چگونه می توان صاحبان مشاغل را تحت مسئولیت شخصی قرار داد؟

[ad_1]

پس از سازماندهی شغل خود ، هنوز از مسئولیت شخصی کاملاً مصون نیستید. هنگامی که دادگاه ها مسئولیت اقدامات شرکت را بر افراد تحمیل می کنند ، این امر به زبان قانونی نیز بیان می شود “شکستن حجاب شرکت ها.” برای جلوگیری از مسئولیت شخصی در قبال بدهی ها و سایر اقدامات شرکت (یا یک شرکت با مسئولیت محدود) ، باید نهاد تجاری خود را به عنوان یک نهاد واقعاً مجزا و جدا از امور شخصی هر مالک اداره کنید.

سپر شرکت نمی تواند صرفاً واسط باشد که هیچ هدف تجاری واقعی نداشته باشد و شرکت باید خواصی را نشان دهد که شبیه کارهای واقعی و مداوم باشد. در شرکت هایی که مالکیت نزدیک دارند (سهامداران بسیار کمی دارند) ، افراد یکسانی تمایل دارند با بسیاری از قابلیت های مختلف عمل کنند و این امر نیاز به تلاش برای حفظ این اختلافات دارد. ناگفته نماند که صاحبان مشاغل کوچک طبیعتاً تمایل دارند که کلیه درآمد را به عنوان درآمد شخصی تلقی کنند و از دارایی های تجاری برای مصارف شخصی استفاده کنند.

دادگاه ها معمولاً در نظر می گیرند که آیا وجود دارد یا خیر “وحدت منافع و مالکیت به گونه ای که شخصیت های جداگانه موجودیت و مالک دیگر وجود نداشته باشند و از تمایز مالک و موجودیت حمایت کنند ناعادلانه خواهد بود.” به عبارت دیگر ، اگر شرکت یا شرکت با مسئولیت محدود در حال تغییر نفس فرد است و تشخیص تبعیض ناعادلانه یا کلاهبرداری است ، در این صورت حجاب هک خواهد شد. توصیف کارهایی که باید انجام دهید برای جلوگیری از دیدن شرکت یا شرکت با مسئولیت محدود فقط به عنوان تمدید مالک غیرممکن است. با این حال ، به اندازه کافی مهم است که شما یک درک اساسی از آنچه باید و نباید انجام شود برای کمک به منزوی کردن خود از مسئولیت شخصی داشته باشید.

عضو یک شرکت با مسئولیت محدود یا سهامدار یک شرکت می تواند شخصاً مسئول بسیاری از انواع مختلف مطالبات تلقی شود ، اما آنها معمولاً تحت این سناریوهای مختلف مطرح می شوند:

1 ادعاهای ناشی از یک عمل یا عدم توجه مستقیم از طرف مالک ، مانند سهل انگاری مالک ، کلاهبرداری ، عمل غیرقانونی یا نقض وظیفه وکالت.

2 ادعاهای ناشی از یک قرارداد ، به ویژه مواردی که عضو شخصاً تضمین می کند.

3 مسئولیت مالیات های اشتغال و دستمزد ، بیمه جبران خسارت کارگران و کمک های بیکاری.

4 ادعاهای مبتنی بر مفهوم “نفوذ حجاب” از یک شرکت با مسئولیت محدود؛

5 مسئولیت تأیید یا اخذ توزیع ، توافق نامه عملکرد شرکت با مسئولیت محدود یا اساسنامه شرکت مربوطه را نقض می کند.

این ادعاها نتیجه انتخاب شرکتی با مسئولیت محدود نسبت به یک شرکت یا برعکس نیست. همه این استثنائات به طور مساوی برای سهامداران شرکت ها و اعضای یک شرکت با مسئولیت محدود اعمال می شود. با این وجود ، استثنائات متعددی در قانون مسئولیت محدود وجود دارد. بسیاری از اعضای یک شرکت با مسئولیت محدود یا سهامداران دریافتند که با توجه به نحوه مدیریت مشاغل ، حمایت وعده داده شده از تعهدات و مطالبات تجاری بی معنی است.

از عوامل مهم برای سوراخ کردن حجاب استفاده می شود

دادگاه ها به طور کلی مشخص خواهند کرد که آیا شما یا سایر مالکان تجارت را به عنوان یک نهاد جداگانه و مجزا اداره کرده اید و نه به عنوان جایگزین “من” مالک (ها) همانطور که گفته شد. اما اقدامات یا عدم اقدام مالکان که این امر را از نظر دادگاه ها اثبات می کند چیست؟ دادگاه های ایالتی تمام حقایق و شرایط جداگانه هر پرونده را بررسی می کنند تا مشخص شود که آیا حجاب شرکت هک خواهد شد یا خیر. برخی از عوامل متداول وجود دارد که دادگاه را نشان می دهد که تجارت شما به عنوان یک کلاهبرداری یا پسوندی از خود ایجاد شده است. یک عامل مهم در پایین سرمایه ، جایی که به وضوح به نظر می رسد. با این حال ، این اساس مطلق نفوذ یک شرکت حجاب به خودی خود و فاکتورهای دیگر نیست.

موارد زیر رایج ترین و اساسی ترین عواملی است که دادگاه در تعیین اینکه آیا باید حجاب شرکت را هک کرد ، در نظر گرفت:

1. آیا شرکت از تشریفات نهادی پیروی می کند (به عنوان مثال ، ایجاد و پیروی از الزامات و رویه های مندرج در آئین نامه ، حفظ صورتجلسه سهامداران و جلسات هیئت مدیره و تصمیم گیری برای اقدامات مهم شرکت).

2. عدم سوابق شرکت.

3. سرمایه گذاری ناکافی. این شرکت از زمان سرمایه گذاری معامله با طلبکاران یا افراد دیگری که مایل به نقض حجاب شرکت هستند ، از کمبود سرمایه رنج می برد یا به سادگی سرمایه کافی برای فعالیت شرکت خاص وجود ندارد). قوانین ایالتی تشکیل یک شرکت را تنظیم می کنند. به ناچار این قوانین مبلغ یا فرمولهایی را برای تعیین حداقل مقدار سرمایه لازم برای یک شرکت تعیین می کنند. شما باید قوانین موجود در ایالت خود را بررسی کنید تا مبلغ آن تعیین شود و اطمینان حاصل شود که حداقل سهم را تحقق می یابد. به بیان ساده تر ، فقدان سرمایه به معنای این است که شرکت هرگز یک نهاد قابل دوام نبوده است زیرا بودجه کافی برای پشتیبانی از تعهدات بدهی خود نداشته است.

4- آیا سهامداران عمده از بودجه شرکت برای مصارف شخصی خود استفاده می کنند (به عنوان مثال وقتی سهامدار (سهامداران) برای پرداخت صورتحساب شخصی خود یا خرید هدایا برای خود و غیره از شرکت پول می گیرند) یا جایی که آنها از دارایی های دیگر برای استفاده شخصی یا سود استفاده می کنند.

5- عدم کار برای افسران یا سایر مدیران (حضور افسران و مدیران هیچ کاری نمی کند و توسط اکثریت سهامداران منصوب می شود ، اما آنها به طور جدی در جهت کار و امور شرکت مشارکت ندارند)؛

6. مخلوط کردن پول و دارایی های دیگر بین سهامداران عمده و شرکت (یا یک شرکت با مسئولیت محدود)؛

7. به هیچ وجه دارایی شرکت وجود ندارد؛

8- از شرکت برای انتقال مسئولیت دیگران استفاده کنید (معمولاً سهامدار)؛

9- عدم صدور سهام و عدم پرداخت سود سهام؛

10. عدم ثبت سوابق کل مخارج و درآمدها؛

11- بدون قصد انجام تعهدات با شخص دیگری عقد قرارداد؛

12. عدم انجام معاملات طولانی مدت با اشخاص ثالث.

اینها تنها عواملی نیستند كه دادگاهها مورد توجه قرار می دهند ، فقط برخی از متداول ترین مواردی كه باید در تمام اوقات به طور كامل از آنها پیروی كنید.

نفوذ به پرده نهادی یک شرکت با مسئولیت محدود

بطور کلی ، یک عضو یا مدیر مسئولیت مسئولیت شخصی در قبال بدهی ها ، بدهی ها یا بدهی های شرکت با مسئولیت محدود را فقط با عضویت یا مدیر یا از بین بردن آن بر عهده نمی گیرد. با این حال ، مفهوم نفوذ هواپیماربایی شرکتها در مورد شرکتهای با مسئولیت محدود اعمال می شود و دادگاهها می توانند به اعضای شرکتهای با مسئولیت محدود اجازه دهند که در برخی موارد شخصاً مسئولیت پذیری داشته باشند. برخی ایالت ها ، از جمله مینه سوتا و کلرادو ، قوانینی را تصویب کرده اند که به طور خاص مفهوم ربودن شرکت را برای یک شرکت با مسئولیت محدود اعمال می کند. در سایر حوزه های قضایی ، مانند کانکتیکات ، لوئیزیانا ، جورجیا ، کالیفرنیا و غیره ، این دادگاهها هستند که بطور کلی مفهوم نقض شرکتها را از طریق تصمیمات پرونده به شرکتهای با مسئولیت محدود اعمال می کنند.

با وجود آنچه من در مورد یک شرکت با مسئولیت محدود شنیده ام ، اگر حجاب شرکت با مسئولیت محدود در دادگاه مشابه سهامداران نفوذ کند ، اعضای شخصاً مسئولیت پذیر خواهند بود. دادگاهها همان تحلیل خودكار را كه برای سوراخ كردن شركتها استفاده می شود ، اعمال می كنند ، اما گاهی اوقات صرف نظر از عدم تشریفات سازمانی. در حالی که قرار نیست طبق آیین نامه های یک شرکت با مسئولیت محدود ، برخی تشریفات شرکت ها رعایت شود ، این باعث نمی شود اعضای لیست دقیق مسئولیت محدود به کارشان مطابق میل خود بپردازند و از مسئولیت شخصی خودداری کنند. به عنوان مثال ، جلسات سالانه طبق اکثر قوانین شرکت با مسئولیت محدود لازم نیست و هیچگونه اطلاع دقیقی درباره جلسات و انتخابات وجود ندارد. با این حال ، برخی تشریفات مشترک برای هر دو نهاد باید همان توصیه های اساسی را دنبال کنند که شرکت ها باید از آنها پیروی کنند که صاحبان یک شرکت با مسئولیت محدود که دارای یک تجارت اینترنتی است باید دنبال شود.

رفتار مالک به عنوان مدیر ، مدیر یا مدیر

سهامداران ، مسئولان ، مدیران و اعضای یک شرکت با مسئولیت محدود همواره مسئولیت شخصی در قبال اقدامات مجرمانه خود را بر عهده دارند. آنها همچنین همیشه شخصاً مسئول اقدامات خود و یا سهل انگاری مستقیم هستند که منجر به خسارت به افراد یا اموال (یعنی خسارت) می شود ، حتی اگر این اقدامات در طول کار شرکت انجام شود. به عنوان مثال ، اگر شما یک برق هستید و یک سیم معیوب را در معرض دید خود قرار می دهید ، این واقعیت که شما یک شرکت با مسئولیت محدود هستید ، شما را از این بی توجهی محافظت نمی کند.

به همین ترتیب ، اگر شما در حال رانندگی یک ماشین شرکت هستید و به کسی که در مسیر ملاقات تجاری است ، ضربه زده است ، تو هنوز همیشه مسئول اقدامات شخصی شما به حدی که شما را به عنوان مدیر ، افسر یا مدیر تجارت مجبور یا مجاز به انجام یک عمل مجرمانه کرده یا به افراد یا دارایی خسارت وارد کنید ، ممکن است مسئولیت شخصی را متحمل شوید. هر عضوی که به طور فعال در مشاغل یک شرکت با مسئولیت محدود شرکت کند این خطر را دارد که کار یا عدم فعالیت وی منجر به مسئولیت شخصی شود. این یک ریسک ویژه برای مشاغلی است که در آن اعضا خدمات اصلی را ارائه می دهند. در مثالی که در بالا استفاده کردید ، اگر شما یک برق هستید و سیم در معرض خود را رها می کنید که یک شخص را الکتریسیته می کند ، شرکت با مسئولیت محدود شما از شما محافظت نمی کند. در صورتی که مشارکت داشته باشید هم همین امر را اعمال می کند.

اگر در مورد محصول یا خدمات خود وعده های نادرستی بدهید ، ممکن است ادعایی علیه سازمان برای نقض قرارداد وجود داشته باشد. با این حال ، اگر شرکت با مسئولیت محدود قادر به انجام یا پرداخت غرامت نباشد ، ممکن است طرف آسیب دیده بر اساس روال شما به دلیل کلاهبرداری یا ادعای مشابه به دنبال شما بیاید. حتی اگر کارمند دیگری داشته باشید که این رویداد را انجام داده باشد ، ممکن است از جنگل خارج نشوید. اگر شخصاً کارمند را استخدام کنید ، اگر شخص معقول آن کارمند را منصوب نکرده باشد ، ممکن است شخص آسیب دیده با شما بی ادعایی علیه شما سلب کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا