چگونه مصاحبه های صوتی منبع درآمد خوبی است که می توانید از آن بهره مند شوید

[ad_1]

آموزش | خواب

آیا می توانید از طریق مصاحبه های صوتی درآمد کسب کنید؟ اینها جزئیات واقعی نحوه دستیابی به این هدف است.

وقتی یک به یک بفروشید وقت زیادی می برد. اگر من از صدا به روش کار خود استفاده نمی کنم صرفاً با استفاده از اهرم قدرت است. انجام و توزیع مصاحبه های صوتی بصورت آنلاین از طریق وب سایت شما یکی از فروش های بسیار زیاد است. فقط یک بار باید این کار را انجام دهید و بعد از اینکه مصاحبه را تمام کردم مجبور نیستم دوباره همان کار را انجام دهم و می توانم از آن برای فروش محصولات خدمات شناسنامه ها یا ساخت یک بسته از آنها استفاده کنم. من فقط باید یک بار این کار را انجام دهم اما چندین نفر می توانند 24/7 ساعت در هر نقطه از جهان فروخته شوند به شرطی که انگلیسی بلد باشند. این همان اهرم نیرو است. این همان کاری است که من توانسته ام با مصاحبه های صوتی زیادی انجام دهم.

من یک مصاحبه فقط یک بار انجام داده ام و بارها و بارها برای کسی که علاقه مند به تماس سرد است روشن شده است. این را با شخصی مقایسه می کنند که 4-5 سال است در حال تماس سرد است. بنابراین این یک مصاحبه مالی خوب بود.

مصاحبه جان کارلتون از طریق فروش شرکت های وابسته درآمد کسب کرد. تد نیکلاس فروخته است. مصاحبه های HMA نه فقط یک مصاحبه من حدود 12 13 مصاحبه در وب سایت خود انجام داده ام که افراد را در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک مشاور بازاریابی آموزش می دهد و آنها را ارتقا می دهم و فقط یک بار مجبور شدم این مصاحبه ها را انجام دهم.

مصاحبه های هنر همل. آن مصاحبه بسیاری از محصولات یا مجموعه مصاحبه ها را به فروش رسانده است نه فقط یک مصاحبه. من احتمالاً 12 13 ساعت مصاحبه با او داشته ام. مصاحبه های مشاوره ای من در جایی است که با تبلیغ آنلاین محصولی به نام اسرار بازاریابی صوتی که برای من ارزشمند بوده است با افراد آنلاین مشاوره می کنم. مصاحبه صوتی یوجین شوارتز مصاحبه Moneyman و مصاحبه با یک متخصص امور مالی شرکت ها. مصاحبه های من در مورد مبادله کالا برای فروش محصول مبادله مخفی من. حتی الکس مندوسیان یک کنفرانس تلفنی است.

بنابراین نمی توانید انکار کنید که مصاحبه های صوتی م workثر است یا اینکه آنها محصولات و خدماتی را می فروشند زیرا این کار را انجام می دهند و من این کار را هر روز انجام می دهم و این کار را در حالی انجام می دهم که من 7 ساعت در هفته 24 ساعت شبانه روز خواب هستم و همه اینها خودکار است. من فکر می کنم اینها برخی از دلایل اثبات واقعاً مفید است. من به آن اطمینان زیادی دارم زیرا می دانم واقعیت دارد. اما معمولاً روزی نیست که من چیزی را بفروشم که به طور خودکار بفروشد.

من تازه قبل از نوشتن این مقاله در مورد محصولی با متخصص به نام Ken Ellsworth در زمینه اقناع فروش کردم و این یک اتوماتیک است. این وب سایت مانند یک دستگاه فروش اتوماتیک کوچک و یک دستگاه فروش اتوماتیک نقدی کوچک به نظر می رسد. مثل یک دسته تبلیغات همه در یک مکان است. همه آنها نمی فروشند و برخی از آنها فقط محتوای خالص هستند اما مصاحبه های زیادی برای فروش چیزی یا ایستادن در برابر شخصی که چیزی را درخواست می کند وجود دارد.

گاهی مصاحبه بازاریابی نیست. شما ممکن است بتوانید یک مصاحبه وحشتناک یک مصاحبه واقعا بد ارائه دهید و باز هم چیزی بخرید زیرا بازار بسیار گرسنه است. این مهمترین چیز برای بازار شما است. اما یک مصاحبه خوب تولید شده فراتر از یک مصاحبه افتضاح صرف نظر از اینکه چه کسی مقابل آن است فروش خواهد داشت. بنابراین می خواهید اولین بار این کار را درست انجام دهید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا