چگونه می توان به راحتی برای شرکت DXN خود استخدام کرد

DXN برای همه مناسب نیست. اما بدون شک بازار بسیار گسترده ای برای مشتریان و توزیع کنندگان در این بخش وجود دارد. مخصوصاً وقتی صحبت از بازار رو به رشد DXN USA می شود.

خط تولید DXN دارای قارچ های گانودرما است که در ژاپن به قارچ های ریشی و در چین لینگ ژی نیز معروف است. برای قرن ها این نوع خاص قارچ به دلیل داشتن مزایای دارویی استثنایی بسیار مورد احترام بوده است – از این رو آن را پادشاه گیاهان می نامند. DXN کشت و پرورش این نوع قارچ را از طریق فناوری تخصصی با موفقیت تجاری سازی کرده و بدین ترتیب بازار پر رونقی از افرادی که به دنبال ویژگی های جامع آن هستند ایجاد می کند.

با توجه به روند افزایشی در محبوبیت کل درمانی DXN توانسته است به جای استفاده از خرده فروشی های سنتی از یک مدل تجاری مبتنی بر MLM برای فروش و توزیع محصول خود استفاده کند. متأسفانه این شرکت از روشهای به روز شده و مرتبط با بازاریابی فراتر از استخدام سنتی MLM و MLM برخوردار نیست. به عبارت دیگر مدل بازاریابی هنوز استخدام دهان به دهان است که معمولاً با تماس با دوستان و خانواده برای ایجاد لیستی و ایجاد علاقه شروع می شود. هر کسی که درگیر MLM باشد می داند که دستیابی به موفقیت پایدار با این مدل بازاریابی چقدر دشوار است. در حقیقت 95٪ -97٪ از بازاریابان شبکه به دلیل عدم آموزش اولیه بازاریابی MLM را شکست می دهند. بنابراین بیایید ببینیم که چگونه می توان آن را تغییر داد.

در اواسط دهه 2000 مفهوم ترکیب بازاریابی جذابیت و بازاریابی اینترنتی توسط مایک دیلارد نویسنده کتاب صنعت استاندارد الکترونیکی احیا شد مراقبت مغناطیسی. با بهره گیری از کانال های بازاریابی آنلاین رایگان و مقرون به صرفه اکنون می توانید قیف های بازاریابی ساده ای ایجاد کنید که به شما امکان می دهد فارغ از مشاغلی که نشان می دهید برای خود مارک بزنید و ارزش ایجاد کنید. به عبارت دیگر هنگامی که مشتری های احتمالی را تبلیغ می کنید با DXN رانندگی نمی کنید. در عوض توسط توانایی ها و تجربیات خود به عنوان یک بازاریاب آنلاین هدایت می شوید.

دلیل اینکه شما نمی خواهید با DXN رانندگی کنید این است که وقتی این کار را می کنید فقط شخص دیگری هستید که برای فروش چیزی فشار می آورد. هیچ کس دوست ندارد که فروخته شود. برعکس با یادگیری قوانین ساده جذب سرنخ و تولید آنلاین منجر در حال ایجاد چیزی با ارزش تر و مورد تقاضا در سطح جهانی هستید: توانایی تولید مشتری های تجاری با کیفیت بالا استخدام تعداد زیادی از هدایای هدفمند و درآمدزایی. به عبارت دیگر شما در جذب افرادی که فکر می کنند شما در مورد بازاریابی و فروش می دانید بسیار راحت تر از شخصی است که به راحتی می خواهد با دوستان و خانواده خود صحبت کنید یا DVD ها را در بازار توزیع کنید. هیچ کس دیگر نمی خواهد چنین کاری انجام دهد.

بنابراین اگر شما به دنبال توسعه تجارت DXN خود هستید مهم نیست كه كدام محصول DXN را به بازار عرضه می كنید بهترین راه برای اطمینان از موفقیت در این فرصت و مشاغل خانگی دیگر این است كه همه چیز را در مورد فروش و بازاریابی بیاموزید. هیچ کانال بازاریابی دیگری راهی آسان مقرون به صرفه و منظم برای انجام این کار به غیر از اینترنت در اختیار شما قرار نمی دهد. فقط داشتن دانش در مورد بازاریابی اینترنتی و تولید سرنخ برای MLM و MLM فوراً شما را برای چشم اندازهای شما بسیار جذاب می کند و سالهای نوری را از رقبای خود جلو می اندازد. برای گسترش دانش دانش خود در این زمینه به یک برنامه ساده پایبند باشید و طبیعتاً پول و رفاه به دنبال خواهد داشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا