بازرگانی

چگونه سقف شیبدار را اجرا کنیم؟

منبع خبر: چگونه سقف شیبدار را اجرا کنیم؟

آیا اجرای سقف شیب دار مهم است؟

همانطور که مشهور است یکی از مؤلفه های اساسی هر ساختمان سقف آن است که نوع سقف و طرح آن را با توجه به شرایط آب و هوایی که ساختمان در آن قرار دارد تغییر می دهد. بنابراین سقف ها انواع مختلفی دارند ، همانطور که می دانید شامل موارد زیر است: سقف های صاف ، سقف های گنبدی و سقف های شیب دار ، که امروزه رایج ترین انواع بام در هر منطقه است. به دلیل نوع گرم و سرد ، می توان آن را به راحتی در هر محیط و با هر نوع آب و هوا ، چه گرم و چه سرد ، استفاده کرد.

KJTS4953

انواع روکش سقف و انواع مواد

بام شیب را می توان از کاشی های آردباز ، سفال ، نیشکر ، زونا ، اندوبیل ، انواع ورق شیروانی مانند ورق و ورق گالوانیزه طراحی سفال پارچین و کاشی های سقفی (Raikabam) وجود داشتاگر از ورق های بام برای شیب دار ساخت سقف استفاده می شود ، می توان گفت انواع مختلفی از ورق های بام وجود دارد که عبارتند از: ورق های گالوانیزه ، ورق های دنده دار ، ورق های آلوزینک ، ورق های آلومینیومی ، ورق های سفالگری ، ورق های پالرمو ، ورق های آرداو. ورق های طرح ابریشمی ، ورق های طراحی ذوزنقه ای ، ورق های طراحی شده سینوسی یا پرده ، ورق های طرح لمبا یا کم نور و اگر یکی از انواع سقف های شیروانی در ساخت سقف های شیب دار استفاده نشود ، بدون شک سقف های شیب دار یکی از آنها است. مدل های مختلف ورق عبارتند از: سقف شیبدار زونا ، ورق Dacre ، مواد Endovilla ، کاشی های برتر ، سبک مترو ، کاشی های سنگریزه ، ورق اندولین ، سقف سرامیکی شیب دار طراحی و اصلاح می شود.

IFZE9335

دلایل اصلی استفاده از سقف های شیب دار

دلیل اصلی استفاده از سقف شیب دار این است که سقف شیب دار ، که هنگام باران و بارش برف نقش منحصر به فردی دارد ، زیرا به راحتی برف و باران را به سمت لوله های رودخانه یا لبه سقف هدایت می کند.به آرامی ، برف و باران به آرامی از سقف به زمین حرکت می کند. بنابراین می توان گفت یکی دیگر از مزایای سقف های شیب دار این است که آنها نیازی به برف ندارند.

نحوه نصب سقف شیروانی

پس از آشنایی با سقف شیب دار و انواع آن ، وقت آن است که با مراحل استفاده از آن آشنا شوید که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. کاربرد سقف های شیب دار را می توان در 15 مرحله خلاصه کرد

این 15 مرحله شامل موارد زیر است:

قاب های سقف بوش.

تیرهای فلزی را روی سقف بتونی قرار دهید.

اتو کردن کامل برای پوشش های هرمی ، زره کامل برای درب ، سقف و قاب کامل برای اعدام سقف شیب دار.

نصب ورق های سقفی شیروانی.

اتو بر روی سقف شیب دار.

زیر سازی واضح و کامل از مخروط های فلزی.

شاسی های چوبی و فلزی.

شاسی بسیار محکم روی سقف بتونی.

شاسی و شلیک کامل با بخار و نمای ساختمان.

یک روده بزرگ به شیروانی می خورد.

زیرساخت بام یا مخروطی بام با استفاده از پروفایل های مشخص شده.

استفاده از چوب روسی در ساخت سقف های شیروانی مرتبط با مواد کلاسیک.

نکته مهم در مورد سقف شیروانی

از 15 مرحله ای که ذکر کردیم ، مهمترین آنها عبارتند از: زیرساخت شیب دار این مهم است ، زیرا مهمترین نقش را ایفا می کند ، بنابراین باید به ویژه قوی و انعطاف پذیر باشد. اما دلیل تأکید بر زیرساخت های قوی این نوع سقف این است که سقف های شیب دار برای مدت طولانی و بدون آسیب به زیر باران و برف باقی می مانند.مناطق لواسانات تهران ، دماوند ، آبسرد ، گیلاوند ، جاجرود و مناطق شمالی نمک ابرود ، کلاردشت ، نور ، نوشهر به عنوان مناطق ویلایی در نظر گرفته شده و بیشتر ساختمانهای ویلا و اتاق زیر شیروانی در این مناطق ساخته شده و بنابراین به دلیل بارندگی شدید و بارندگی. در این مناطق ویلایی باید از خرپا و سیستم اتو استفاده شود تا سقف شیروانی مشکلی نداشته باشد.

خدمات ویلنیوس

کلیه خدمات مدیریتی شرکت ویلانما در اقصی نقاط ایران از جمله بشران تهران ، منطقه شمالی تهران ، تقاضا ، آبسرد ، مناطق ویلا گیلوند ، شمال ایران شامل نور ، رویان ، آمول ، بابل ، چمستان ، هالوس ، نامک خارج از کشور ، کلاتر ، کلارآباد ، و همچنین مناطق کارمان ، اصفهان ، شیراز ، قم ، قشان و کلیه ویلاهای ویلایی و همچنین همه ولسوالی های ایران با حمل و نقل و نصب با هزینه فعلی تهران به طور کامل انجام شده است ، فقط برای شهرهای خارج از تهران اسکان داده شده است. کارفرما باید تیم مدیریتی شرکت را تهیه کند.

HXAY7507

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا