چگونه می توان با دادن یک دوره رایگان درآمد کسب کرد

[ad_1]

آمازون | آموزش

فرض کنید می توانید به هر کسی و همه دسترسی رایگان به دوره بدهید.

همچنین فرض کنید که با کنار گذاشتن دوره ، می توانید ماهیانه 10 هزار دلار درآمد کسب کنید.

علاقه مند؟ در اینجا نحوه انجام یک مرد (ما او را جیم می نامیم) دقیقاً چنین کاری انجام می شود:

جیم یک دوره جامع و عالی ایجاد کرده است که هدف آن مبتدیانی است که می خواهند یک تجارت آنلاین راه اندازی کنند.

به خاطر داشته باشید که او آن را از ابتدا خلق نکرده است. درعوض ، وی بهترین PLR را که یافت و با استفاده از یک دوره مگا که همه روش های اصلی بازاریابی اینترنتی مانند PPC ، بازاریابی شرکت های وابسته ، ایجاد لیست ، ورق زدن سایت ، آمازون ، فروش نرم افزار ، ایجاد محصولات اطلاعاتی ، وبلاگ نویسی و غیره را به دیگران هدایت می کند .

در این دوره ، وی اصول هر روش را در خود جای داده و دانشجویان خود را به انتخاب روشی و ایجاد مشاغل خود ترغیب می کند.

سپس برای هر روش ، او پیوند وابسته ای را برای بهترین دوره عمیق در هر گروه تبلیغ می کند.

اکنون به این قسمت بعدی توجه کنید – این فقط جلسات مکرر آموزش را تقویت می کند. یعنی دوره ها و مکان های نوع عضویت که ماه به ماه صورتحساب می گیرند.

بنابراین هنگامی که او فروش را انجام می دهد ، تا زمانی که آن شخص عضو آن باشد ، بازهم هزینه آن را دریافت می کند.

حتی بهتر می شود ، زیرا محصولات مرتبط مانند میزبانی وب ، دستگاه های پاسخگویی و غیره را نیز تبلیغ می کند. هر چیزی که منطقی ، کارا و ماهانه صورتحساب باشد محصولی است که احتمالاً آن را تبلیغ می کنند.

و در اینجا متوقف نمی شود. وی همچنین دوره های تکراری خود را درباره هر موضوع ایجاد می کند. پس از پایان دوره ، وی آن را بصورت آنلاین قرار داده و سپس پیوندهای وابسته به دوره خود را تغییر می دهد.

او دوست داشت که هر جلسه یک زمان مشخص مانند شش تا هشت ماه داشته باشد ، زیرا متوجه شد که دانشجویان وقتی “پایان” در پیش است تمایل به طولانی تر ماندن و پرداخت بیشتر دارند.

و البته در هر یک از دوره های خود ، او محصولات متناظر را که به دانشجویانش کمک می کند تجارت خود را بهتر و سریعتر بسازند ، تبلیغ می کند.

او همه این کارها را با اعتماد سازی در لیست خود انجام می دهد ، نشان می دهد که می داند در مورد چه چیزی صحبت می کند و به عنوان یک مدافع و مربی برای خواننده عمل می کند.

ایجاد اعتماد بسیار حیاتی است و فوق العاده آسان نیز هست. وقتی به هر طریقی برای بدست آوردن پول از خوانندگان در مورد خوب و بد بگویید ، آنها اعتماد شما را شروع می کنند. به یاد داشته باشید ، بیشتر ایمیل های بازاریابی برای محصولات آنلاین از نوع کسب و کار فقط به مشترکان می گویند که چقدر عالی است. آنها نمی گویند چه چیزی جالب نیست. اما او همیشه نظرش را می دهد ، چه خوب باشد چه بد ، و به همین دلیل مردم او را دوست دارند ، به او اعتماد دارند و تقریباً هرچه او بگوید انجام می دهند.

بنابراین تا زمانی که او به ترویج پیوندهای وابسته روی آورد ، خوانندگان وی بدون هیچ تأمل و اندیشه ای پیشنهادهای وی را می گیرند.

من می دانم که او از این طریق حداقل 10 هزار دلار در ماه درآمد کسب می کند و صادقانه بگویم که او نیز به سختی کار نمی کند. اصلی ترین چیزی که او بر آن تمرکز دارد این است که همچنان افراد جدید را در مسیر آزاد خود جذب کند ، زیرا می داند که در نهایت برای بسیاری از آنها یک یا چند فروش انجام خواهد داد. و هنگامی که او این کار را انجام دهد ، این فروش دوباره تکرار می شود

این یک مدل تجاری عالی است و تقریباً هر کس می تواند آن را تکرار کند. به یاد داشته باشید ، بازار هدف شما مبتدیان و افرادی هستند که هنوز نتوانسته اند موفقیت زیادی را در تجارت آنلاین خود ببینند.

در صورت تمایل ، می توانید با تبلیغ معاملات ویژه به خوانندگان خود که مدت زیادی در شما باقی مانده اند تا به شما اعتماد کنند ، و همچنین فروش نامه های الکترونیکی جداگانه به بازاریاب های دیگر ، می توانید از این درآمد بیشتر کنید.

یک چیز – اگر تصمیم دارید آگهی های شخصی را بفروشید ، من معمولاً توصیه می کنم فقط برای مشترکانی که از شما خرید نکرده اند تبلیغات را ارسال کنید. این یک روش برای درآمدزایی از افراد غیر خریدار است ، بدون ایجاد مزاحمت و از دست دادن هر یک از مشتریان.

اکنون ممکن است از خود بپرسید – چگونه دوره خود را فراموش می کنید؟ سریعترین راه برای انجام این کار بدون اتکا به سایر دارندگان لیست ، راه اندازی یک قیف تبدیل است که ترافیک پرداخت شده شما را پرداخت می کند. در حالت ایده آل ، قیف خود فیلتر است ، به طوری که نتیجه می دهد. و شما می توانید این کار را با تبلیغ دوره رایگان خود انجام دهید ، و سپس یک محصول نهایی دارید که به شما امکان طراحی می دهد.

اطمینان حاصل کنید که محصول backend شما یک محصول با ارزش عالی است و حال شما خوب خواهد بود.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا