چگونه می توانم از فسخ احزاب فروش مستقیم جلوگیری کنم؟

[ad_1]

فروش

هدف تقریباً هر مشاور برنامه حزب این است که تقویم های آنها را پر کند. از این گذشته ، بهترین مکان برای فروش محصولات شما و رزرو مهمانی های بیشتر مهمانی است. اما پر کردن این تاریخ ها تنها اولین قدم است. آنها فقط در صورت نگه داشتن حساب می کنند.

بهترین اصل این وضعیت “بهترین دفاع ، حمله خوب است”. و در مورد شرکت های Party Plan ، همه اینها در آموزش میزبان است. شرکت کنندگان در پرواز انواع دلایل لغو را می یابند. و البته برخی مشروعیت دارند. در این موارد ، آنها احتمالاً مجدداً تنظیم خواهند شد. اما برخی نیستند. من فکر می کنم غیر منطقی ترین چیزی که تاکنون دریافت کرده ام این است که “من شرکتی دارم و من یک قرار ملاقات پزشکی دارم (خوش شانس او ​​هستم که جمعه شب به پزشک مراجعه کند!)” بهتر است بهانه های لنگ را نشنویم ، پس چگونه می توان از آنها جلوگیری کرد؟ چرا شرکت کنندگان پرواز را لغو می کنند؟ بیایید به سه دلیل مختلف برای لغو مسافران هواپیما بپردازیم و آنچه در مورد آنها می توانیم انجام دهیم.

1. قطعی در ارسال دعوت نامه.

اگرچه ممکن است هرگز این موضوع را نپذیرند ، اگر دعوت نامه ای ارسال نکنید ، میزبان شما معمولاً فسخ خواهد شد. آسانتر از این نیست که بعد از آن فقط یک یا دو نفر در آنجا حضور داشته باشند. این در واقع یکی از ساده ترین شرایط برای جلوگیری از آن است. بسیاری از شرکت ها مشاوره خود را برای ارسال دعوت نامه به میزبان خود آموزش می دهند. این یک سرویس عالی برای مهماندار شما و یک ابزار بازاریابی عالی برای شماست. اگر قبلاً این کار را انجام ندادید ، پیشنهاد دهید که به عنوان روشی برای صرفه جویی در وقت و هزینه میزبان خود (هزینه تمبر) دعوت نامه ارسال کنید. با این کار می توانید کارهای بسیاری را صرفاً برای هزینه تمبرها انجام دهید. ابتدا می دانید که دعوت نامه ها ارسال شده اند. دوم ، می توانید حضور او در مهمانی را افزایش دهید. با گفتن اینکه پنج دعوت نامه انجام داده اید ، مهماندار را بگیرید تا آخرین لحظات با او تماس برقرار کنید. اگر افرادی را با شماره های دعوت نامه پیدا کنید ، در مهمانی جایزه می گیرید. سوم ، شما می توانید با همه افرادی که شرکت نمی کنند پیگیری کنید و ممکن است میزان فروش یا رزرو حزب خود را افزایش دهید. معمولاً 25 تا 50 درصد مهمانان در واقع شرکت می کنند. اگر لیست مهمان ندارید ، دسترسی به نیمی از میهمانان آن را از دست خواهید داد.

2. شما دیگر از مهمانی هیجان زده نمی شوید.

شرکت کنندگان در پرواز به دلایل مختلف می توانند اشتیاق خود را برای مهمانی شما از دست دهند. صرف نظر از زندگی که در جریان است ، معمولاً دو دلیل اصلی برای این امر وجود دارد. اول ، مهمانی خیلی دور رزرو شد. هرچه زمان بیشتر بین مهمانی و مهمانی که در آن شرکت کرده بود ، بیشتر احتمال دارد دلیل رزرو خود در وهله اول فراموش شود. معمولاً ایده خوبی است که مهمانی های خود را بیش از سه تا شش هفته رزرو نکنید. آنها را نزدیک نگه دارید تا قفل شوند. دلیل دوم از دست دادن علاقه این است که شما مشتاق نیستید. یکی از بزرگترین شکایاتی که شرکت کنندگان پرواز در مورد نمایندگان مهمانی مطرح می کنند این است که با آنها تماس کافی برقرار نشده است. البته وقتی در انتهای تلفن هستید ، گاهی اوقات احساس می کنید که آنها را اذیت می کنید. اما در این حالت ، کمتر بیشتر نیست. ارتباط با مهماندار خود بدان معنی نیست که باید با آنها ارتباط برقرار کنید. خلاق باشید تا در ارتباط باشید. هدف این است که چهار بار قبل از مهمانی خود با او تماس بگیرید. برای رزرو مهمانی (با کارت ویزیت خود را بر روی آهنربا قرار دهید تا یادداشت تشکر خود را برای او ارسال کنید) تا اطلاعات تماس خود را از دست ندهید. برای درخواست لیست مهمان به او ایمیل بزنید. با او تماس بگیرید تا به او اطلاع دهید که دعوت نامه ها ارسال شده اند. یک کارت پستال برای او بفرستید که تاریخ و ساعت را یادآوری کند. او را به عنوان هفته مهمانی خود فراخوانی کنید تا به او یادآوری کند که در آخرین لحظات تماس تلفنی برقرار کند. این سناریو از اهمیت ویژه ای برخوردار است اگر مجبور شوید مهمانی ها را از هتل دور کنید. مردم از خدمات خوب مشتری ارزش می گیرند. هرچه ارتباط بیشتری با آن برقرار کنید ، احتمال اینکه زودتر مشکل برنامه ریزی را کشف کنید ، بیشتر می شود.

3. او به عنوان یک تجارت به شما احترام نمی گذارد.

اگرچه تیز نیست ، اما حقیقت است. متأسفانه ، بسیاری از افراد فعالیت های برنامه حزب را سرگرمی می دانند. این یک کار واقعی نیست. شما فقط این کار را برای دریافت محصولات رایگان یا تخفیف انجام می دهید. از آنجا که آنها به این روش فکر می کنند ، آن را به عنوان یک مشکل واقعی برای از بین بردن آن نمی بینند. مقابله با این مسئله دشوار است زیرا نیاز است که شما نظر خود را نسبت به شغل خود تغییر دهید. ابتدا مطمئن شوید که با تجارت خود به عنوان یک تجارت رفتار می کنید. هیچ کس نمی تواند شما را احترام بگذارد ، اگر به خودتان احترام نگذارید. با همین اشاره ، باید درباره خود فکر کنید و از آنچه ارائه می دهید قدردانی کنید. و (سخت ترین از همه) شما همیشه نمی توانید در دسترس باشید. اوه می دانم گفتن برای من آسان است اما به یاد داشته باشید روانشناسی در زیر عبارت “همیشه می خواهید آنچه را که نمی توانید بدست آورید”. اگر همیشه در دسترس بوده اید و برای پاسخگویی به نیازهای برنامه مشتری خود ، به عقب خم شوید ، چگونه می توانند به شما احترام بگذارند. اگر می داند که می تواند این مهمانی آخر هفته را لغو کند و آخر هفته دیگری را نیز در دسترس او قرار دهد ، انگیزه او برای نگه داشتن مهمانی خود در تاریخ اصلی چیست؟ شما نمی توانید بدون توجه به تعداد خرما در کتابها ، ناامید شوید.

نکته دیوانه کننده این است که هرچه تقاضا بیشتر به نظر برسید تقاضای بیشتری خواهید داشت. وقتی مهماندار آماده رزرو مهمانی خود است ، دو یا سه مورد از تاریخ های زیر را که می خواهید آن را پر کنید ، به او پیشنهاد دهید. اگر چیز دیگری را پیشنهاد می کنید یا حتی می خواهید ، فقط به او بگویید که تاریخ در دسترس نیست. نیازی به توضیح دلیل نیست. سپس ، برای نشان دادن اینکه چقدر مشغول کار هستید ، می توانید مشاهده کنید که آیا یکی از همکاران شما برای آن تاریخ در دسترس است. (آیا می توانید صدای نفس نفس زدن او را بشنوید؟ هرکسی که از مشاوران توزیع مهمانی ها شنیده می شود؟) بیشتر شرکت کنندگان پرواز می خواهند با بازیگری که می شناسند رزرو کنند ، بنابراین یکی از تاریخ های شما را انتخاب می کنند. اگر اینگونه نباشد ، این یک روش عالی برای کمک به استخدام کنندگان جدید برای پر کردن تقویم های خود است. هنوز هم از حزب سود می برد. اما اگر تا جایی رزرو کنید که پیشنهاد می کنید مهمانی را کنار بگذارید ، به عنوان یک بازیگر جذاب تر خواهید بود. همه می خواهند شما نمایش های خود را انجام دهید. آنها همچنین شما را موفق تر خواهند دید و علاقه بیشتری به عضویت تیم شما دارند. به زودی همانطور که ادعا می کنید مشغول کار خواهید بود.

کنسل شدن در فروش مستقیم کمی اجتناب ناپذیر است. این مراحل می تواند به شما در کاهش لغو کمک کند ، بنابراین می توانید درآمدی بسازید که بتوانید به آنها اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. لطفاً داستانهای موفقیت خود را برای من ارسال کنید!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا