[ad_1]
امروزه سایت های شبکه های اجتماعی به مهمترین ابزار ارتباط با مشتریان و ایجاد روابط سالم با آنها تبدیل شده اند. از لحاظ تاریخی روش های بازاریابی و تبلیغات بر تبلیغات و پیام رسانی به مشتریانی متمرکز بوده است که به روش سنتی از طریق رسانه های مختلف ارتباط برقرار می کنند: رادیو تلویزیون مجلات بیلبوردها و غیره. اما شبکه های اجتماعی چیزهایی را آزمایش می کنند که قبلاً آزمایش شده اند. . و تلاش واقعی رسانه های جدید برای حمایت از تعاملات اجتماعی بیشتر. رسانه های سنتی با مخاطبان هدف صحبت می کنند. این اجازه می دهد تا محصول آگاهی ایجاد کرده و پیامی را برای کمک به طراحی و تعریف تصویر خود منتقل کند. با این وجود وجود شبکه های اجتماعی باعث شده تا این محصول با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کند و طرفداران متمادی ایجاد کند. پاسخ فراتر از فراخوانی بینندگان برای تعامل با آنها به روشی طبیعی و ایمن تر است. رسانه های اجتماعی به شرکت ها و مارک های تجاری این امکان را می دهند تا اهداف شرکت و مشتریان را نه تنها در خارج بلکه در سطح اجتماعی نیز شناسایی کنند به این ترتیب نام تجاری می تواند بخشی از زندگی اجتماعی آنها باشد. این رویکرد نه تنها در هدف قرار دادن مشتری بسیار قدرتمند است بلکه ابزاری عالی برای توسعه و مدیریت روابط B2B است. این محصول می تواند به طور مستقیم با بنیانگذاران صنعت در سراسر کشور یا حتی در سطح جهانی ارتباط برقرار کند. راه حل روشی قدرتمند برای معرفی مدیریت محصول به مشتریان مختلف است. تعدادی سیستم عامل وجود دارد از جمله شبکه های اجتماعی وب سایت ها پیام رسانی فوری خبرهای خبری و موارد دیگر. درباره یک محصول خدمات مارک یا شرکت. سایت های شبکه های اجتماعی به صورت کلامی کار می کنند. سایت های شبکه های اجتماعی به پیروان امکان می دهند نظرات دیگران را درباره محصولات ارائه شده به اشتراک بگذارند. با انتشار مجدد پیام این مخاطبین قادر به مشاهده پیام هستند و از این طریق به افراد بیشتری دسترسی پیدا می کنند. وقتی اطلاعات محصول در اینجا و آنجا پخش می شود بسیاری از مشتریان با محصول یا شرکت ارتباط برقرار می کنند. از طریق سایت های شبکه های اجتماعی شرکت ها می توانند با پیروان فردی خود ارتباط برقرار کنند. این رابطه شخصی می تواند احساس وفاداری بین پیروان و مشتریان بالقوه ایجاد کند. امروزه اکثر تلفن های همراه نوعی شبکه اجتماعی دارند که در آن افراد از هر آنچه در سایت شبکه اجتماعی اتفاق می افتد مطلع می شوند. این تعامل مداوم با سایت های شبکه های اجتماعی به این معنی است که محصول و شرکت می توانند به طور مداوم پیروان خود را در مورد قابلیت ها برنامه ها اهمیت و غیره یادآوری و به روز کنند. از آنجا که تلفن های همراه به سایت های شبکه های اجتماعی متصل هستند تبلیغات همیشه در آنجا هستند. برای استفاده از رسانه های اجتماعی دو روش وجود دارد: روش ساده ای که می توانید از رسانه های اجتماعی به عنوان منبع دانش بازار و صدای مشتری استفاده کنید. آنها با کمک وبلاگ ها انجمن ها و انجمن ها نظرات و توصیه های خود را در مورد مارک ها محصولات و خدمات به اشتراک می گذارندبنابراین شرکت ها قادر به ضبط و تجزیه و تحلیل صدای مشتری تولید شده از وب سایت های مختلف برای اهداف بازاریابی هستند. بنابراین رسانه های اجتماعی منبع منحصر به فردی از دانش بازار است که بازاریابان می توانند از آن برای پیگیری مسائل و فرصت های بازار استفاده کنند. می تواند به عنوان یک کانال ارتباطی (هدف قرار دادن مخاطب خاص) و به عنوان یک ابزار ارتقا customer مشتری مورد استفاده قرار گیرد. نمونه هایی از بسیاری از شرکت ها برای ایجاد ارتباط عمومی با مشتریان در اینترنت آنلاین هستند. بزرگترین نمونه نخست وزیر هند نارندرا مودی است که با استفاده از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی از کانال های سنتی برای ارتباط با 200 میلیون جوان و مناطق شهری هند جدا شد. من می گویم که بازاریابی در شبکه های اجتماعی راهی عالی برای شرکت ها برای گسترش پروفایل خود با هزینه ای بسیار کمتر از بازاریابی سنتی است. حضور آنها را در سیستم عامل های معروف مانند فیس بوک و توییتر ایجاد کنید که می تواند به هدف قرار دادن مشتریان جدید و افشای نام تجاری شما کمک کند. ارتباطات دو طرفه تعامل اجتماعی را تسهیل می کند خدمات به مشتری را بهبود می بخشد و به شرکت ها این امکان را می دهد تا اطلاعات جدیدی درباره مشتریان خود بدست آورند و براساس این دانش تغییراتی ایجاد کنند. از طریق فروش در شبکه های اجتماعی شاهد افزایش 133 درصدی درآمد بود.
[ad_2].
0 خواندن این مطلب 3 دقیقه زمان میبرد