چگونه می توان برای دکترای مطالعات مدیریت تحقیق کرد؟

[ad_1]

Google | گوگل

اهداف اصلی Ph. پژوهش

ساکنان برخی از نتایج مهم تحقیق را برای دکتری بررسی می کنند.

(A) هدف اصلی تلاش های دکترا. جایزه باید ایجاد دانش جدید باشد.

(B) این ایده ها باید برای صنعت یا جامعه دانشگاهی مفید باشد.

(ج) باید شکاف بین دانش فعلی و دانش مورد نیاز را پر کند.

(D) این باید شک و تردیدها را برطرف کند و یا پاسخ س questionsالات اصلی را پیدا کند که مدتهاست در ذهن پزشکان و دانشگاهیان باقی مانده است. به این س questionsالات “معضلات” یا “فرضیه” گفته می شود.

چه چیزی مناسب نیست که “تحقیقات دکترا” نامیده شود:

1. جمع آوری مطالب از منابع مختلف و نوشتن کتاب عظیمی که واجد شرایط “PhD” نیست. پژوهش’. دکترا تحقیق درباره نوشتن کتاب نیست.

2. نوشتن پایان نامه بر اساس چند کتاب ، برخی مقالات روزنامه یا وب سایت هایی که دکترای آن نیست. پژوهش.

3. دکترا یک نظر سنجی شامل برخی س questionsالات نیست (مانند: آیا شما ازدواج کرده اید؟ چند فرزند دارید؟ چه مدت کار می کنید؟ کدام صابون را ترجیح می دهید؟) یا نوعی فرم را پر کنید. در تحقیق باید از ابزارهای استانداردی استفاده شود (معیارها ، معیارها ، معیارها و معیارهای منتشر شده نیز نامیده می شوند).

چطور در جستجوی دکترا در مطالعات مدیریت می روید؟

1. محقق باید یک بررسی جامع از ادبیات انجام دهد. وی باید 500 مقاله تحقیقاتی را از کتابخانه های آنلاین مانند ebscohost ، emeraldinsight ، proquest ، jostor و غیره بارگیری کند. هدف اصلی از بررسی ادبیات این است: شناسایی خلا researchهای تحقیق. این بدان معنی است که شما باید درک کنید که تحقیقات کنونی متوقف شده اند یا چه مواردی بدون تحقیق باقی مانده اند. شکاف موجود می تواند به فرضیه تبدیل شود.

2. فرضیه ها – قالب بندی (فرمول بندی فرمول ها یا تعریف فرضیه ها) مهمترین قسمت تحقیق است. فرضیه ها س researchالات تحقیق یا معضلاتی هستند که جامعه دانشگاهی با آن روبرو است و انتظار می رود توسط دانشمندی مانند شما حل شود.

3. به نظر می رسد فرضیه یک سوال است. به عنوان مثال ، “آیا زنان از شغل خود رضایت بیشتری از مردان دارند؟” یک فرضیه است این فقط یک مثال است. (این احتمالاً قبلاً توسط محققی مثل شما حل شده است.) در حالت ایده آل ، دکترا. پایان نامه باید شامل راه حل 10-50 از مهمترین فرضیه ها باشد.

4- بررسی ادبیات نشان می دهد که کدام فرضیه قبلاً حل شده است و شما مجبور نیستید دوباره آنها را حل کنید. ادبیات به معنای هر چیزی نیست که در روزنامه ها ، مجلات ، وب سایت ها ، کتاب های درسی و … پیدا کنید. ادبیات باید عمدتاً شامل مقالاتی باشد که براساس تحقیقات تجربی تهیه شده اند. تحقیقات تجربی تحقیقی است که براساس آزمایشات ، مشاهدات و داده های جمع آوری شده با استفاده از ابزارهای تحقیقاتی توسعه یافته علمی انجام می شود. مقالات پژوهشی در مجلات علمی ، به ویژه مجلات آنلاین منتشر شده توسط کتابخانه های آنلاین مانند Emeraldinsight ، jstor ، proquest ، ebscohost و غیره یافت می شود.

5. بررسی ادبیات ، اگر به طور جدی انجام شود ، زمینه مناسبی را برای پژوهشگر برای اسناد منطقی فراهم می کند. پیشینه ارائه شده در پایان نامه توضیح خواهد داد که چگونه موضوع یا س researchال پژوهشی توسعه یافته یا چگونه تاکنون درک شده است ، اکنون در کجاست و محقق درمورد آن چه خواهد کرد.

6. بررسی ادبیات: (1) س Researchالات تحقیق / فرضیه ها ، (2) توجیهات موضوع مطالعه / تحقیق.

7. نیازی به گفتن نیست ، موضوع تحقیق نباید پس از بررسی دقیق ادبیات تعریف شود. ناراحت کننده است که دانشگاه ها در زمان ثبت نام برای ثبت نام خود به موضوع تحقیق و فرضیه ها نیاز دارند (در زمانی که داوطلب هنوز حتی یک مقاله تحقیقاتی را نیز نخوانده است). در حالت ایده آل ، دانشگاه ها باید سوالات / فرضیه های تحقیق را تعریف کنند. اما در مورد دانشگاههای ما در اینجا چنین نیست.

8- هنگام انجام بررسی ادبیات ، به یافته های مهم توجه کنید. این یادداشت ها بخش اصلی پایان نامه تحت عناوینی مانند: مقدمه ، پیشینه ، مرور ادبیات و غیره است. همه مقالات ارجاع شده باید به درستی در منابع موجود باشد. باید بین مقالات ذکر شده در کتابشناسی و متن موجود در نامه پیوندهای عرضی وجود داشته باشد. آنچه را که در متن اصلی مشاهده می کنید “نقل قول در متن” نامیده می شود. این بدان معنی است که اگر موردی در لیست مرجع خود دارید ، باید در متن اصلی نشان داده شود. نقل قول در متن به صورت زیر است (به عنوان مثال): (Misala، 2011). این باید در لیست منابع گسترش یابد. روش نوشتن این منابع ، “روش مرجع علمی” ، “فرم دانشگاهی” ، “روش دانشگاهی” و غیره نامیده می شود.

9. روش اسناد از ترتیب خاصی در رونویسی نام نویسندگان ، سال انتشار و غیره و همچنین علائم نگارشی پیروی می کند. اطلاعات مربوط به Googling را بخوانید. قالب های دانشگاهی بسیاری مانند سبک هاروارد ، سبک APA ، سبک MLA ، سبک CMS و غیره وجود دارد.

10. اگر با نحوه استفاده از “منابع” در MS Word 2007 آشنا باشید ، مراجعه به پایان نامه خود بسیار آسان است.

بعد از تنظیم مفروضات چه می کنید؟

اگر فرضیه خاصی وجود نداشته باشد ، در این صورت اصلاً تحقیق وجود ندارد. تحقیق درباره مسائل مربوط به مدیریت ، حل فرضیه ها و نه نوشتن کتاب است. فرمول بندی فرضیه ها از طرح تحقیق پیروی می کند. طراحی تحقیق مربوط به تعیین چگونگی جمع آوری داده ها (داده های خام) و نحوه تحلیل آنها است.

وقتی فرضیه ها به وضوح مشخص شوند ، ساختارها به وضوح مشخص شده و در دسترس شما قرار دارند. (نمونه هایی از ترکیبات عبارتند از: تیپ شخصیتی ، رضایت شغلی ، تعامل ، تعهد و رفتار ابتکاری.) در تحقیقات خود بسته به فرضیه های خود ، ممکن است مجبور باشید با 15 تا 20 ترکیب کنار بیایید. برای هر ساختار ، یک ابزار مشخص ، استاندارد و منتشر شده وجود دارد (که به آن “پرسشنامه” ، “اندازه گیری” یا “مقیاس” نیز گفته می شود). این ابزار مجموعه ای از سالات است که قابلیت اطمینان و اعتبار آنها قبلاً اثبات شده است. برای برخی از معیارها به این سایت مراجعه کنید. این یک کتابچه راهنمای آنلاین برای معیارهای مدیریت است.

اگر به یک کتابخانه بزرگ مانند کتابخانه تجارت هند وابسته باشید ، می توانید بسیاری از معیارهای بازاریابی را در یک کتاب پیدا کنید. در Google برای “برنامه های بازاریابی” جستجو کنید.

اگر معیارهای جستجوی آماده در مجلات / کتاب های منتشر شده یافت نشوند ، چه باید کرد؟

مقیاسی برای هر ساخت مربوط به جستجوی شما پیدا نمی شود.

مقیاس را باید خودتان بسازید.

روند کار به شرح زیر است: (1) جلسه برخی از متخصصان را برگزار کنید و با کمک آنها ، داده های بیشتری را در مورد این معماری خاص تولید کنید. همه موارد تکراری را حذف کنید. با موارد باقیمانده ، اسکن آزمایشی را انجام دهید. با ترتیب دادن همه پاسخ ها به یک عنصر به ترتیب صعودی و یافتن آمار t برای دو مجموعه پاسخ شدید ، عنصر را تحلیل کنید. اگر مقدار t 1.75 یا بیشتر باشد ، این بدان معنی است که مورد خوب است و می توان آن را حفظ کرد. بعد ، برای تمام عناصر در ساخت و ساز ، آلفا کرونباخ را کشف کنید. اگر آلفا کرونباخ بیش از 0.60 باشد ، ساخت آن قابل اعتماد است. قابلیت اطمینان به این معنی است که موارد (عبارات موجود در س questionsالات) به خوبی با هم مرتبط هستند. میانگین پیوندها از مورد به مورد دیگر. علاوه بر این ، محقق باید یک شاخص اعتبار محتوا ایجاد کند. اگر شاخص بزرگتر از 4.00 باشد ، می توان مقیاس را مقیاس معتبری دانست. در گوگل شاخص اعتبار محتوا را جستجو کنید.

لازم به ذکر است که این پرسشنامه باید مربوط به فرضیه ها باشد و نه هرگونه س questionsالی که به ذهن محقق بی گناه وارد شود.

البته این ابزار باید شامل بخشی شامل سوالات مربوط به مشخصات پاسخ دهنده مانند سن ، جنس ، درآمد ، مدت خدمت و غیره باشد.

اندازه نمونه را تعیین کنید

نمونه به معنای تعداد پاسخ دهندگانی است که باید از آنها پاسخ به پرسشنامه ها گرفته شود (با تعداد پاسخ دهندگانی که پرسشنامه ها برای آنها اجرا می شود).

اندازه نمونه باید به اندازه کافی بزرگ باشد. این عدد ممکن است در محدوده 200 تا 1000 باشد. فقط یک نمونه بزرگ معتبر و ارزشمند است. تحقیقاتی که روی یک نمونه بزرگ انجام شده فقط باعث احترام دانشگاهیان و محققان می شود.

اندازه نمونه با توجه به اندازه جمعیت ، انحراف معیار استاندارد و فاصله اطمینان تعیین می شود. فرمول هایی برای تعریف نمونه وجود دارد. آنها عبارتند از: معادله کوچران و فرمول اسلوونی. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن ، این اصطلاحات را در Google جستجو کنید و از فرمول ها استفاده کنید.

یک نکته مهم که باید به آن توجه داشت این است که اعتبار تحقیق شما توسط یک نمونه تصادفی بهبود می یابد اما با انتخاب راحت پاسخ دهندگان بهبود نمی یابد.

برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل

تمام پاسخ های جمع آوری شده باید در یک صفحه اکسل وارد شوند. برای وارد کردن داده های موجود در یک نظرسنجی باید یک ردیف اختصاص داده شود. برای 500 نظرسنجی کامل ، 500 ردیف باید اختصاص یابد. داده های وارد شده در صفحه اکسل به راحتی برای تجزیه و تحلیل در SPSS وارد می شوند.

برنامه ریزی داده ها با MS Excel راحت تر شد. برای تجزیه و تحلیل با کیفیت بالا ، از SPSS (روش های آماری برای علوم اجتماعی) استفاده کنید. حتی بدون SPSS نیز می توان از جعبه ابزار تجزیه و تحلیل داده های MS Excel استفاده کرد. به کمک این می توان آمار توصیفی ، تحلیل رگرسیون ، همبستگی ، آزمون Anova و … را انجام داد.

گزارش – به صورت کتبی

برای گزارش نویسی ، مهارت در پاراگراف نویسی ، فهرست مطالب ، تهیه بیانیه پایان نامه ، عبارات همبسته / انتقالی ، کلمات همبسته ، جملات موضوع و غیره به طور خاص ، زبان انگلیسی باید اصطلاحی باشد و هم از نظر دستوری صحیح باشد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا