[ad_1]
برای ساختن یک لیست یاد گرفتیم که شما باید در ازای آدرس ایمیل شخصی چیزی ارائه دهید. تا حدی هنوز هم کار می کند.
بیشتر س questionsالاتی که از مشتریان و مشترکانم می گیرم نحوه افزایش بازدید است. چگونه یک لیست بزرگتر بسازیم
اما اندازه لیست مهم نیست بلکه کیفیت آن است.
شما با دیدن بازار هدف خود شروع می کنید. مشتری ایده آل شما کیست سن آنها چقدر است؟
آقا ماده؟
آنها برای سرگرمی چه می کنند؟
از چه چیزی متنفرند؟
چه چیزی آنها را در شب بیدار نگه می دارد؟
درد و موانع آنها در تحقق آموزه های شما چیست؟
نکته مهم در اینجا است: آنها چه اعتراضاتی را برای سرمایه گذاری در آموزش شما خواهند داشت؟
وقتی خودم این تمرین را انجام دادم قبلاً متوجه شدم که کل گردش کار آنلاین من تغییر کرده است. من نه تنها افراد اشتباهی را بازاریابی می کردم بلکه در نسخه فروش خود از هیچ یک از مخالفت های واقعی آنها نیز سر در نمی آوردم.
بزرگترین اعتراض جهانی این خواهد بود: اعتماد کنید آنها شما را نمی شناسند و ترس از سرقت دارند.
به همین دلیل است که روش استاندارد بازاریابی آنلاین این است که با یک پیشنهاد رایگان در برابر آدرس ایمیل آنها شروع کنید سپس یک جلوی کم هزینه سپس فروش و لینک های دیگر.
شما مشترک را از طریق یک سفر مشتری می برید. قیف فروش.
پس از انجام تمرین فوق کسب و کار خود را کاملاً بصورت آنلاین تغییر دادم درست است.
بنابراین قصد ندارم توهین کنم که با برخی از آموزشهای ارزان قیمت PLR در ازای دریافت آدرس ایمیل به شما رشوه می دهم. احتمالاً هرگز به آن نگاه نخواهید کرد.
منظورم این است که آیا تا به حال از دوره هایی که هنگام ثبت نام در لیست شخصی ثبت نام می کنید چیزی یاد گرفته اید؟
من نمی خواهم این رابطه را از راه اشتباه شروع کنم. دادن دوره ای غیر استاندارد به شما این کار را می کند.
شما فکر خواهید کرد که من یک آموزش حذف سطل زباله تولید کرده ام و فکر می کنم شما کاری برای کسب درآمد آنلاین یا حتی بدتر از آن ندارید شما فقط یک جستجوی رایگان هستید زیرا هیچ یک از ایمیل های من را باز نمی کنید.
آیا می بینید که شروع یک رابطه از این طریق کار خوبی برای هیچ یک از ما نخواهد بود.
من می خواهم افرادی به لیست من بپیوندند که می خواهند یاد بگیرند چگونه از طریق اینترنت درآمد کسب کنند. آنها می خواهند تعامل و ارتباط برقرار کنند. آنها مایل به سرمایه گذاری در توسعه شخصی خود هستند. و شما نیز باید
با این حال 99٪ از بازاریابان برای آدرس ایمیل کسی رشوه می دهند. بدون اینکه به این فکر کنید که آیا این فرد برای لیست آنها و آنچه می داند مناسب است. سپس تعجب می کنند که چرا مردم آنچه را که تبلیغ می کنند یا حتی بدتر از آن خریداری نمی کنند ایمیل های خود را باز نمی کنند. این تقصیر آنها نیست. من دقیقاً از همین طریق شروع به بازاریابی اینترنتی کردم. یک نکته وجود داشت که من واقعاً فکر کردم تنها چیزی که اهمیت دارد اندازه لیست من است. زیرا اینگونه بازاریابی اینترنتی آموزش داده می شود.
قسمت مهم این معما که اکثر مردم فراموش می کنند ذکر کنند کیفیت نیز هست.
آیا افرادی که می خواهند آنچه را که شما آموزش می دهید بیاموزند جذب می شود؟ آیا لیست اصرار برای بیدار شدن از خواب یا لیست سطل زباله بسته دارید؟
خوب اگر تاکنون حدس نمی زدید من با اکثر بازاریاب های اینترنتی کمی متفاوت هستم.
روی آواتار مشتری بالا کار کنید ممکن است عکاس کامل کسب و کار شما را نیز تغییر دهد.
[ad_2]