چگونه دان کندی را در نبوغ بازاریابی و نوشتن مطالب تکثیر کنیم

بازار | بازاریابی

[ad_1]

دن کندی در سطح بین المللی به عنوان میلیونر ساز شناخته می شود و به افراد تقریباً در هر رده تجاری کمک می کند تا ایده های خود را به ثروت تبدیل کنند. دن کندی غالباً به دلیل توانایی خارق العاده اش در کمک به مردم برای دستیابی به اهدافشان از نظر مالی و در زندگی شخصی به عنوان سازنده میلیونر شناخته می شود خود دن همیشه با شرایط خود تجارت می کرد و قادر بود

بازنشستگی در سن چهل و نه سالگی از نظر اقتصادی کاملاً مطمئن است. دن کندی نبوغ پنهان پشت تبلیغات مجله ای تمام صفحه ای است که شما بدون شک تماشا کرده اید کمپین های پست الکترونیکی مستقیم که دریافت کرده ام و تبلیغات تلویزیونی که دیده ام. دن کندی صریحاً و کاملاً فاقد دیپلماسی است.

نبوغ بازاریابی

او را پروفسور واقعیت خشن خوانده اند زیرا تحریک کننده بی احترام و بدبین است و به او می گوید گویی با روشی طنز اما ترسناک و خطرناک که هسته اصلی مسائل را لمس می کند به شکلی که در بازاریابی بی نظیر است. ‘ آیا تو. او یک مشاور برجسته در زمینه بازاریابی مستقیم نوشتن مطالب متن استراتژی های اینترنتی و سیستم های بهبود سود است.

اگرچه دن کندی به ندرت دیگر صحبت می کند به استثنای رویدادهای پشتیبانی شده توسط محافل داخلی Glazer-Kennedy یا برخی از ورودی های انتخاب شده برای مشتریان خصوصی او قبلاً یکی از محبوب ترین و محبوب ترین سخنرانان در موضوعات مربوط به بازاریابی مستقیم بوده است. در اینجا چند نمونه آورده شده است:

همان ابزارهای پول سازی و استراتژی های سود که دیگران هزاران پول برای آن پرداخته اند.

بهترین ها از دن کندی برای جلوگیری از هدر دادن پول برای حدس تبلیغات و کشف اینکه بازاریابی مغناطیسی زندگی تجاری شما را برای همیشه تغییر می دهد حتماً از مارکتینگ مغناطیسی دن کندی دیدن کنید تا سمینار دو روزه بسته و بسته دنی کندی را بشنوید جایی که او در آن تمام روش های قدرتمندترین و سودآور خود را نشان داد نوشتن را کپی کنید اگر می خواهید دن کندی پشت میز شما نشسته منتظر برای تماس بماند تا توجه شما را جلب کند و بهترین توصیه پاسخ یا استراتژی خود را در هر لحظه از روز یا شب به شما ارائه دهد از سمینار نوشتن دن کندی دیدن کنید سپس نقاط قوت او را بررسی کنید دن کندی برای کشف موفقیت کم سابقه (که هرگز درباره آن صحبت نکرد)

فلسفه ها اعتقادات و رفتارهای شخصی که به میلیونرها و میلیونرها اجازه می دهد حداکثر پول را جذب کنند و حداکثر ثروت را در زمان رکورد ایجاد کنند سپس اگر از کنفرانس شگفت انگیز قدردانی مشتری از کن کندی عبور نکردید و می خواهید بیشترین گوشت را در اینجا بخوانید از سمپوزیوم دن کندی در مورد ثروت بازدید کنید. لحظه ای که قبلاً شنیده اید باید از قرصهای Brass Balls دن کندی برای جلوگیری از به خطر انداختن ارز دیگری در بازاریابی بی اثر و کشف چگونگی نوشتن تبلیغات میلیون دلاری نامه های فروش و وب سایت ها از دن کندی نحوه نوشتن میلیون دلار تبلیغات و نامه های فروش را بررسی کنید که همچنین می خواهند برای تبدیل شدن به یک شورشی میلیونر. همه این محصولات عالی و سایر محصولات با قیمت یک دهم قیمت نسخه چاپی در وب سایت ما موجود است.

سیستم های فروش

بسیاری از مشتریان دن – و دانشجویان از جمله من – واقعاً یک شبه به فروش موفقیت آمیز دست می یابند. در هر ماه خاص مشتریان بیش از 1/2 میلیون دلار برای نمایش تبلیغات نامه های پستی فروش بیشتر و تبلیغات تجاری بیشتری که Dan تولید کرده است هزینه می کنند. طلا شرکتی که میلیون ها بار فروش خود را با دن کندی افزایش داد موفقیت های زیادی در بازاریابی ایجاد کرد. فرقی نمی کند چه چیزی بفروشید … یا … به چه کسی می فروشید دن سرانجام یک سازنده نامه ساخت و فروش خودکار ساده و آسان ایجاد کرده است که حتی بی سوادان می توانند برای جمع کردن سفارشی که نامه فروش را مانند یک معمای کودک می کشد استفاده کنند.

حقایق اطلاعاتی

او هرگز در دفتر کار خود نیست هرگز تماس های ورودی نمی گیرد و از مشتریان جدید ویژه خواسته می شود قبل از قرار ملاقات تلفنی با وی اطلاعات را با نمابر ارسال کنند. در تجارت انتشار اطلاعات او به معنای واقعی کلمه بیش از دوازده استارت آپ را در فروش سالانه میلیون دلار پیشگام کرد. او تجارت اطلاعات خود را با کار در یک میز کوچک قهوه در آپارتمان خود آغاز کرد. دیگر نیازی به آن میز قهوه خوری ندارد.

ایده های بازاریابی

مجله کارآفرین می گوید او کمتر از 101 ایده برای کسب درآمد برای هر صاحب مشاغل ندارد – اما ایده واقعاً نام غلطی است. Dan خستگی ناپذیر استراتژی های تجاری اثبات شده عملی و قابل استفاده را ارائه می دهد. همانطور که قبلاً می دانید وی همچنین یکی از مشهورترین سخنرانان حرفه ای است که سالانه افکار خود را با بیش از 200000 نفر به اشتراک می گذارد و این پلتفرم را با لیست طولانی دیگر سخنرانان و مشاهیر از جمله: زیگ زیگلار تام هاپکینز لری کینگ و بسیاری دیگر به اشتراک می گذارد. دن روش های جدیدی برای بررسی ایده های قدیمی ارائه می دهد از جمله اینکه اگر خود اشتغالی دارید می توانید خارج از اوج زندگی کنید و دیگر هرگز نیازی به ایستادن در صف با تکنیک های جالب او نخواهید داشت.

نویسنده

سمینار نوشتن جعبه A-Dan مطمئناً با ارزشترین آموزش نوشتن متن در زمینه نوشتن متن است. اما پس از تماشای سمینار Dan Copywriting In-A-Box صادقانه می توانم بگویم که من با صدها ایده جدید روبرو شده ام که می دانم هزاران دلار درآمد کسب خواهد کرد. این یک دوره نوشتن مطالب بی معنی برای افرادی است که اطلاعات ساده و وبینار شکم ندارند. ما این محصول وحشی را برای بارگیری فوری در سایت داریم.

دن کندی یکی از پردرآمدترین و پرطرفدارترین مشاوران بازاریابی مستقیم در آمریکا امروز است. دن کندی در حال حاضر پرفروش ترین کتاب در میان 6 کتاب دوره ها و بسته های مختلف نحوه انجام است – بسیاری از آنها با قیمت کمتر از 3492 دلار به فروش می رسند. ما این محصولات را به صورت پرونده های .pdf و auio برای بارگیری و یادگیری در حین کار با کسری از هزینه قبلی تولید کرده ایم.

پیشنهاد 90 دقیقه ای دن کندی را برای بارگیری فوری از سایت ما دریافت کنید

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا