چگونه محصولات خود را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنیم

[ad_1]
بازاریابی وابسته تقریباً 20 سال است که وجود دارد. تعداد بی شماری از اعضای جدید در دنیای تجارت الکترونیکی که کسب و کار خود را راه اندازی کرده اند تبدیل به بازاریابی موفقی شده اند که از وب سایت های برتر مانند آمازون پورسانت دریافت می کنند و به فروش محصولات خود کمک می کنند. این برنامه رایگان است و ممکن است قبلاً یک حساب کاربری برتر مانند فیس بوک و توییتر داشته باشید. مشکل اصلی ارتقاء پیوندهای محصول است. شما نمی توانید این کار را اغلب انجام دهید زیرا شبیه اسپمر هستید. اما به طور کلی می توانید خود را به عنوان فردی مفید و حساس به موضوعی معرفی کنید که اغلب از آن به عنوان لانه یاد می شود. بسیار بر نیازهای مخاطبان خاص خود تمرکز کرده اید. اکثر مردم درد یا مشکلاتی در مهد کودک دارند که سعی می کنند آنها را برطرف کنند. محصولات شریکی که ارائه می دهید ممکن است راه حلی باشد که به دنبال آن هستند. پست شما در یک قسمت می تواند تأثیرگذار باشد در مورد نقاط متداول درد صحبت کنید و سپس پیشنهاداتی را برای محصولات وابسته ارائه دهید که ممکن است به شما کمک کند. شما همچنین می توانید ایده های خود را ارسال کنید. این ویدیو در حال حاضر توسط همه کانال های رسانه های اجتماعی تحت فشار قرار می گیرد بنابراین تماشای یک ویدیو یا یک نمایش بازدیدکنندگان زیادی را به خود جلب می کند. هرچه بیشتر ارتباط برقرار کنید محتوای شما بیشتر قابل مشاهده خواهد بود. در گروه های فیس بوک و LinkedIn مشارکت کنید تا ببینید چند گروه دارید و چگونه کار می کنند. اگر آن را به طور منظم منتشر کنید گروه زنده هرگز وارد آن نمی شود. هنگامی که درگیر شدید صبور باشید و درگیر شوید. شروع به ایجاد شهرت به عنوان یک شرکت کننده ماهر کنید. می توانید از آنها دعوت کنید تا از وب سایت یا وبلاگ شما دیدن کنند یا نتایج را به صورت زنده به آنها نشان دهید. در صورت تمایل می توانید گروه فیس بوک خود را ایجاد کنید به طوری که مخاطبان فعال و مشتاق داشته باشید. پرداخت هزینه تبلیغات در تبلیغات توییتر و فیس بوک آسان است اما آنها همیشه هدف هستند. می توانید با یک پنی در هر کلیک به پیوند یا صفحه خود بروید. با استفاده از روش های رایگان و پولی به زودی فروش بلند مدت شریک خود را پیدا خواهید کرد.
[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا