چگونه موقعیت کاری خود را پیدا کنید

[ad_1]

3 روش برای کمک به بهبود موقعیت تجاری شما در موفقیت بازار

پیدا کردن محل کار شما اولین قدم برای شناسایی برند شما است. اگر نمی فهمید که چگونه تجارت خود را به بازار عرضه کنید یا نمی دانید چه چیزی می فروشید و چرا ، نمی توانید تجارت خود را به طور موثر بازاریابی کنید.

مهم است که محل کار خود را پیدا کنید تا بتوانید:

• خود را از رقابت خود متمایز کنید.

• وب سایت خود را برای کلمات کلیدی مناسب بهینه کنید؛

• پیام کاملی در مورد کلیه مواد بازاریابی داشته باشید.

• ایجاد ایده های جدید یا محصولاتی که به بازار هدف جذاب هستند.

در اینجا 3 روش برای آسانتر کردن محل کار شما وجود دارد:

1. تمرکز خود را باریک کنید.

این جمله را شنیدم “برو بزرگ یا برو خانه؟” در این حالت نیست. برای ایستادن از رقابت و جذب بازدید کنندگان بیشتر به وب سایت خود ، باید در مورد آنچه ارائه می دهید بسیار خاص باشید.

به عنوان مثال ، مشاغل ممکن است خدمات بازاریابی متنوعی را ارائه دهند. با این حال ، اگر فقط از کلمه کلیدی “خدمات بازاریابی” در وب سایت آنها استفاده کنیم یا این اصطلاح را روی کارت ویزیت های آنها قرار دهیم ، خیلی دور نمی شوند.

در عوض ، آنها تعدادی سرویس مختلف را در وب سایت خود ، بازاریابی و مطالب موجود در دنیای واقعی مانند برندسازی ، مشاوره بازاریابی ، توسعه وب سایت و بهینه سازی موتور جستجو ترویج می کنند.

متمرکز شوید و محل کار یا محل کار خود را پیدا کنید.

2. تعیین بازار هدف.

این موارد را بارها و بارها در نکات بازاریابی خواهید شنید: یافتن مخاطب مناسب برای هدف گیری بسیار مهم است.

بسیاری از دارندگان مشاغل اشتباه می کنند که سعی کنند همه چیز برای همه باشند ، یا راه اندازی یک وب سایت پر از محتوا که به طور واضح با افرادی که می خواهند به آنها برسند صحبت نمی کنند.

به این فکر کنید که چه کسی می خواهد آنچه شما می فروشید آیا آنها کارآفرین هستند؟ کارشناسان منابع انسانی؟ والدین در خانه بمانند؟ هزاره های فنی باهوش؟

هنگامی که به مخاطب هدف خود رسیدید ، می توانید فعالیت خود را محدودتر و تعریف کنید. علاوه بر این ، شما قادر خواهید بود برای موتور جستجوی خود محتوای بهینه سازی کنید که دقیقاً افرادی را که می خواهید محصولات یا خدمات خود را بخرید ، به اشتراک گذاشته و به آنها اطلاع می دهد.

3. در مورد رقابت بدانید.

مهم است که هنگام یافتن مشاغل خود از نوع رقابت با شما روبرو شوید. با Google شروع کنید.

کلمات کلیدی را که مردم برای یافتن مشاغل شما استفاده می کنند پیدا کنید. اگر صفحات و صفحات نتایج و بسیاری از تبلیغات PPC را مشاهده می کنید (این تبلیغات پولی هستند که در سمت راست و گاهی بالاتر از نتایج رایگان ظاهر می شوند) ، در این مسابقه برای این کلمه کلیدی یا کلمات کلیدی بالا خواهد بود.

ممکن است بخواهید نمایه خود را باریکتر کنید ، یا مکان دیگری را برای هدف قرار دهید. به عنوان مثال ، اگر تخصص شما آموزش تناسب اندام در شرکت است ، اما رقابت زیادی وجود دارد ، طوفان مغزی برخی از کلمات کلیدی دیگر را برای بهبود سایت شما – ممکن است آموزش های شرکتی در دفتر ، آموزش تناسب اندام اجرایی و آموزش های شرکتی باشد.

ترفند این است که تعادل بین کلمات کلیدی کم رقابت که حجم جستجوی مناسبی دارند پیدا کنید. اگر تنها شخصی هستید که از یک کلمه کلیدی خاص استفاده می کنید اما کسی در جستجوی آن نیست ، نتیجه مورد نظر خود را نمی گیرید.

هنگامی که شغل خود را پیدا کردید ، می توانید محصولات یا خدمات خود را به طور موثرتری به بازار عرضه کنید.

شما تمرکز ، بازار هدف و رقابت خود را می شناسید ، که باعث می شود نام تجاری شما متمایز شود و گزاره فروش بی نظیر (USP) شما را بسیار ساده تر کند.

یک استراتژی خوب برای برندسازی به زمان نیاز دارد ، و در حالت ایده آل برخی از حرفه ای ها برای اطمینان از به دست آوردن همه چیز مورد نیاز برای پیام واضح ، مختصر و جذاب برند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا