[ad_1]
اول از همه یک فرد باید در تجارت چه به دنبال چه چیزی باشد؟ انبوهی از اطلاعات در مورد این موضوع خاص وجود دارد و این بدان معناست که ابتدا باید برخی تحقیقات انجام شود. این همان چیزی است که شما را به اینجا رسانده و من خوش شانس هستم که در وهله اول آن را پیدا کردم! لیست زیر فرم کوتاه تری از آنچه من توصیه می کنم در آن باشد است.
1) محصولات (محصولات): آیا برای طول عمر طراحی شده است؟ آیا به جایگزینی احتیاج دارید؟ مکررا؟ محصولی تقویت کننده سلامتی می خواهید؟ سبک؟ روش؟ آیا اقلام با بلیط بالا (سود) می خواهید؟ یا اندازه بزرگ؟ آیا می خواهید محصول را دوست داشته باشید؟ آیا می توان محصولات را در سطح بین المللی خرید و فروش کرد؟ آیا ممکن است که محصول ارزش گذاری شود؟
2) شخصیت: آیا محصولات شما به مردم القا می کند که احساس خوبی داشته باشند؟ خوب نگاه می کنی؟ باعث افزایش احساسات می شوید؟
3) درخواست تجدیدنظر: چگونه محصول خود را برای جلب نظر خواسته های مشتری به بازار عرضه می کنید؟
4) منحصر به فرد بودن: محصولی را می خواهید که در نوع خود بهترین باشد؟ بالای خط؟ انحصارطلبی؟
5) خواست در مقابل نیاز: به این فکر کنید: محصولات مورد نظر مشاغل مورد نیاز. آیا محصول شما چیزی است که نیاز به اقناع و اثبات داشته باشد یا فقط داشتن آن کافی است؟
6) ایمنی سرمایه گذاری شما: اگر فروش کم باشد آیا محصولات جدید به طور خودکار دریافت می شوند؟ آیا کالای شما در طی دو یا سه ماه هنوز ارزش لازم را دارد؟ آیا می توانید پول خود را گم کنید؟
7) توانایی چسبندگی: آیا محصول شما سالها از این پس همچنان مورد درخواست یا تقاضا است؟
موارد فوق اکنون مواردی را که باید از نظر محصول در نظر گرفت از نظر تجاری در بر می گیرد. در اینجا موارد دیگری وجود دارد که باید بر تصمیم مهم شما تأثیر بگذارد به ویژه هنگامی که محصولی را انتخاب می کنید که مناسب شما باشد.
1) آموزش: آیا آموزش با محصولات و تجارت شما ارائه می شود؟ آیا برای به روز نگه داشتن اطلاعات جدید باید سی دی یا دی وی دی اضافی خریداری کنید؟ آیا آموزش هایی برای مبتدیان و باتجربه ترین افراد وجود دارد؟ آیا مطالب آموزشی قابل تکرار است؟
2) وب سایت: آیا محصولات آثار دفاتر پشتیبان و سایت های آموزشی به صورت 24 ساعته و به جدیدترین سبک در دسترس هستند؟ آیا برای نگهداری وب سایت شما پرداخت های منظمی انجام می شود؟ آیا شامل ابزارهای بازاریابی است؟
3) پشتیبانی: آیا انگیزه هایی برای توانمند سازی صحیح و جذب اعضای جدید تیم وجود دارد؟ آیا مواد پشتیبانی در هر زمان – 24/7 روز در دسترس همه است؟ آیا مشوق ها برای همه اعضا جدید یا قدیمی در دسترس است؟ آیا جوایز منطبقی در دسترس است؟
4) طرح جبران خسارت: چند سطح در طرح وجود دارد؟ برای ساخت چند تیم یا پایه نیاز دارید؟ آیا همه شرایط لازم برای هر سطح را می دانید؟ آیا واقعاً می توان برای همه به دست آورد؟ آیا این طرح شامل سطوح نیست یعنی آیا همه از تعداد و اندازه های یکسان برای دستیابی به کمیسیون استفاده می کنند؟
5) درآمد باقیمانده: تعریف شما چیست مبلغی که پس از چند ماه به طور خودکار وارد می شود؟ یک سال؟ دو سال؟ بیشتر؟ آیا محصولی که انتخاب می کنید از درآمد باقیمانده مادام العمر پشتیبانی می کند؟ یا اینکه برای تحقق مجدد آنها نیاز به تغییر شرکت ها خواهد بود؟ چند عضو تیم برای دستیابی به درآمد ثابت مورد نیاز است؟
آنها نه تنها در صنعت شبکه بیشتر و بیشتر رایج می شوند که آرزو مهمترین ماده برای موفقیت است. با داشتن کتابهایی مانند فکر کردن و ثروتمند شدن از ناپلئون هیل و اصول موفقیت تالیف جک کانفیلد شخص می تواند خود را آموزش دهد تا کاملاً بفهمد چه می خواهد و چه می خواهد. بدون این عنصر موفقیت شما زودگذر و زودگذر خواهد بود. اگر به اندازه کافی قوی چرا داشته باشید هیچ چیز مانع دستیابی به آن نمی شود. این کار می تواند به سادگی درآمد کافی برای پرداخت وام مسکن و پرداخت هزینه اتومبیل باشد و درآمد شغلی شما و خانواده شما را به همراه داشته باشد. این ممکن است به اندازه مالکیت املاک و مستغلات در سریعترین رشد در اقتصادهای در حال رشد باشد. شما همچنین می توانید 90٪ از درآمد خود را تقسیم کنید و با 10٪ زندگی کنید. نکته این است که شما باید بدانید که خواسته های درونی شما چیست. با این وجود فکر جدی می خواهد و با برخی از یادگیری های خود و تفکر دقیق این خواسته ها را در وجود خود قفل می کنید. در واقع یک روز بدون آزادی است که فکر می کنید می توانید موفق و مورد استقبال قرار بگیرید.
راه دوم و نه چندان مهم موفقیت به ویژه در زمینه بازاریابی شبکه ای رعایت یک برنامه دقیق است. مهم نیست که هر هفته چقدر برای کار خود وقت می گذارید به شرط آنکه هر هفته برنامه ای را حفظ کنید. بهترین راه برای فکر کردن در مورد این نوع رشته ها این است که از خود بپرسید: آیا می توانم مرا برای انجام این کار استخدام کنم؟ روش پیشنهادی برای انجام این کار ایجاد تقویم ماهانه و برنامه ریزی ساعتهای خاص هر هفته از جمله سمینارهای آموزشی و سخنرانی ها است. اگر این کار را صادقانه انجام دهید و فقط به موارد اضطراری اجازه دهید شما را متوقف کنند به مدت 3 ماه این عمل به همان اندازه که از تخت بیرون می آیید برای شما اتوماتیک خواهد بود. پیوستگی رمز موفقیت شماست.
سومین عامل در افزایش سرمایه گذاری شما درک این مسئله است که موفقیت یک اتفاق یک شبه نیست. برای نشان دادن خواسته های شما با تأکید بر کلمه زمان وقف و زمان کافی لازم است. اغلب اوقات همانطور که در کتاب های ذکر شده در بالا نشان داده شده است بسیاری از افراد از کشف اختراع خود کشف یا دستیابی به موفقیت در تجارت دست می کشند. این بارها و بارها با ذکر مثالهای متعددی ثابت شده است. شاید بتوانید به چیزی که از آن منصرف شده اید فکر کنید فقط این که شخص دیگری خفاش را برداشته و به یک گرند اسلم ضربه بزند. از رویای خود و چرایی آن آگاه باشید.
به طور خلاصه به طور خلاصه چند تکلیف انجام دهید و در مورد شرکت یا شرکت هایی که در نظر دارید تحقیق کنید. فقط به میزان درآمد خود نگاه نکنید به ماندگاری محصول مورد نظر خود نگاه کنید. اطمینان حاصل کنید که می توانید اهداف قابل دستیابی تعیین کنید – ابتدا 300 دلار در ماه سپس 500 دلار سپس 1000 دلار و غیره بپردازید. صادقانه و دقیق چرا را بفهمید از کتابها یا گروه مسترینگ استفاده کنید. قبل از ثبت نام برنامه غرامت را بفهمید. در نظر بگیرید که برای ایجاد تیمی در خور درآمد خود به چند نفر نیاز دارید.
آخرین نکته: همیشه با تمام تلاش های جدید و قدیمی خود لذت ببرید و خلاق باشید.
[ad_2]