چگونه می توان آهنرباهای کلیدی ساخت تا شانس بیشتری داشته باشد

[ad_1]

آموزش | سهیل

آهنربای اصلی انگیزه رایگان است که شما برای شخصی که به لیست ایمیل شما بپیوندد ارائه می دهید. بازاریابی از طریق ایمیل یکی از موثرترین استراتژی های بازاریابی برای راه اندازی یک تجارت اینترنتی سودآور است. مهم نیست که کجا هستید باید یک لیست ایمیل پاسخگو داشته باشید.

افراد آدرس ایمیل خود را به شما نمی دهند تا موردی را که برایشان مهم نیست دریافت کنند. وقتی یک آهنربا اصلی ایجاد می کنید ، باید چیزی آنچنان فریبنده باشد که مشتری بالقوه هزینه آن را پرداخت کند.

انواع آهن ربا

آهنرباهای سربی شما می توانند به اشکال مختلفی در بیایند. به این فکر کنید که مخاطب شما احتمالاً چه پاسخی می دهد. در اینجا چند نمونه آورده شده است

  • صفحه تقلب: این می تواند به صورت یک صفحه کار ، یادداشت ها ، نقشه ذهن یا نوعی تجسم باشد.

  • دوره: مردم اغلب دوره های ایمیل را که با گذشت زمان دریافت می کنند دوست دارند.

  • گزارش: یک گزارش کوتاه و قابل فهم که استراتژی یا نکات بسیار خوبی ارائه می دهد.

  • کتاب الکترونیکی: آهنربای سرب طولانی تر و جامع تری به شکل کتاب الکترونیکی است.

  • فایل صوتی: ضبط صدا یا دوره ای که چیزی را آموزش می دهد.

  • ویدئو: ویدئویی که چیزی را آموزش می دهد ، یک استراتژی عالی را به اشتراک می گذارد ، چیزی را نشان می دهد و …

  • کوپن: تخفیف برای مشتریان بالقوه جدید که مشترک لیست شما هستند.

  • مسابقه: مردم دوست دارند به س questionsالات پاسخ دهند و صحت آنها را ببینند ، بنابراین می توانید نتایج آنها را از طریق ایمیل ارسال کنید.

ساده باش

بیش از حد مسائل را پیچیده نکنید. ارائه شما باید ساده و موثر باشد. درک ارزش ارائه شده و تسهیل اشتراک باید آسان باشد. اطمینان حاصل کنید که صفحه ضبط سرب (صفحه فشار نیز نامیده می شود) تمیز و ساده است.

دقیق باش

مطمئن شوید که پیشنهاد شما خاص است. برای یک مشکلی که مردم در بازار شما با آن روبرو هستند ، یک راه حل ارائه دهید. شما نمی خواهید عام باشید یا سعی کنید بسیاری از مناطق مختلف را پوشش دهید. واقعاً دقیقاً آنچه مردم انتظار دارند را تعریف کنید.

یک صفحه عالی برای گرفتن گلوله بسازید

به یاد داشته باشید ، شما واقعاً باید مردم را به عضویت در لیست خود تشویق کنید. شما واقعاً باید “آن را بفروشید” تا افراد درگیر آن شوند. پیشنهادی را ارائه دهید که آنها نمی توانند رد کنند و 3 تا 5 قوی ترین مزیت را در صفحه اصلی شما قرار دهند.

شما به ترافیکی کاملاً هدفمند احتیاج دارید

ترافیک وب را به سمت آهنربا اصلی خود هدایت کنید. این بدان معناست که شما می دانید مخاطبان شما به صحبت های شما علاقه مند می شوند. می توانید از ترافیک پولی ، رایگان یا گروهی استفاده کنید. اگر صفحه جذب سرب خوبی داشته باشید و یک آهنربا کلیدی را ایجاد کنید که مخاطب هدف شما می خواهد ، تعداد زیادی اشتراک در لیست خود دریافت خواهید کرد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا