چگونه می توان با صحبت و گوش دادن محصولی برای فروش سودآور ایجاد کرد

[ad_1]

فناوری

افرادی هستند که من می دانم به شما خواهند گفت ، اگر فرصتی برای پرسیدن آنها داشتید ، من گاهی اوقات زیاد صحبت می کنم. خوب ، ممکن است درست باشد ، اما بعد از مدت ها در فروش ، من همچنین می دانم چگونه گوش کنم. صحبت و گوش دادن برای هر فروش بسیار مهم است.

صحبت کردن و گوش دادن نیز می تواند ابزار بسیار مهمی در تولید محصول دیجیتال باشد که می توانید با سود آن را بفروشید. علاقه مند؟ سپس ادامه مطلب را بخوانید!

یکی از ساده ترین راه ها برای این کار ضبط مصاحبه و سپس فروش آن به عنوان یک محصول قابل بارگیری در قالب MP3 است.

مصاحبه را می توان به طرق مختلف انجام داد. اگر در بازار طاقچه خود متخصص هستید ، می توانید شخصی را ملاقات کنید. در غیر اینصورت ، اگر برای انجام این کار اعتماد به نفس کافی ندارید ، یک متخصص را انتخاب کنید و از او بپرسید آیا می توانید با او مصاحبه کنید.

خواهید دید که اکثر کارشناسان از صحبت در مورد موضوع خود بسیار خوشحال هستند و از تبلیغات رایگان سپاسگزار خواهند بود.

خود را جای مشتری های احتمالی خود قرار دهید و به س questionsالات آنها و سبک مصاحبه ای که می خواهند بشنوند فکر کنید. نکته مفید این است که 12 تا 15 مورد از متداول ترین س questionsالات در مورد جایگاه خود را لیست کنید و سپس روی آنها کار کنید.

سبک مصاحبه آرام و گاه به گاه به خوبی کار می کند و بیشتر مردم را به خود جلب می کند. برای اولین محصول خود ، یک محصول صوتی 30 دقیقه ای را هدف قرار دهید. ممکن است فکر کنید که به نظر خیلی زیاد می رسد اما اگر موفق شوید ، اگر 15 سوال داشته باشید ، هر سوال فقط 2 دقیقه است.

یک فاکتور مقدمه و نتیجه گیری که برای هر س lessال کمتر است. حقیقت این است که به احتمال زیاد وقت شما تمام می شود و نمی توانید 15 سوال را پوشش دهید.

از نظر فناوری ، این کاملاً ساده است. شما به رایانه ، اتصال اینترنت ، میکروفون و برخی از نرم افزارهای رایگان خود احتیاج دارید. جسارت برای ضبط و ویرایش صداها ایده آل است.

اگر در حال مصاحبه تلفنی هستید ، چندین ارائه دهنده خدمات وجود دارند که مکالمه را از طرف شما ضبط می کنند و سپس یک فایل MP3 برای شما ارسال می کنند.

پس از در اختیار داشتن فایل MP3 ، باید آن را بارگیری کنید تا مشتریان بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند. روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد ، به عنوان مثال می توانید از سایت وردپرس خود و یا خدماتی مانند ClickBank استفاده کنید.

اگر برای فروش MP3 های خود از ClickBank استفاده می کنید ، این پاداش اضافه می شود که شرکت های وابسته تبلیغاتی را برای شما انجام می دهند.

بنابراین این یک روش ساده برای ایجاد یک محصول دیجیتالی است که می تواند خیلی سریع به فروش برسد. اگر هنوز کالایی برای فروش ندارید ، مکانی عالی برای شروع است و اگر دوست دارید صحبت کنید و گوش دهید ، بهترین راه برای جابجایی تجارت شما چیست.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا