چگونه در بازاریابی محتوا موفق شویم

[ad_1]

تنها راه برای به دست آوردن بازاریابی محتوا این است که خواننده بگوید او این کار را برای من به طور ویژه نوشت – جیمی ترنر.

بازاریابی محتوا یک رویکرد استراتژیک بازاریابی است که در ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند مرتبط و مداوم برای جذب مخاطب کاملاً مشخص و در نهایت حفظ آن برای هدایت تجارت مشتری سودآور متمرکز است.

محتوا می تواند در قالب مقالات فیلم ها خبرنامه ها پادکست ها و موارد دیگر باشد. در حالت ایده آل شما باید متعهد به بازاریابی یک یا دو نوع محتوا باشید تا نتایج مداوم با آنها مشاهده کنید.

من اینجا هستم تا شش مرحله از بازاریابی محتوای شما را با موفقیت به اشتراک بگذارم.

مرحله 1 – در مورد هدف تولید یک قطعه خاص از مطالب اطلاعات کسب کنید. آیا می خواهید برند خود را به عنوان یک تجارت بسازید؟ آیا می خواهید منجر و مشترک شوید؟ آیا می خواهید فروش کنید؟ یا می خواهید با مردم ارتباط برقرار کنید؟ دانستن هدف از محتوای شما بدان معنی است که شما نتیجه مطلوب را می شناسید و محتوا را به روشی تولید می کنید که این نتیجه را به شما می دهد.

مرحله 2 – تصمیم بگیرید که با محتوا با چه کسی صحبت می کنید. چه کسی را هدف قرار می دهید؟ از کجا حلق آویز کنیم؟ آنها چه میخواهند؟ چگونه می توانید راه حلی برای آنها ارائه دهید؟ دانستن پاسخ این سؤالات برای جذب نوع مناسب شخص به محتوای شما ضروری است. سپس می توانید محتوای مرتبط تولید کنید که افراد واقعاً به آن اهمیت می دهند و به آنها پاسخ می دهند.

اگر به همه بازاریابی می کنید برای هر کس بازاریابی می کنید.

مرحله 3 – برنامه ریزی مطالب خود را. اگر می خواهید محتوای جذاب و باکیفیت تولید کنید برنامه ریزی و تحقیق درباره آنچه برای محتوای خود خواهید نوشت بسیار مفید است. آنچه من از برنامه ریزی مقالاتم عاشق آن هستم جستجوی مطالب مشابه در گوگل هستم تا بتوانم شباهت ها و تفاوت ها را هنگام نوشتن مقاله های خود درک کنم.

مرحله 4 – فراخوان عمل (CTA). در بازاریابی CTA دستورالعمل هایی برای عموم مردم برای پاسخ سریع است که معمولاً در انتهای یک قطعه از مطالب ارائه می شود. از جمله فراخوانی برای اقدام در محتوای شما تضمین می کند که خواننده بدون هیچ چیز در انتهای محتوا باقی نماند و درعوض آنها بتوانند عمل پیگیری را دنبال کنند که به هدف محتوای شما مربوط می شود.

مرحله 5 – بازاریابی مطالب خود. تولید محتوای با کیفیت بالا یک چیز است اما بازاریابی در مورد آن و اطلاع رسانی به مردم در مورد آن چیز دیگری است. روشهای مختلفی برای بازاریابی مطالب شما وجود دارد. یک روش استفاده از سئو است. از SEO برای بهبود رتبه خود در نتایج موتورهای جستجو مانند Google استفاده می شود. گنجاندن کلمات کلیدی خاص در محتوای شما به شما کمک می کند وقتی افراد در جستجوی آن کلمات کلیدی هستند در رتبه بندی بهتر موتورهای جستجو قرار بگیرید. روش های دیگر برای بازاریابی محتوای شما شامل: رسانه های اجتماعی بازاریابی ایمیل پرداخت هر کلیک (PPC) و تبلیغات پرداخت شده است.

مرحله 6 – ارزیابی محتوای شما. مرحله آخر ارزیابی محتوای شما برای درک مطالبی است که از نتایج حاصل می شود و کدام محتوا نتیجه نمی گیرد. از آنجا می توانید بیشتر کار کنید و کمتر از این کار کنید.

به پایان رسید

اطمینان حاصل کنید که این شش مرحله را برای اطمینان از موفقیت خود در بازاریابی محتوا درک کرده اید:

1. هدف از محتوا را بدانید

2. مخاطب خود را تعریف کنید

3. مطالب خود را برنامه ریزی کنید

4. فراخوانی برای اقدام ارسال کنید

5- بازاریابی مطالب خود را

6. محتوای خود را ارزیابی کنید

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا