چگونه طاقچه Adsense خود را تبلیغ کنید

[ad_1]

Blog and Ping: وبلاگ ایجاد کنید که بتوانید وب سایت خود را نصب کنید یا از یک ابزار بلاگر رایگان مانند blogger.com استفاده کنید. هر روز وبلاگ را با محتوای خاص برای مکان خود به روز کنید و به سایت طاقچه خود پیوند دهید. اتصال وبلاگ خود را با یک سرویس پینگ رایگان مانند pingoat.com تست کنید. این باعث می شود بسیاری از خدمات در مورد محتوای جدید در سایت شما به روز شوند. موتورهای جستجو وبلاگ شما را وبلاگ می کنند و سایت شما را پیدا می کنند.

به دنبال وبلاگ های دیگر مربوط به قد و قامت خود باشید. برای وبلاگهای مرتبط با سایت خود ، blogger.com را جستجو کنید. نظرات بسیار مرتبط با پیوند به سایت خود را ترک کنید. باز هم ، افراد و موتورهای جستجو سایت شما را پیدا می کنند. نظرات و اسپم های بی فایده را در وبلاگ های دیگر بگذارید. با اطلاعات خوب به انجمن وبلاگ نویسی کمک کنید.

ارسال مقاله: ارسال مقاله خود به دایرکتوری های مقاله فوق العاده. می توانید بک لینک های ارزشمندی را به سایت طاقچه خود بدست آورید. نویسندگان Ezine برای جستجوی مقاله برای چاپ مقالات در مجلات مقاله جستجو می کنند. مقاله خوبی را ارسال کنید و برای هزاران مشترک مشترک الکترونیکی بصورت رایگان منتشر می شود. یک CV نویسنده قوی با لینک به سایت طاقچه خود بنویسید. وب سایت ها و ناشران Ezine باید رزومه خود را با مقاله ارسال کنند. بازدید کنندگان این تلاش را دریافت می کنند.

مکان های خاصی برای ارسال مقالات برای دیدن دید گسترده مانند GoArticles.com وجود دارد. شما می توانید از خدمات ارسال مقاله برای انتشار جمعی مقاله خود در هزاران فهرست و فهرست های مقاله در سراسر وب استفاده کنید و در وقت خود صرفه جویی کنید.

انجمن ها: جستجوی انجمن هایی که به شما امکان می دهد تبلیغات رایگان ارسال کنید. بهتر است تالارهای مربوط به وب سایت خود را پیدا کنید. به سؤالات مربوط به تالار گفتگو از جمله خط امضاء خود با لینک وب پاسخ دهید. سؤال کنید. انجمن ها نه تنها برای ارسال لینک وب خود بسیار عالی هستند بلکه می توانند برای گرفتن ایده در مورد نوشتن مقاله جدید عالی باشند.

موتور جستجوی خود را بهبود بخشید. در مورد بهبود در داخل و خارج از صفحه اطلاعات کسب کنید. در مورد تراکم کلمات کلیدی ، برچسب های alt alt ، برچسب های شناسایی و محبوبیت پیوند اطلاعات کسب کنید. موتورهای جستجو یک سرمایه بزرگ برای هدایت ترافیک به سایت شما خواهد بود. با کمی تلاش می توانید سایتی پیدا کنید که در 10 کلید واژه برتر تخصص داشته باشد.

یک کارزار پیوند متقابل را با سایر وب سایت ها در همان مکان شروع کنید. پیوندهای بازرگانی یا به سادگی درخواست پیوند به سایت خود کنید. شما می توانید این کار را به صورت رایگان با استفاده از متن یک کوکی برای مدیریت پیوندهای خود انجام دهید.

پیوندهای متنی پیوندهای متنی پیوندهای کلیدی برای وب سایت شما هستند که در وب سایتهای دیگر ارسال شده اند. شما می توانید هزینه آن را بپردازید یا می توانید معاملات دیگری را نیز تنظیم کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا