چگونه می توانید میلیون ها دلار با کسب و کار خود درآمد کسب کنید – و چرا ممکن است این کار را نکنید

آنچه لازم است تا کسب و کار شما به سطح بعدی برسد

مطمئنم تیتر خبر را دیده اید:

“5 گام برای ایجاد یک کسب و کار میلیون دلاری”

چگونه در 30 روز یک میلیون دلار درآمد داشته باشیم؟

یا چگونه

“چگونه در 2 دقیقه میلیون ها دلار آنلاین کسب کنیم” (بله، این عنوان یک ویدیوی YouTube است!)

با دیدن این عناوین چه چیزی به ذهن شما می رسد؟ آیا آنها درست می گویند یا یک دسته پرتقال؟

اگر به شما بگویم هر دو حقیقت دارند چه؟

قبل از زدن دکمه حذف یا بازگشت ، به حرف من گوش دهید.

از زمان کشف COVID-19 ، من کارهای خودآزمایی زیادی انجام داده ام. من کتاب ویشن لاهیانی (بنیانگذار Mindvalley) را خواندم و برنامه کلاسیک Be Extra را انتخاب کردم ، در Mindset Retreat شرکت کردم و از طریق Dressing Your Truth به نام چند نفر در مورد شخصیت خود چیزهای زیادی آموختم.

در طول همه این غواصی های عمیق ، من وضوح و زمان زیادی را به دست آوردم-مخصوصاً در کل این مفهوم برای دستیابی به موفقیت چند میلیون دلاری.

و فقط برای این که بدانید ، یکی از کارکردهای شخصیت من (نوع 4 اگر کارول تاتل را دنبال کنید) ، به اشتراک گذاشتن دانش من است و به آن اعتقاد دارم. این در DNA من است ، بنابراین نمی توانم!

برگردیم به داشتن یک کسب و کار میلیونر …

خبر خوب: شدنی است.

اخبار ناامید کننده: این کار یا به سختی کار و شانس زیادی نیاز دارد ، یا تغییر روحیه و طرز فکر.

یعنی میدانم. من کلمه “فکر کردن” را گفتم.

خیلی وقته.

توسط بسیاری از مربیان ، معلمان جذاب حقوق و غیره تبلیغ می شود.

آیا آماده شنیدن بیشتر در مورد این هستید که چرا این کلمه همیشه هنگام صحبت از موفقیت به زبان می آید؟ خوب ، به خواندن ادامه دهید.

بگذارید در زمینه کاری خود از شما بپرسم:

• آیا تا به حال به خود گفته اید که نمی توانید آنچه را که شرکت شما واقعاً به آن احتیاج دارد بخرید و سود کسب کنید؟

• آیا تا به حال به این فکر افتاده اید که برنامه ای را یاد بگیرید ، بیشتر بیاموزید یا در یک جلسه طوفان فکری بالا ثبت نام کنید و وقتی قیمت را می دانید بلافاصله این ایده را ببندید؟

• وقتی کسب و کار خود را شروع کردید چطور؟ آیا سعی کرده اید همه کارها را برای صرفه جویی در پول انجام دهید و / یا مجبور نباشید برای شروع هزینه کنید؟

• آیا تا به حال با مشکلی در کسب و کار خود مواجه شده اید که باعث شده بخواهید به طور کلی تعطیل شوید یا به انجام کارهای معمول خود بازگردید؟

مشکل این است که شما بیش از یک بار این را تجربه کرده اید. احتمالا چندین بار هک، من می دانم که حق با من است! یک روز پیش من یک تبلیغ برای یک رویداد تجاری برجسته دیدم که فکر می کردم برای شرکت در آن عالی بود … تا زمانی که نشانه آن را دیدم.

چرا اینطور است؟

این طرز فکر ماست

من به تازگی در Mindset Retreat به میزبانی فابین فردریکسون شرکت کردم. من به این تعطیلات رفتم بدون هیچ مشکل یا مشکلی که واقعاً نیاز به تغذیه داشتم. من بیشتر از هر چیزی علاقه مند بودم – آن زمان فکر می کردم خیر مشکلات ذهنی برای حل کردن دارند، آنها به رأس این حرکت خواهند رسید.

در کمال تعجب ، او در سلامت کامل بود! اما پیشرفت هایی صورت گرفته است (آیا همیشه وجود ندارد؟).

من همچنین متوجه شدم که این یک مانع بزرگ برای کارآفرینان بسیار شلوغ است.

واقعا عالیه.

بسیاری از مخاطبان با مشکلات زیر دست و پنجه نرم می کردند:

• مشتریان خود را وادار به پرداخت اول کنید

• هزینه را برای پوشش هزینه تجارت خود وارد کنید

• اولین 1000 دلار، 5000 دلار، 10000 دلار در یک ماه به دست آورید

آنها معتقدند که می توانند به اهداف والایی مانند درآمد 1.000.000 دلار از شرکت خود برسند

• برای پرداخت صورتحساب بیش از حقوق بیشتر فکر کنید تا بیشتر

• به عنوان یک متخصص در صنعت خود دیده و شناخته شوند

• و غیره و غیره …

فکر کنید همه آنها چه چیزی مشترک دارند؟

باورها را محدود کنید

خوب ، آنچه ما معتقدیم محدود کننده است از پیامی (دروغ یا واقعی) ناشی می شود که قبل از رسیدن به سن 7 سالگی ارسال کرده ایم. فیلم زیر را از دکتر ببینید. بروس لیپتون این پدیده را توضیح می دهد.

وقتی بزرگ می شوم ، بزرگترین چیزی که می شنوم این است که می گویند: “پول روی درختان رشد نمی کند!”

(در واقع ، این کاملا اشتباه است – بسیاری از شرکت ها هستند که خوب عمل می کنند اما به میوه یا آجیل روی درختان نیاز دارند!)

اگر هربار که این عبارت را می شنیدم یک دلار داشتم ، الان یک میلیون می شدم.

من حتی سعی نمی کنم این مبحث دشوار را توضیح دهم ، هیچ راه حلی برای ارائه این مبحث پیچیده در اینجا نمی بینم ، زیرا افراد بسیار آگاه تری از آنچه می توانم به آنها کمک کنم وجود دارد. (اگر می خواهید راه حلی پیدا کنید ، بنویسید و من می توانم چند پیشنهاد ارائه دهم.)

اما امید و قصد من این است که شما را وادار به فکر کند تا ببیند آیا چیزی وجود دارد که ممکن است ایمان شما را از طریق یک برنامه عمیق تفکر محدود کند.

برنامه‌ای که سال‌ها پیش وجود داشته است، می‌تواند شما را از یکنواختی باز دارد ایمان آیا می توان روزی به یک شرکت میلیون دلاری افتخار کرد؟

همانطور که فابین فردریکسون در دوران بازنشستگی گفت:

“شما آنقدر باهوش هستید که تنها شما نخواهید بود که بر سر راه شما بایستید. هرچه بیشتر از راه خود خارج شوید ، ظاهر شما بیشتر باشد ، بیشتر به مردم خدمت کنید ، پول بیشتری به دست می آورید.”

این موضوع است. بازگشت به موضوعاتی که در بالا به اشتراک گذاشتم. این می تواند از منابع مشروعی از افرادی که واقعاً می دانند چگونه کسب و کار شما را به آن سطح میلیون دلاری برسانند ، ناشی شود.

و آنها همچنین می توانند تقلبی باشند که به کسانی که مأیوس هستند و مایلند هر چیزی را بپردازند برای بدست آوردن دیگ طلا وعده داده شده در انتهای رنگین کمان تکیه می کنند.

پشت آن حجاب مردی نهفته است که میلیون ها دلار به دست می آورد و مردم ناامید را متقاعد می کند که پاسخ آن را دارد. راه حلی که باعث می شود همه چیز به راحتی و بدون زحمت اتفاق بیفتد.

مشکل این است که:

الف) معدنچی نیستند. آن ها تورا دوست دارند فکرش را بکنید آنها از جت‌های شخصی استفاده می‌کنند و ماشین‌های گران قیمت را می‌رانند، اما در واقع این تجهیزات را برای عکس‌ها یا فیلم‌هایی که برای فروش کالاهایشان استفاده می‌شود، اجاره یا قرض می‌گیرند.

ب) آنها محصول ، برنامه یا سیستمی را که برای شما کار می کرد به شما می فروشند. این لزوماً به این معنی نیست که برای شما کار خواهد کرد.

ج) اگر ابتدا به ذهنیت نپردازند، رسیدن به موفقیت موعود بسیار دشوار است.

به زبان ساده: اگر این موانع ذهنی برطرف نشوند ، موفق نخواهید شد.

“قصد از 5 درصد بیشتر نمی شود ، زیرا از آگاهی ناشی می شود. وضعیت فعلی ذهن شما در حال حاضر پاسخ می دهد. برنامه (اعتماد) آگاهی (اعتماد) منجر به رفتار می شود. خودتان ، عادات و نگرش های خود.” فابین فردریکسون

این بدان معنا نیست که همه افراد دارای مشکلات روانی هستند.

بسیاری از کارآفرینان بسیار موفق هستند که از این نعمت برخوردار بوده اند که در جوانی این پیام ها را نشنیده و یا به کار نبرده اند ، یا کارهای لازم را انجام داده اند تا این موانع را به نحو موفقی مسدود کنند.

بنابراین اگر فکر می کنید اعتقادات محدودی وجود دارد که مانع موفقیت شما یا مشاغل چند میلیون دلاری می شود ، توصیه می کنم منابعی را که در زیر جمع آوری کرده ام بررسی کنید.

بیایید “ممکن نیست” را از عنوان این مقاله حذف کنیم و با هم به بالا و بالا برویم!

برای موفقیت در تجارت ،

سوزان

منابع پیشنهادی

  • کتاب: کدهای تفکر عجیب: 10 قانون غیر معمول برای تعیین زندگی و موفقیت بر اساس شرایط شخصی شما (amzn.to/35yfy5R) توسط ویشن لخیانی

  • کتاب: عظمت خود را بپذیرید: از راه خود خارج شوید و زندگی ثروتمندتر ، کاملتر و کامل تری داشته باشید ( https://amzn.to/35wprBc ) توسط فابین فردریکسون

  • مقاله: نکات رهبری موثر برای کارآفرینان کسب و کارهای کوچک (evisionmedia.ca/نکات-رهبری-موفقیت-کارآفرینان-تجاری-کوچک/)

  • دکتر توضیح داد. بروس لیپتون روشی که ما در بدو تولد کشیش هستیم (www.YouTube.com/watch?v=7TivZYFlbX8&list=PLDyzuA46kvJl877npx3kJX4SOYew_7GVr&index=158)

  • Fabienne Fredrickson Boldheart Business (Mindset Retreats دو بار در سال است) (boldheart.com/)

  • جستجوی عجیب میندوالی ( https://www.mindvalley.com/be-extra normal/ )

  • کتابها: فقط شخصیت من! راهنمای شناخت و زندگی در طبیعت واقعی خود (amzn.to/35yg4Rl)

  • دوره رایگان: زندگی با حقیقت خود راهنمای مبتدی (www.liveyourtruth.com/195.HTML) 4 نوع زیبایی وجود دارد ، شما کی هستید؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا