[ad_1]
شاید هنگام مرور وب هنگام رفتن از یک سایت به سایت دیگر متوجه شوید که تبلیغات خاصی را دنبال می کنید. و در اینجا این است تبلیغی برای وب سایتی که اخیراً از آن بازدید کرده اید. چگونه آنها می دانستند؟ !!
این عمل حمل و نقل تبلیغاتی نامیده می شود. اگر یک بازدید کننده روی یک جفت شلوار جین تنگ در یک مکان کلیک کند بهترین راه تبلیغ این شلوار به جای اینکه بارها و بارها آن را به کسی که از قبل به اندازه کافی علاقه دارد آن را نشان دهد چیست؟
کوکی های مرورگر: در آنجا یافت شد
هانسل و گرلت از شهرت خرده نان ها را پشت سر می گذارند و از طریق جنگل می روند تا بتوانند راه خود را به خانه بیابند. مرورگرهای اینترنتی کوکی ها یا متن های کوچکی از متن را به طور ناخواسته پشت سر می گذارند.
برخی از کوکی ها توسط وب سایت هایی که شخص بازدید می کند ایجاد می شود بنابراین اگر کوله پشتی هایی را در LL Bean بررسی کنید اطلاعات مربوط به بازدید شما را در یک کوکی که سپس در رایانه شما قرار می گیرد ذخیره می کنند. کوکی های دیگر به کوکی های ردیابی گفته می شوند و وب سایت های شخص ثالث از آنها برای اهداف تبلیغاتی استفاده می کنند.
بازاریابی روی تبدیل تمرکز دارد
فروشندگان آنلاین تلاش زیادی می کنند تا مرورگرها را به خریدار تبدیل کنند. کارشناسان بازاریابی به ما می گویند که تنها 2٪ بازدیدهای وب سایت در اولین بازدید تبدیل می شود. هنگامی که مرورگرها برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولاتشان بر روی محصولات کلیک می کنند اطلاعات ارزنده ای را در مورد نوع کالای مورد نظر خود و حتی در مورد دامنه قیمت و ویژگی های مورد نیاز به خرده فروش الکترونیکی ارائه می دهد.
طبق گفته CMO.com یک فضای آنلاین که برای مدیران ارشد بازاریابی در نظر گرفته شده است امکان تبدیل بازدیدکنندگان وب سایت به مشتری در زمانی که کانون تبلیغ تبلیغات هستند 70 درصد افزایش می یابد.
هدف قرار دادن مجدد تبلیغات پیچیده نیست
صاحبان مشاغل کوچک می توانند به راحتی تبلیغ استراتژی بازاریابی خود را وارد کنند. به عنوان مثال Google AdWords یک آموزش آسان برای استفاده در مورد ایجاد لیست های بازاریابی – اساس کمپین بازاریابی تبلیغاتی تبلیغاتی و ایجاد یک کمپین با هدف قرار دادن لیست خاص ارائه می دهد. سایر شرکت های بازاریابی اینترنتی مانند ReTargeter در حال آماده سازی برای صاحبان فناوری خجالتی هستند.
تبلیغات دوباره هدفمند رشد را به عنوان یک روند نشان می دهد
کارشناسان بازاریابی حمل و نقل تبلیغ را به عنوان تاکتیکی معرفی می کنند که با استفاده آزادتر برای آینده قابل پیش بینی انجام می شود. Perfect Audience یک شرکت آنلاین است که به مشتریانی که می خواهند مدیریت تبلیغات خود را مدیریت کنند پشتیبانی می کند بستری را برای کمک به این مشتریان در پخش تبلیغات هدفمند خود از طریق فیس بوک ایجاد کرده است.
این بستر در حال حاضر برای تبلیغ بیش از 800000 محصول مورد استفاده قرار می گیرد. مطابق گزارش متریک هدفگذاری دیجیتال از هر 5 مدیر 1 بودجه بازاریابی اختصاصی برای ارسال آگهی دارند. همه نشانه ها به سمت تبلیغ بیشتر تبلیغ می شود.
البته برخی از خریداران آنلاین هنگامی که این شلوار جین های لاغر شروع به دنبال آنها می کنند ناراحت می شوند. اما طبق گفته eMarketer 30٪ از خریداران آنلاین مورد بررسی از تبلیغات دوباره هدفمند خود احساس رضایت می کنند در حالی که 11٪ نسبت به آنها احساس منفی دارند و 60٪ در یک حصار آنلاین بسیار طولانی نشستند.
با تمام تحقیقات حاکی از افزایش تبدیل برای صاحبان مشاغل که از تبلیغات تبلیغاتی استفاده می کنند بی شک زمان آن است که به این تاکتیک نگاه واقعی داشته باشیم. من در گذشته از ارتقاء پیشنهادات بازاریابی آنلاین پرمحتوا به مراکز آنلاین جدید از retargeting با موفقیت استفاده کردم. اگر می خواهید به سیستم من نگاه کنید یا حتی آن را برای شما پیاده سازی کنید اینجا کلیک کنید.
[ad_2]