چگونه شبکه های اجتماعی برای اهداف بازاریابی کار می کنند

[ad_1]
آیا CVB یا آژانس مسافرتی شما از رسانه های اجتماعی در برنامه بازاریابی شما استفاده می کند؟ منتظر چی هستی؟ طبق یک نظرسنجی اخیر 81٪ از خرده فروشان مورد بررسی گفتند که فعالیت آنها در شبکه های اجتماعی افزایش یافته است و 61٪ از خرده فروشان افزایش بازدید وب سایت را مشاهده کرده اند. اگر اهداف شما با روند رسانه های اجتماعی همسو نباشد CVB یا نمایندگی شما شکست می خورد. در اینجا چند روش برای فروش آژانس ارجاع خود از طریق رسانه های اجتماعی ذکر شده است. 1- چیزی را پیدا کنید که گروه ها و افراد را در سایت های شبکه های اجتماعی مورد علاقه خود مانند Facebook و MySpace قرار دهد. ببینید مردم درباره مکانی که به دنبال آن هستید چه می گویند. وبلاگ خود را در Digg Delicious Reddit و اجتماعی منتشر کنید تا بینندگان بیشتری تولید کنید. بطور منظم وبلاگ خود را با تمرکز بر کلمات کلیدی Google بهبود بخشید تا رتبه بندی موتور جستجوی خود را 4 بهبود ببخشید تا در تماس باشید و آنها را با بازدیدکنندگان (گذشته و آینده) دوست کنید. علاقه مند به سفر شما گفتگوها و بسته های توییتر و همچنین نوآوری برای ایجاد زمینه ها فعالیت های جدید رویدادها و جشنواره ها. برای افزایش پیروان خود در شبکه های اجتماعی رقابت و تبلیغات فراهم کنید. URL های اختصاصی برای فیس بوک و توییتر ایجاد کنید تا سایر گزینه های ارتباطی برای بازدیدکنندگان فراهم شود. (مثال: facebook.com/yourcvbhere)9. برای ارائه اطلاعات بیشتر به بازدیدکنندگان آینده و ایجاد ترافیک بیشتر برای نمایه خود یک شبکه یا فروم آنلاین با همه شرکتهای منطقه خود ایجاد کنید. فیلم ها را از رویدادهای مختلف در حساب YouTube خود بارگذاری کنید تا هنگام رفتن در آن شرکت کنید. فعال بودن در چندین سیستم عامل رسانه اجتماعی نه تنها اطلاعات بیشتری به CVB یا آژانس مسافرتی شما اضافه می کند بلکه باعث می شود افراد به سایت شما بازگردند.
[ad_2].

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا