چگونه قوانین طراحی وب را از نو اختراع کنیم

[ad_1]

کسانی که سالها در زمینه طراحی وب کار کرده اند از همین قوانین پیروی می کنند – آنها اغلب هنگام تهیه یک وب سایت از یک فرمول مشخص پیروی می کنند زیرا اینگونه مخاطبان و در نتیجه مشتریان آنها ظاهر سایت را پیش بینی می کنند. شما نباید سعی کنید این قوانین طراحی را بشکنید زیرا این کار همیشه به نفع شما نخواهد بود اما اگر بخواهید کمی آنها را دوباره اختراع کنید مشکلی ندارد.

  • بنرها در گوشه های بالا سمت چپ با پیوند صفحه اصلی قرار می گیرند

در حالی که این قانون طراحی به بازدیدکنندگان راهی آسان برای تنظیم مجدد وب سایت در صورت گم شدن ناامیدانه می دهد اما کمی بیش از حد ارزیابی می شود. نوار پیمایش غنی همچنین می تواند کار کند.

  • الگوها قبل از نوشتن محتوا طراحی شده اند

در حالی که زیبایی شناسی طراحی وب به طور کلی اولین بازدید بازدید کننده از یک وب سایت را تشکیل می دهد برای این کار می توان از محتوا نیز استفاده کرد. برای گره زدن این دو می توانید از چاپ و رنگ استفاده کنید.

  • عنوان مقاله ها عکس ها و خطوط بیشتر بخوانید قابل کلیک هستند

بازدیدکنندگان معمولاً به یک سیگنال روشن نیاز دارند تا درک کنند که می توانند برای اطلاعات بیشتر کلیک کنند. با این حال می توانید کل جمله تیزر را کلیک کنید یا قسمت قابل کلیک را در زیر آن قرار دهید.

شما در کارهای روزمره خود از چه قوانین طراحی وب دیگری پیروی می کنید که احتمالاً می توانید برای بدست آوردن نتایج شگفت انگیز دوباره آنها را اختراع کنید؟ مهم است که به خاطر داشته باشید که اختراع مجدد قوانین مربوط به آزمون و خطا است – اگرچه نوار پیمایش می تواند برای یک مشتری کاملاً کار کند این بدان معنا نیست که آرم پیوند یافته سنتی برای دیگران کارایی ندارد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا