چگونه می توان با آردهای بین المللی درآمد کسب کرد

[ad_1]

شرکت بین المللی Ardyss شرکتی است که 3 خط اصلی بهداشت و سلامتی را به بازار عرضه می کند. این محصولات شامل تغییر شکل ، تغذیه و مراقبت از پوست برای زنان و مردان است. شرکت آدیس با عضویت در فرصت بازاریابی MLM برای اعضائی که مایل به پیوستن و توزیع محصولات خود هستند ادغام شده و مارک بین المللی محصولات و فرصت های شرکت اردیس را در سراسر جهان گسترش داده است.

همانطور که می دانید شرکت “آدیس بین المللی” توزیع کنندگان خود را ترغیب می کند تا تجارت خود را با سخنرانی ارتقا دهند ، این بدان معناست که شما تجربیات خود را با محصولات خود با دیگران به اشتراک می گذارید ، به این امید که این تلاش باعث فروش و توزیع کنندگان جدید تجارت شما شود. آنها شما را آموزش می دهند تا تجارت خود را به بازار گرم خود ، یعنی خانواده و دوستانتان بازاریابی کنید. این تنها چیزهایی است که به شما می آموزد در اردیز بین المللی موفق باشید.

به نظر من ، به اشتراک گذاری محصولات خود با خانواده و دوستان به امید اینکه کالای شما را بخرند و در کار شما شرکت کنند ، راهی مؤثر برای ایجاد مشاغل با ارزش و سودآور در خانه نیست. به عبارت دیگر ، این نباید 100٪ تلاش روزانه شما باشد. خواهید فهمید که بازار گرم شما همان باورها و اهدافی را که دارد ، نخواهد داشت و هیجان یکسانی را برای فرصت شما نخواهد داشت. مشاغل اینترنتی یا خانگی اغلب با ننگ مواجه هستند. بسیاری از افراد می توانند آن را به عنوان یک هرم یا یک طرح فوق العاده غنی تصور کنند و این با بسیاری از خانواده و دوستان شما یکسان نخواهد بود.

به همین دلیل است که باید در تلاشهای بازاریابی خود عضو شوید و اینترنت را نیز در بر بگیرید. مشاغل خانگی امروزه شماره یک در اینترنت است. این برای شما و تجارت شما چه معنی دارد؟ این بدان معناست که افراد زیادی هستند که همان روحیه کارآفرینی شما را دارند و اهداف شما را با هم در میان می گذارند. آنها بطور جدی به دنبال فرصت هایی هستند که بتوانند رئیس خود را آتش بزنند و رفت و آمد روزانه خود را بدون شکر به کار 9 تا 5 پایان دهند. این فرصتی به شما می دهد تا کار خود را به این افراد همفکر ارائه دهید و به آنها ثابت کنید که پاسخی را که می خواستید دارید.

من نمی گویم که روش های سنتی بازاریابی شبکه ای کار نمی کنند. شما می توانید برای پیوستن به شما یک زن و شوهر از اعضای خانواده و تعدادی از دوستان خود را جذب کنید ، اما من شما را تشویق می کنم بیش از 10٪ از وقت خود را صرف دنبال کردن این تلاش ها نکنید. اینترنت و بازار را برای افرادی در نظر بگیرید که از قبل به دنبال آنچه هستند که باید ارائه دهند. اگر این کار را انجام دهید ، می بینید که سیل علاقه و کنجکاوی جدیدی وارد تجارت بین المللی Ardyss یا هر مشاغل دیگری است که ممکن است در آن شرکت کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا