چگونه می توان با استفاده از یک افزونه نظرسنجی مشتری ، فروشگاه های آنلاین را موفق تر کرد

[ad_1]

آیا شما صاحب فروشگاه تجارت الکترونیکی هستید و نگران رضایت مشتریان خود هستید؟ خوب این فقط علم موشک نیست. رضایت مشتری می تواند عامل پیچیده ای در مورد موفقیت در کار فروشگاه های آنلاین باشد. به عنوان یک صاحب فروشگاه مسئول باید پیش از این فکر کنید و راه حل های پیشرفته ای بیابید که در طولانی مدت می تواند برای شما مفید باشد. دانستن اینکه مشتریان شما چه چیزی را دوست دارند یا از چه چیزی متنفر هستند بخشی ضروری است. تنها راه بررسی نیازها / ترجیحات آنها ارسال گزارش آنلاین به آنها است. افشای نیازهای آنها به درآمد بیشتر کسب و کار کمک می کند.

اگر می خواهید نظرسنجی های سفارشی را مستقیماً از SugarCRM برای مشتریان خود ارسال کنید یک افزونه پیشگامانه نظرسنجی مشتری وجود دارد که به شما کمک می کند دقیقاً همان کاری را که می خواهید انجام دهید! دارندگان فروشگاه های آنلاین می توانند فرآیند یکپارچه ای را برای ارسال نظرسنجی به صورت آنلاین دریافت کنند. ایجاد نظرسنجی های متعدد با استفاده از الگوهای ایمیل مختلف به آسانی پای است! علاوه بر این با کمک این پلاگین از ایمیل های مختلف به عنوان دعوت نظرسنجی برای کاربران مخاطبین حساب ها و راهنماها استفاده می شود.

جذابیت های اصلی این افزونه عبارتند از:

  • استفاده و نگهداری آسان

  • کاربردهای مختلف برای قالب ها

  • آسان برای استفاده

  • ذخیره امن اطلاعات

  • ویژگی لغو اشتراک موجود است

  • تاریخ ارسال نظرسنجی را تعیین کنید

  • پرسشنامه را مجدداً به مشتری ارسال کنید

  • نظرسنجی ها را در قالب های مختلف برای استفاده در آینده ذخیره کنید

با داشتن ویژگی های ذکر شده در زیر در پلاگین SugarCRM میزان بازگشت سرمایه برای فروشگاه تجارت الکترونیکی خود را افزایش دهید.

  • الگوهای نظرسنجی ایجاد کنید و سالاتی ایجاد کنید

اگر می خواهید درک بهتری از انتخاب مشتریان خود داشته باشید س questionsال ها و الگوهای نظرسنجی ایجاد کنید زیرا هیچ راه عالی دیگری برای ارسال نظرسنجی با س ofالات دلخواه شما وجود ندارد!

  • پیش از ارسال پیش نمایش را بررسی کنید

پس از ایجاد پرسشنامه و الگوهای نظرسنجی می توانید نظرسنجی های خود را پیش نمایش کنید. سپس نظرسنجی ها را برای مخاطبین انتخاب شده ارسال کنید.

  • الگوهای ایمیل مورد نیاز را تنظیم کنید

پس از پیش نمایش نظرسنجی خود برای تنظیم الگوهای ایمیل آماده شوید. قبل از ارسال الگوهای ایمیل دلخواه می توانید تنظیم کنید.

  • هر روز و هر زمان پرسشنامه را برای مخاطبین خود ارسال کنید

پس از تنظیم نظرسنجی ها آنها را در هر زمان و هر روز برای مخاطبین مربوطه ارسال کنید. گزارش بلافاصله برای مخاطبین انتخابی شما ارسال می شود.

  • پرسشنامه را دوباره ارسال کنید

یک نظرسنجی می تواند ارسال شود یا دوباره ارسال شود. مشتریان همچنین می توانند نظرسنجی های خود را به مدیر یا صاحبان فروشگاه ارسال کنند.

  • خلاصه ای از نظرسنجی ارسال شده را دریافت کنید

یک نمای کلی از نظرسنجی ارسالی دریافت کنید. گزارش های نظرسنجی را می توان در قالب CSV و Grid صادر کرد. لیست مفصلی از مشتریان می دهد!

  • ارزیابی ها را برای درک مشتریان ارزیابی کنید

پس از دریافت خلاصه ای از نظرسنجی ارسال شده می توان نظرسنجی ها را برای درک مشتری ارزیابی کرد. از این رو به بهبود رضایت مشتری کمک می کند.

  • چندین گزارش ایجاد کنید

پس از اتمام ارزیابی چندین گزارش در قالب های مختلف تولید می شوند. پایگاه دانش نیازهای مشتری را افزایش می دهد.

نتیجه:

افزونه نظر سنجی مشتری SugarCRM دارای قابلیت انعطاف پذیری است و ویژگی های بسیاری را ارائه می دهد! آنها به راحتی در تمام فروشگاه های تجارت الکترونیک با حجم زیاد ادغام می شوند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا