چگونه می توانید اهداف خود را در رسانه های اجتماعی برای سال 2018 تنظیم کنید

[ad_1]

کارشناسان رسانه های اجتماعی در همه جا حضور دارند و نظرات مختلفی در مورد اینکه آینده در منظره همواره در حال تغییر است ، وجود دارد.

در این پست نگاهی خواهیم داشت تا اهداف خود را بر اساس آنچه تاکنون انجام داده اید و چگونگی تنظیم آنها به منظور به دست آوردن بیشترین استفاده از بازاریابی محتوا خود بررسی خواهیم کرد.

اگر به رسانه های اجتماعی خود ارزیابی نمی کنید یا اهداف خود را تعیین نمی کنید ، این مقاله برای شماست.

مهم است که موفقیتها و شکستها را صادقانه بسنجید ، خود را کنار بگذارید و تصدیق کنید که برخی از کارهایی که انجام داده اید از بین رفته است.

برای راهنمایی در مورد چگونگی بهبود رسانه های اجتماعی ، مقاله ما را امتحان کنید: نحوه ادغام بازاریابی محتوا در توییتر

1. گزارشات خود را بررسی کنید

گزارش ها را نگه دارید؟ قطعاً باید بتوانید اثربخشی آنچه در وقت گذراندن اینترنت صرف کرده اید را ارزیابی کنید. گزارش می تواند به روشی که شما می خواهید به نظر برسد ، اما در صورت نیاز به راهنمایی ، Smartsheet یک قالب گزارش رایگان رسانه های اجتماعی برای شروع دارد.

به جای برداشت ، معیارهایی مانند نامزدی را پیدا کنید. با برداشت ها و کلیک های کم ، شما صدمات بیشتری نسبت به خوبی وارد می کنید. نحوه عملکرد محتوای شما را مشاهده کنید و برای همه این موارد دسته بندی کنید.

این اطلاعات شبیه به انتخاب احتمالی شما است ، تمام آنچه به شما می گوید چه چیزی را دوست دارند یا دوست ندارند. این را در هنگام برنامه ریزی محتوای 2018 به خاطر داشته باشید.

هر پلتفرم رسانه های اجتماعی تجزیه و تحلیل رایگان در مورد عملکرد پروفایل ارائه می دهد ، بنابراین می توانید ببینید چه چیزی را به اشتراک گذاشته اید ، رجوع کرده اید و چه چیزی شکست خورده است. به دنبال الگوهای و مضامین بگردید که نشان می دهد کاربران علاقه مندی به چیزی دارند که می توانید بعداً آن را تکرار کنید.

حتی اگر می خواهید چالش خود را شروع کنید ، می توانید قدم برای پرداخت هزینه های تبلیغاتی خود شروع کنید!

2. تجزیه و تحلیل وب سایت خود را مطالعه کنید

Google Analytics ابزاری عالی عالی است که توسط گوگل تهیه شده و برای برنامه ریزی رسانه های اجتماعی خود در سال 2018 ضروری است. چرا؟ این جایی است که شما می دانید واقعاً چقدر کار کرده اید و این باعث افزایش ترافیک در تجارت شما می شود.

اگر آن را تنظیم کرده اید ، بخش Acquition خود را برای شبکه های اجتماعی بررسی کنید و سپس از شبکه مراجعه کنید. شما می توانید سال گذشته را با تعیین سال قبل به عنوان محدوده تاریخ ببینید.

این تنها به شما نشان می دهد که چند نفر روی پست های رسانه های اجتماعی شما کلیک کرده و در وب سایت شما قرار گرفته اند.

این مسئله زمانی مهم نخواهد بود که پستی را ارسال کرده باشید که افراد را به سمت وب سایت شما راهنمایی کند.

شما همیشه باید برخی از پیامهای فروش محور را نشان دهید که تجارت مشتری شما را نشان می دهد ، بنابراین اگر نمی خواهید یک مروج خود گام بردار باشید ، نمی خواهید به طور کامل از هیچ تبلیغی غایب شوید.

3. اهداف خود را تعیین کنید

دو قدم اول باید به شما بفهماند که چه کسی هستید و اکنون وقت آن رسیده است که آن اطلاعات را بگیرید و برنامه ریزی کنید که در کجا می روید.

چه چیزی باعث ایجاد کلیک شد؟ چه اشتراکی شد؟ چه کار کرد و کار نکرد؟

اگر به نظر می رسد چیزی مبهم است و ظاهراً کارایی ندارد ، ارزیابی کنید که آیا بهتر است وقت خود را در جای دیگری بگذرانید. مشکل دیگر ممکن است بستر مخاطب مخاطب کم باشد. واقعاً به دنبال سکوهایی باشید که طرفداران خود را از دست داده اند زیرا با وجود این نادر ، این اتفاق در گذشته نیز افتاده است.

آیا وقت زیادی را برای ارسال در فیس بوک می گذرانید؟ اگر بازار هدف شما نیز در این پلتفرم قرار دارد ، سعی کنید در اینستاگرام تلاش کنید. به طور متوسط ​​، پیروان مارک اینستاگرام تقریباً 6-8٪ در ماه رشد می کنند. شاید نتوانید این کار را مجدداً ایجاد کنید ، اما اگر به طور مرتب عکس های خوبی را ارسال می کنید ، باید تعدادی اعداد جامد را ببینید.

مؤثرترین پست های شما کی بود؟ روند پینترست افزایش استفاده در تابستان و اطراف کریسمس را نشان می دهد که بهار و پاییز شاهد کاهش چشمگیر آن هستیم. به گزارشات خود نگاه کنید و اگر از Pinterest استفاده می کنید ، ببینید که آیا آمار شما با این مطابقت دارد یا خیر. برنامه انتشار را برنامه ریزی کنید تا بدانید تأثیر شما چه زمانی مؤثر خواهد بود.

وقتی اهداف خود را در نظر می گیرید ، ممکن است به آنها نرسیدید و این یک چیز خوب است. تا زمانی که کاری که شما می کنید صریح و روشن است ، شما نسبت به اکثر دیگران در شکل بهتری هستید.

محتوای واقعی را در مورد شغل خود ارسال کنید و مطالبی را که می بینید به عنوان ارزش واقعی برای افراد علاقمند به آنچه انجام می دهید به اشتراک بگذارید. نه تنها پیروان و دوستان خود را پرورش خواهید داد ، بلکه آنها را با افرادی رشد خواهید کرد که بیشتر از اپتیک بالقوه برای تعداد زیاد در یک پروفایل هستند.

مهمترین آمار ، خط پایین شماست. شما به دلایلی وقت خود را برای بازاریابی در رسانه های اجتماعی می گذرانید ، و اگر کارشناسان حرفه ای رسانه های اجتماعی برای کمک به شما هستند ، پس پول خود را نیز خرج می کنید.

هدف اصلی شما در همه اینها این است: آیا این به کار من کمک کرده است؟ اگر جواب منفی است ، بخاطر داشته باشید که اهداف قبلی شما (یا فقدان آن) نادرست بوده است.

به هر حال نگران انجام هر یک از این موارد نباشید. بزرگترین اشتباهی که می توانید انجام دهید این است که اجازه دهید این امر تبدیل به یک کار محترم شود و نه یک بخش مثبت در تجارت شما. وقتی از خود لذت ببرید ، می فهمید که محتوای بهتری را به اشتراک می گذارید و آن احساسات را به مشتریان بالقوه منتقل می کنید ، این بسیار بهتر از این است که تصور کنید مورد تحریک واقع شده اید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا