چگونه بلوک های زمانی می توانند به شما در تجارت بازاریابی شبکه ای کمک کنند

برخی از شما در حال حاضر از بلوک های زمانی برای استفاده بیشتر از وقت خود استفاده می کنید ، اما برخی دیگر قبلاً آن را امتحان نکرده اید. در این مقاله ، من قصد دارم در مورد اینکه چگونه دوره های زمانی می توانند در تجارت بازاریابی شبکه ای به شما کمک کنند با شما صحبت خواهم کرد.

به ضربان خود برسید

هنگامی که ضرب و شتمی ملایم به دست می آورید ، می توانید به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنید. بازه های زمانی به مغز شما این امکان را می دهد تا بداند چه کاری می خواهد انجام دهد. هنگامی که بلوک زمان را تنظیم می کنید ، همچنین می خواهید آنچه را که می خواهید در آن بازه زمانی انجام دهید تنظیم کنید. این بدان معنی است که شما ریتم خواهید داشت زیرا ذهن ناخودآگاه شما می فهمد که می خواهید چه کاری انجام دهد و در کنار شما کار می کند.

به مغز خود استراحت دهید

وقتی مغز شما بداند که فقط باید 90 دقیقه کار کند ، برای شما مفید خواهد بود. حتی 10 تا 15 دقیقه استراحت ، تنفسی سریع را که نیاز دارید به شما می دهد و پس از آن می توانید 90 دقیقه دیگر به آن برگردید.

به خود مهلت دهید

ضرب الاجل روش های قدرتمندی برای شروع است تا بدانید که برای انجام چه کارهایی لازم است. ضرب الاجل مانند این است که به مغز خود یک هدف بدهید و به او بگویید که باید با این برنامه به آن برسد وگرنه خیلی خوب پیش نخواهد رفت. اگرچه ممکن است مهلت زمانی را دوست نداشته باشیم ، اما اگر بخواهیم کار خود را سریع انجام دهیم این مهلت ها مهم هستند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا