چگونه می توان تیپ های شخصیتی هفت کوتوله را در چشم انداز مشاغل خانگی تشخیص داد

تعدادی شخصیت متفاوت با چشم اندازهای مختلف مشاغل خانگی وجود دارد که با آنها روبرو خواهید شد. در واقع می توان بیشتر این شخصیت ها را در زمره هفت کوتوله دیزنی قرار داد.

آیا مدتها پیش نام این همراهان سفید برفی به اندازه یک پیمانه را به خاطر ندارید؟ بگذارید دوباره آن را برای شما معرفی کنم. آنها احمق خواب آلود عطسه خجالتی مستند خوشحال و عصبانی هستند.

فکر می کنم تعجب خواهید کرد که بعضی از افرادی که پیش بینی کرده اید چقدر با کاراکترهای یکی از هفت کوتوله متناسب با موقعیت شغلی خانه شماست.

بیایید با Dopey شروع کنیم.

Dopey احتمالاً یکی از منحصر به فردترین هفت دورف است و خواهید دید که بسیاری از مشتریان بالقوه شما دقیقاً شبیه او هستند. دوپي بيچاره هيچ وقت حرفي نزد و وقتي از او س whyال كردند به او مي گويند: او هيچ وقت تلاش نكرد. چشم انداز احمقانه شما کسانی هستند که نمی توانند خارج از چارچوب در مورد کار گرفتن فکر کنند. آنها می ترسند هر چیز جدیدی به ویژه بازاریابی شبکه ای را امتحان کنند. این چشم اندازها اگر فرصتی شغلی را از خانه خود شروع کنند می توانند زندگی رویایی داشته باشند اما آنها کسانی هستند که شکست می خورند زیرا هرگز سعی نمی کنند آب های کارآفرینی را آزمایش کنند.

بعد خواب آلود است.

می توانید برخی افراد خوابیده را در مشاغل خود استخدام کنید. شخصیت های خواب آلود کسانی هستند که سال به سال به کار شما پیوسته و در آن می مانند. آنها تجارت خود را ترک نخواهند کرد اما کار نخواهند کرد. آنها برای همیشه در کتاب ها خواهند بود. و مانند خواب آلوده آنها ممکن است هر از گاهی بیدار شوند اما همیشه رانش خواهند داشت.

بعد یک عطسه وجود دارد.

عطسه همیشه بهانه دارد. اگر به آنها اجازه دهید نوع عطسه صبر شما را امتحان می کند زیرا سر و صدای زیادی ایجاد می کند (از طریق ایمیل برای شما س questionsالات خود را می پرسید از طریق تلفن با شما تماس می گیرید به شما پیام می دهد) اما از زمانی که با آنها می گذرانید نتیجه ای به بار نمی آورد. عطسه کسانی هستند که همیشه دلیلی دارند که نتوانند به جلسه ای بیایند یک کنفرانس تلفنی برقرار کنند یا هر درخواستی دیگر از آنها بکنید تا ثابت کند که آنها می خواهند در تجارت خود موفقیت کسب کنند. عطسه در مورد یک بازی خوب صحبت می کند اما در نهایت عدم جابجایی آنها در نهایت منجر به شکست می شود. و تعجب نکنید وقتی آنها شما را به دلیل عدم کمک به آنها سرزنش می کنند!

بعد Bashful وجود دارد.

چشم اندازهای خجالتی شما همین است – خجالتی! آنها بسیار خجالتی خواهند بود و از گفتگو با کسی می ترسند آنها نمی توانند خود را در مورد فرصت های مشاغل خانگی به ویژه افراد غریبه به کسی نزدیک کنند! باششول ها جهان را از طریق عینک صورتی می بینند بنابراین آنها واقعاً معتقدند که زندگی مالی آنها تا زمانی که شغل داشته باشند امن است. آنها افرادی هستند که به دنبال ارتقا deserve شغلی که لیاقت آنها را دارند مورد جستجو قرار می گیرند اما ستون فقرات برای اطلاع دادن به آنها ندارند که این ایده و اخلاق کاری آنهاست که مرد دیگر را به سمت ارتقا سوق داده است. اگر باشفول ها برای کسب اعتماد به نفس آموزش ببینند رهبران بزرگی در تجارت شما خواهند بود اما هرگز این کار را نخواهند کرد زیرا برای انجام این کار از کار خود دور نخواهند بود.

این ما را به Doc می رساند.

اسناد بزرگ و مسئولیت پذیر هستند. این رهبران طبیعی هستند. آنها هر جا که باشند درخشند. اسناد افرادی هستند که با کمک یا بدون کمک شما موفق خواهند شد. وقتی سندی را تعیین می کنید تنها کاری که باید انجام دهید این است که از این کار خلاص شوید زیرا آنها با فرصت بدست آمده کار می کنند و در این راه برای خود و شما پول زیادی کسب می کنند. اسناد توجه را به خود جلب می کنند و آنها می دانند که سخت کوشی آنها چیزی است که به آنها کمک می کند. این شخصیت های Doc در میان رهبران برتر شرکت شما قرار خواهند گرفت. یافتن آن دشوار است اما وقتی به یکی برخورد می کنید کار شما حتی هیجان انگیزتر می شود!

بعد مبارک وجود دارد.

خوشبختی فقط مردم شاد است. آنها به هر اتاقی که وارد شوند زندگی اضافه می کنند. آنها از کار با شما خوشحال هستند. خوشحالم که دوست شما هستم خوشحالم که می توانم آن را بصورت آنلاین انجام دهم. خوشحالم که خط پایین شما هستم. این افراد خوشحال شاد و خوشحال هستند! داشتن شادی در شغل خود بسیار عالی است زیرا در بین مردم عالی است. تا زمانی که بتوانید به شما در حفظ وظیفه – موفقیت در کارهای خانه – کمک کند باعث خوشحالی آنها در انجام کارها و دستیابی به اهدافشان خواهد شد. و شما دو نفر با خوشحالی تمام راه بانک را خواهید خندید!

و در آخر گرامی وجود دارد.

بدخلقی ها کمی شبیه عطسه هستند اما بهانه های شما را به سطح کاملا جدیدی می رسانند! آنها تربیت دولت اوقاتی را که ما در آن زندگی می کنیم اقتصاد رئیس خود کمبود تجربه و هر چیزی را که می توانند جمع کنند مقصر می دانند تا بدانند چرا آنها زندگی رویاهای خود را نمی گذرانند. کلاغ ها همه و همه چیز را مقصر می دانند که چرا به جز آن شخص بدنام در آینه (نه نه ملکه شیطان) موفق نبودند. آنها نمی توانند درک کنند که قدرت کنترل سرنوشت خود را دارند. آنها فکر می کنند که برخورد عصبانیت آنها را قوی می کند اما تمام آنچه که انجام می دهد این است که آنها را بر روی همه چیزهای اشتباه متمرکز نگه دارد و آنها هرگز در نگاه سخت به زندگی و ایجاد تغییرات لازم برای ایجاد زندگی که آرزو می کنند سرآمد نیستند. درسی که از Grumpies می توان یاد گرفت این است که شما آنها را در تجارت خود نمی خواهید. فقط آنها را نادیده بگیرید و به دنبال مشتریان بالقوه ای بگردید که به دنبال فرصتی هستند که دارید. وقت انرژی و منابع خود را برای شخصی تلف نکنید که نمی خواهد به همان اندازه که شما می خواهید به موفقیت برسد.

درسی که می توان از هفت کوتوله آموخت این است: Hey… Hey to او برای کار شما که رفته اید رفته است – برای پیدا کردن کار از فرصت های خانه که به کسب و کار شما ارزش می بخشد!

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا