب شنونده دارید. وقتی می خواهید تبلیغات وب سایت یا وبلاگ خود را انجام دهید این همان مفهوم است.

هیچ کس قبل از اینکه مطمئن شوید مناسب شرکت شما هستید با شما تبلیغ نمی کند. آنها می خواهند بدانند که شما چه نوع محتوایی را ارسال می کنید ، صدای شما چیست و بازار تخصصی شما چیست. تبلیغ کنندگان همچنین جستجو خواهند کرد تا ببینند پادکست شما در یک روز معمول چه تعداد بازدید یا بارگیری دریافت می کند. شما باید پیرو خوبی داشته باشید ، قسمتهای جدید را مرتباً پست کنید و یک صفحه حمایت مالی داشته باشید که بینش شما را به اشتراک بگذارد.

صبر کنید تا به شما برسد

هنگامی که پادکست محبوب و خوبی دارید ، برخی از حامیان مالی به شما مراجعه می کنند. ایده خوبی است که حتی اگر طرفداران خوبی داشته باشید به تبلیغ پادکست خود ادامه دهید ، زیرا هرچه تبلیغات بیشتری انجام دهید ، اسپانسرها بیشتر شما را پیدا می کنند.

درباره پادکست خود در همه جا ، از جمله در وب سایت ، وبلاگ ، در رسانه های اجتماعی و حتی در سایت های نشانک های اجتماعی ارسال کنید. نه تنها بسیاری از سازندگان پادکست شروع به گرفتن اسپانسر می کنند ، بلکه با گذشت زمان به خودی خود پیدا می کنند.

به پادکست های دیگر گوش دهید

اگر می خواهید به اسپانسرها برسید ، ابتدا باید بفهمید کدام شرکت ها مایل به حمایت از کسانی هستند که پادکست می کنند. به جای اینکه فقط کورکورانه به مردم نزدیک شوید ، با گوش دادن به برخی از پادکست های دیگر در همان موضوع یا مکان مناسب شروع کنید.

به پادکست هایی که می دانید قبلاً اسپانسر دارند ، گوش دهید و دقیقاً بفهمید چه کسی آنها را حمایت مالی می کند. این به شما ایده خوبی از انواع شرکتهایی می دهد که ممکن است به پادکست شما نیز علاقه مند باشند. شما همچنان باید خود به خود تبلیغات و تبلیغات خود را ادامه دهید ، اما این مکان خوبی برای شروع است وقتی که واقعاً نمی توانید تصمیم بگیرید با چه کسی در مورد حمایت مالی پادکست تماس بگیرید.

اطلاعات مربوط به در دسترس بودن خود را برای حامیان مالی ارسال کنید

اطمینان حاصل کنید که اسپانسرهای احتمالی می دانند شما برای پذیرش حمایت مالی در دسترس هستید. همه پادکست ها نمی خواهند تبلیغ کنند یا درآمد کسب کنند ، بنابراین برخی از حامیان مالی ممکن است کمی در برقراری ارتباط محتاط باشند.

خیلی واضح بیان کنید که سایت های تبلیغاتی و حامی مالی را می پذیرید. می توانید این کار را با انتشار درمورد پادکست خود در یک وبلاگ یا وب سایت و سپس ایجاد یک صفحه حامی مالی سفارشی انجام دهید. این به آنها اجازه می دهد تا بدانند که شما در دسترس هستید ، چه سایت هایی برای حمایت کنندگان مالی در دسترس است ، چگونه با شما تماس بگیرند و چه نوع کسب و کارها یا محصولی را که می خواهید تبلیغ کنید. این همچنین به صفحه ای تبدیل می شود که می توانید از کلمات کلیدی استفاده کنید تا هر شرکتی که از طریق یک موتور جستجوی معمولی جستجو می کند ، بتواند شما را پیدا کند.

تبلیغی را به دنبال حامیان مالی ایجاد کنید

همچنین می توانید در سایت خود و سایر سایت های مرتبط تبلیغی دریافت کنید که نشان دهد به دنبال حامیان مالی هستید. این تبلیغ باید دارای نام پادکست شما و شرح مختصری از نوع پادکست شما باشد. سپس می توانید یک عبارت کوتاه داشته باشید که نشان می دهد در حال حاضر پیشنهادات اسپانسرها یا تبلیغ کنندگان را می پذیرید.

اگرچه حمایت مالی خوب است ، اما اگر بلافاصله نمی توانید اسپانسر بگیرید ، ناامید نشوید. شرکت ها به ازای هر دلار آگهی به دنبال ROI (بازده سرمایه گذاری) هستند. اگر بارگیری یا شنوندنی برای متقاعد کردن شرکت ندارید ، ابتدا به دنبال راه های دیگری برای کسب درآمد از پادکست خود باشید.

بیشتر حامیان مالی اصلی عامل “هزینه هزار” را در نظر می گیرند. یک حامی معمولی تقریباً 30 دلار در هر هزار بار دانلود برای این قسمت پرداخت خواهد کرد. بنابراین اگر از هر قسمت فقط 75-100 بارگیری دریافت کنید ، احتمالاً نوع حامیانی را که در تبلیغات پادکست سرمایه گذاری می کنند ، دریافت نمی کنید.

مشاغل محلی را امتحان کنید

اگر پادکست مربوط به کارفرمای محلی داشته باشید برای شما طبیعی خواهد بود. برای تعداد معینی حلقه می توانید معامله ای ثابت با مبلغ دلاری معین انجام دهید.

به عنوان مثال ، اگر پادکست مربوط به تعمیر اتومبیل دارید ، می توانید برای مراقبت با یک فروشگاه قطعات خودرو تماس بگیرید. در هنگام پادکست نام فروشگاه را بخاطر بسپارید و شنوندگان را به فروشگاه ارجاع دهید. حتماً با آگاهی دادن به فروشگاه به شنوندگان خود بگویید که آنها در پادکست شما درباره آنها شنیده اند.

به یاد داشته باشید ، شرکت ها باید بدانند که پول تبلیغات آنها کارساز است. اگر کسی برای ذکر پادکست شما به فروشگاه نیامد ، پس از یک یا دو ماه ، این شرکت حمایت از شما را متوقف می کند.

همه این اطلاعات را با توجه به درک مراقبت از دیدگاه کسب و کار در اختیار داشته باشید. بسیاری از سازندگان پادکست معتقدند که اسپانسرها در تلاش برای تبلیغ با آنها درب آنها را خواهند زد. امیدوارم که به همین سادگی بوده باشد. اما این به ندرت اتفاق می افتد.

گرفتن اسپانسر کار سختی است. اما اگر وقت خود را صرف کنید ، پایگاه شنیداری خود را بسازید و پادکست های با کیفیت بالا با موضوعات جالب ارائه دهید ، در نهایت اسپانسرهای مورد نظر خود را خواهید داشت.

فقط روی اتفاق بی درنگ آن حساب نکنید. ابتدا از سایر تکنیک های کسب درآمد استفاده کنید و راه خود را برای گرفتن حامیان مالی بر عهده بگیرید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا