چگونه عاشق مصاحبه های صوتی شویم

[ad_1]

آموزش | دیجیتال

دوست دارم عاشق شوی من عاشق ضبط مصاحبه های صوتی هستم. و من به شما خواهم گفت اگر می خواهید با انجام کاری که دوست دارید درآمد کسب کنید پس باید مصاحبه های صوتی انجام دهید. با مصاحبه های صوتی می توانید آنها را جمع آوری کرده و بفروشید.

من یک مثال عالی در مورد چگونگی انجام این کار برای شما می آورم. وب سایتی به نام Tunecore وجود دارد و این افراد دقیقاً همان کاری را انجام می دهند که من تدریس می کنم. من نمی دانم آنها چه کسانی هستند ، اما آنها انواع محصولات اطلاعاتی ، بارگیری صوتی را دارند و با کارشناسان و آقایی که این سوال را پرسیده اند دیدار می کنند ، او عاشق نوازندگان است ، می گویم با مصاحبه با نوازندگان شروع کنید. فرض کنید او با ده نوازنده در مورد شغلشان به عنوان نوازنده مصاحبه کرده است. فکر می کنید کسی بیشتر برای چه چیزی هزینه کند؟

در این دو مصاحبه با این نوازندگان ، آنها از زندگی حرفه ای خود چه نظری دارند ، زندگی آنها چگونه است و چند کنسرت اجرا می کنند؟ یا چه می شود اگر ده موسیقی با موسیقی دانان در مورد نحوه بدست آوردن اولین آهنگ یا نحوه تسلط بر آن مصاحبه کنید. چگونه بر آهنگ های خود مسلط شوید. یا ، چگونه موسیقی دیجیتال خود را بازاریابی یا منتشر می کنید. مصاحبه در مورد وینیل ها ، ایجاد رکوردهای وینیل و فروش LP های قدیمی. یا ، موسیقی خود را با هم ترکیب کنید تا بهترین فروش ممکن را در زمینه مسائل مربوط به حق چاپ داشته باشید.

اینها موضوعاتی است که معتقدم صنعت موسیقی از جذابیت بیشتری برخوردار بوده و در مقایسه با سبک زندگی نوازندگان مختلف ، دلار بیشتری را به خود اختصاص می دهد.

بنابراین می خواهم به او بگویم مصاحبه با متخصصان صنعت موسیقی تجاری را آغاز کند. این یک طاقچه عظیم است. این بچه ها ، به یاد دارم که در سمینارهایشان نگاه می کردم زیرا این افراد – تخصص آنها – در حال آموزش نحوه ارسال آهنگ های دیجیتال شما هستند ، بنابراین موزیسین هایی که یک سری آهنگ ایجاد می کنند دیگر در مورد آلبوم نیستند ، بلکه در مورد یک آهنگ ، یک آهنگ هستند ، این در مورد نحوه بازاریابی آهنگ شما است.

برای من جالب بود زیرا می خواستم از موسیقی درباره نحوه ترکیب در مصاحبه صوتی یاد بگیرم. این موسیقی نیست اما هنوز محتوای صوتی است و سیستم توزیع آنها برای من به همان شیوه کار خواهد کرد و من نگاهی به سمینار آنها انداختم که آنها یک آموزش آنلاین را با قیمت 10000 دلار می فروختند. بنابراین من می خواهم به این پسر بگویم ، برو Tunecore ، ببین چه کاری انجام می دهند و آن را طراحی کن. تخصص آنها موسیقی دیجیتال است. شاید بتوانید برای وینیل های موسیقی ، LP چیزی طراحی کنید. فکر می کنم امروز آلبوم ها با تعداد زیادی از کودکان خردسال دوباره مد شده اند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا