چگونه می توان به یک مهمانی مهمانی کیف قهوه ای تبدیل شد – کیت های مهمانی استارت کیف دستی

[ad_1]

فروش

پس از تحقیقات زیادی ، متوجه شدم که حزب کیف قهوه ای بهترین معاملات را برای مشاوران و مهمانداران انجام داده است. مشاوران 50٪ از کل فروش را بدون نیاز به خط نزولی بدست می آورند. همچنین می توانید با کیف قهوه ای جایزه کسب کنید. بیشتر شرکت های مهمانی بزرگسال باعث می شوند که شما هزینه جوایز میزبان را بپردازید ، این مورد در مورد حزب کیف قهوه ای وجود ندارد. کلیه جوایز میزبان توسط شرکت پرداخت می شود. هنگام خرید یکی از چهار کیت استارتر ، وب سایت و دفتر پشتیبان نیز دریافت می کنید. تیم شما همیشه برای کمک به شماست. میزبان شما در مهمانی خود در جوایز میزبان خود 20٪ از فروش را به دست می آورد. بدون رسیدگی به موجودی یا تحویل. اقلام به مشتریان شما ارسال می شود. همانطور که خط داون خود را ایجاد می کنید ، درآمد بیشتری نیز خواهید داشت ، اما برای کسب 50٪ نیازی به داشتن یکی نیست. شما می توانید کیت استارتر خود را با میزبان امتیازهایی که برای میزبانی یک مهمانی به دست آورده اید خریداری کنید. به همین دلیل است که من تصمیم می گیرم به جای سایر عاشقانه های شرکت های مهمانی در خانه با مهمانی کیف قهوه ای بروم.

به همین دلیل است که من به سایر شرکت های مهمانی عاشقانه نمی روم. در تحقیقات من دریافتم که اکثر شرکت ها فقط 10٪ از مراسم را که در جوایز میزبان می فروشند میزبان ارائه می دهند. این جوایز توسط مشاور پرداخت می شود. که 20٪ تا 30٪ طول می کشد که شما از 10٪ تا 20٪ درآمد دارید. بسیاری از این شرکت ها می خواهند هزینه پردازش کارت اعتباری را بپردازند. کیف قهوه ای شماره سایر کیتهای سازمانی بسیار کوچکتر و هزینه آنها بسیار بیشتر از مجموعه های استارت و تقویت کننده Brown Bag Party است. من بزرگترین کیت استارتر و کلیه لوازم جانبی به علاوه حمل و نقل هوایی دو روزه را سفارش دادم و فقط 1400.00 دلار ارسال کردم. بسیار کمتر از این که در شرکت های دیگر حضور داشته باشم ، به علاوه کالای کمتری در مجموعه خود داشتم و هیچ تقویت کننده ای پیدا نمی کردم. او همچنین در برخی دیگر از مهمانی های شرکت های بزرگ خانگی شرکت کرده است. من این واقعیت را دوست ندارم که آنها اجازه مهمانی و مهمانی های زوجین را نداشته باشند. کیف قهوه ای امکان مهمانی ها و زوج های مختلط را فراهم می کند. در بیشتر اوقات می توانید از طریق مهمانی ها و زوج های مختلط درآمد بیشتری کسب کنید. من همچنین دریافتم که تعدادی از این شرکتها مشاورانی دارند که در مورد قوانین ایالتی در مورد احزاب مختلط دروغ گفته اند. من تحقیق کردم و هرگز ندیدم که IL یا TN قانونی دارند که می گوید شما نمی توانید در مهمانی مانند مشاوران روابط عمومی که برای خودم و بسیاری دیگر گفتم ، مهمانی بگیرید یا شرکت کنید. من حاضر نیستم برای شرکتی کار کنم که اجازه این نوع رفتارها را بدهد. ممکن است بپرسید من از کجا می دانم آنها اجازه این کار را می دهند ، خوب من تماس گرفتم و به آنها گفتم. پاسخ آنها این بود که شرکت آنها اجازه این کار را نمی دهد و آنها نمی دانستند که چرا مشاور چیزی شبیه این گفته است.

من در 30 روز گذشته با استفاده از کیف قهوه ای درآمد بیشتری نسبت به درآمد یک مشاور دیگر برای شرکت دیگری در مدت شش ماه کسب کرده ام. دلیلش این است که من در کارمزد بیش از درآمدم درآمد کسب می کنم! همچنین هزینه جوایز مهمانداری را که گرفتم ندارم. نه تنها درآمد بیشتری کسب کردم ، بلکه برای رسیدن به آنجا نیازی به داون لاین نداشتم. من از کاری که می کنم لذت می برم و بهترین معامله را دارم! در مجموع پس از ماه ها جستجو متوجه شدم حزب کیف قهوه ای گزینه بهتری بود زیرا آنها نه تنها با مشاوران خود بلکه با میزبان خود نیز رفتار بهتری داشتند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا