دنیای وب

چگونه ترافیک وب سایت را در اینترنت افزایش دهیم

7 روش اثبات شده برای افزایش ترافیک وب سایت هدفمند شما

یکی از چالش برانگیزترین نکات برای بازاریابی چند سطحی، افزایش ترافیک وب سایت هدفمند شما است. روش های زیادی برای انجام این کار وجود دارد، از جمله تبلیغات پولی و بازاریابی که این کار را انجام می دهند. با این حال، اگر در حال شروع هستید، ممکن است نخواهید این کار را انجام دهید، زیرا همچنان برای بررسی اینکه آیا صفحات وب جذب و فروش شما تغییر می کنند یا خیر تماس می گیرید.


از آنجایی که آنها نمی دانند چگونه یا چه کاری برای ایجاد وب سایت هدفمند باید انجام دهند، ترافیک مورد نیاز برای موفقیت سایتشان است، معاملات بزرگی از بازاریابان اینترنتی به صورت آنلاین شکست می خورند. این پیام در مورد هفت تکنیک ارزیابی شده صحبت می کند که مطمئناً به شما در افزایش ترافیک وب سایت هدفمند خود کمک می کند.

1. مقاله کوتاه کوتاه بازاریابی

یک روش مطمئن برای افزایش ترافیک وب سایت اینترنتی هدفمند خود، نوشتن کلمات کلیدی و پست های پیشرفته اولیه برای بازدیدکنندگان سایت اینترنتی شما است. علاوه بر این، تبلیغات پیام، همانطور که از آن نام برده می شود، بدون شک ترافیک وب سایت هدفمند تکراری را برای شما به ارمغان می آورد که در حال حاضر مایل به دانستن بیشتر در مورد خدمات یا محصول شما هستند.

ابزارهای مختلفی وجود دارد که می توانید نوشته های خود را تبلیغ کنید:

* آنها را به وب سایت های سایت فهرست پست وبلاگ ارسال کنید.

* از راه حل ورود مقاله کوتاه مانند اشتراک گذاری یا نوشتن مختصر بازاریاب آنلاین استفاده کنید

* از ارسال کننده پست نیمه خودکار مانند ارسال کننده مقاله حرفه ای یا ارسال کننده مقاله فوری استفاده کنید

* مقالات خود را مستقیماً با سایر توسعه دهندگان اینترنتی تجارت کنید.

2. وبلاگ نویسی

انتشار مداوم محتوای وب با ارزش اولیه در یک سایت وبلاگ به طور مشابه به شما در افزایش ترافیک وب سایت هدفمند خود کمک می کند.

پست های وبلاگی که در سایت وبلاگ خود آپلود می کنید می توانند دارای پیوندهای وب به وب سایت های مختلف دیگر شما باشند که پیوندهای وب به خاطر سپرده می شوند. این لینک های برگشتی رتبه صفحه را در گوگل افزایش می دهند.

3. طبقه بندی شده

* Craigslist * تبلیغات رایگان ایالات متحده * eBay.com

4. اتصال

دوم، سایت‌های مشابه و غیررقابتی را جستجو کنید که بتوانید پیوندهای وب را با آنها مبادله کنید. وب‌سایت‌های بی‌شماری دارای برنامه‌های نرم‌افزاری اتصال خودکار هستند که بدون شک به دنبال پیوندهای برگشتی می‌گردند و پس از آن، شما را بلافاصله شامل می‌شوند. بنابراین، اتصال با وب سایت های مشابه مطمئناً ترافیک وب سایت هدفمند شما را افزایش می دهد.

تکنیک های مختلف دیگری برای تقویت لینک های وب شما عبارتند از:

* خدمات تبادل لینک (مانند Link Vault یا Link Metro).

* لینک های خرید (از طراحان وب یا یک کارگزار لینک وب).

* لیست ها

* لیست های ثبت نام مشترک.

* سرمایه گذاری مشترک (فهرست ایمیل های مختلف بازاریابی حرفه ای دیگر).

* Opt-in List (به شما نیاز دارد که در ابتدا لیست خود را ایجاد کنید).

* لیست های امن

5. تبلیغات و بازاریابی.

* Ezine Advertising (تبلیغ در خبرنامه های الکترونیکی مختلف).

* پرداخت به ازای کلیک (مانند Google، YPN، MSN Ad-center، و غیره).

* تبلیغات آفلاین (بروشور، تبلیغات پستی مستقیم و غیره).

6. سایت رسانه های اجتماعی.

# نشانه گذاری اجتماعی.

* شبکه های چند رسانه ای اجتماعی. * پادکست ها (پادکست های خودتان را منتشر کنید). * یوتیوب * Google Video.

# شبکه های اجتماعی.

* Squidoo. * فضای من. * Ad-land Pro. * مسابقات مستقیم.

# رای گیری اجتماعی

* دیگ * Reddit. * نت اسکیپ.

7. انجمن های گفتگو.

انجمن های گفتگوی آنلاین روشی عالی برای افزایش ترافیک وب سایت هدف شما هستند. همانطور که شما پاسخ می دهید و موضوعات را در تالارهای گفتگو شروع می کنید، در نهایت آشنا می شوید و روی آن حساب می کنید. هرگز سرد محصولات خود را تبلیغ نکنید. اکثر انجمن‌های گفتگوی اینترنتی به یک علامت تجاری اجازه می‌دهند، منطقه‌ای در زیر مقالات شما که می‌توانید پیوندهای وب را به وب‌سایت‌های خود قرار دهید.

استفاده منظم از این روش ها مطمئناً به شما در افزایش ترافیک وب سایت اینترنتی هدفمند خود، متخصص بازاریابی اینترنتی آنلاین با بیشترین پیوندها و موفقیت در ترافیک اینترنتی هدفمند کمک می کند.


یکی از چالش برانگیزترین نکات برای بازاریابان چند سطحی، افزایش ترافیک وب سایت هدفمند شما است. وب‌سایت‌های بزرگ دارای نرم‌افزارهای اتصال خودکار هستند که به دنبال لینک‌های برگشتی جستجو می‌کنند و بلافاصله شما را شامل می‌شوند. ارتباط با سایت های اینترنتی مشابه مطمئناً ترافیک وب سایت هدفمند شما را افزایش می دهد.

تالارهای گفتگو یک رویکرد برتر برای افزایش ترافیک وب سایت شما هستند. همانطور که شما پاسخ می دهید و موضوعات را در انجمن های گفتگوی آنلاین شروع می کنید، آشنا می شوید و به آنها اعتماد می کنید. علاوه بر این، اکثر انجمن های آنلاین این امکان را برای یک علامت تجاری فراهم می کنند که مکانی در زیر مقالات شما است که می توانید پیوندهای وب را به وب سایت های خود قرار دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.
دکمه بازگشت به بالا