چگونه من اولین میلیونم را با اوین چیا به صورت آنلاین درست کردم – بررسی کتاب

[ad_1]

عنوان و نویسندهچگونه شما اولین میلیون آنلاین توسط اوین چیا

خوراک محتوا:

Chia خوانندگان مراحل اساسی مورد نیاز برای ایجاد یک تجارت آنلاین را تنظیم می کند. در حالی که برای یک بازاریاب با تجربه اینترنتی مفید است ، اما برای مبتدیان در نظر گرفته شده است. لازم است درک کنید که کامپیوترها چگونه کار می کنند و اینترنت برای درک کتاب کار می کند. با این حال ، این کتاب به اصول اولیه بازاریابی وابسته و بازاریابی اینترنتی می پردازد.

نویسنده داستان خودش را برای ایجاد انگیزه در خواننده می گوید و توضیح می دهد که هر کسی می تواند این کار را انجام دهد. این نشان دهنده برخی از اشتباهاتی است که وی مرتکب شده است ، که خواننده می تواند از مزایای تکرار آن استفاده کند. وی توضیح داد: کارهای زیادی انجام شده است و بیش از 8 ساعت در روز به مدت 5 سال برای رسیدن به موفقیت بزرگ و کسب اولین میلیون دلار هزینه می کنید.

در اینجا کلیه اصول اولیه در مورد بازاریابی کمیسیون از جمله تعیین طاقچه ، شناسایی محصولات صلاحیت دار ، ایجاد لیست خود ، بازاریابی محصول ، ایجاد ترافیک ، ایجاد انتهای جلو ، میانه و پشت برای مسیر فروش خود و کپی کردن مدل پیدا خواهید کرد.

این کتاب یک نقطه شروع عالی برای بازاریاب شرکت های وابسته است. این به عنوان یک راهنمای جامع در نظر گرفته نشده است. هر بازاریاب اینترنتی باید برای موفقیت بیشتر به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کار بپردازد. این مکان عالی برای شروع است.

سهولت کیفیت خواندن / نوشتن:

این کتاب نیز نوشته شده است. متن به بلوک هایی تقسیم می شود که به راحتی قابل فهم و به سبک رئوس هستند. نمونه ها ، تصاویر ، تصاویر و توصیه های ارزشمند را ارائه می دهد. این به راحتی قابل درک است.

یادداشت بر روی نویسنده:

Ewen Chia یک بازاریاب اینترنتی بسیار موفق است که هزاران وب سایت و مکالمه را آموزش می دهد. وی از سال 1997 شروع به کار کرد و پس از کسب افتخارات خود در رشته مدیریت از مؤسسه مدیریت سنگاپور ، در بازاریابی اینترنتی فعالیت خود را آغاز کرد. او آموزش دیگران را در سال 2007 آغاز کرد.

سه ایده عالی که می توانید استفاده کنید:

1. برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی باید طرز فکر درست و مناسبی داشته باشید. این امر به خودآموزی ، تعهد و استفاده مداوم از آنچه که آموخته شده و کار سخت است نیاز دارد. پاداش می تواند عالی باشد.

2. شما باید یک بازار و سپس مکانی را در آن بازار تعریف کنید که تقاضای زیادی برای اطلاعات یا سایر محصولات وجود داشته باشد که ممکن است از محصولات وابسته راضی باشند. انجام کارهای خانه مهم است و این گزینه ها را با دقت انجام دهید. هر آنچه در پی می آید نیاز به بازار مناسب ، مکان مناسب و افرادی که مایل و قادر به پرداخت محصولات هستند ، می باشد.

3. برای موفقیت ، باید با این کار به عنوان یک تجارت و نه یک سرگرمی رفتار کنید. شما باید یک برنامه واضح و خوب فکر کنید ، از جمله اقداماتی که هر روز برای افزایش موثر ترافیک انجام می دهید ، یک لیست ایجاد کنید ، و محصولات خود را به بازار عرضه کنید. پس از تنظیم و اتوماسیون این سیستم تا حد امکان ، با کار کمتر از طرف شما بارها و بارها پرداخت می شود.

اطلاعات انتشار:

چگونه می توان اولین میلیون را در اینترنت ساخت توسط اوین چیا

کپی رایت 2008 Ewen Chia

توسط انتشارات مورگان جیمز منتشر شده است

طبقه بندی این کتاب

طبقه بندی کلی کتاب: خیلی خوب

سبک نوشتن: بسیار خواندنی و سازمان یافته است.

سود: این کتاب باید برای هر کسی که در مورد بازاریابی آنلاین فکر می کند ، خوانده شود. برای کسانی که فکر می کنند و یا بازاریابی وابسته به بازاریابی می کنند ، این امر بسیار مفید خواهد بود.

مشکل: در حد متوسط

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا