چگونه می توان مشتری های بیشتری را در جذب مشتری بیشتر آسان کرد

آیا هنگام خرید هر محصولی ، فکر می کنید احتمالاً از شخصی که روند کار را آسان یا دشوار می کند خرید کنید؟ در این مقاله ، من در مورد چگونگی آسان سازی روند کار برای مشتریان می توانم مشتریان بیشتری را جذب کنم.

احتمال | سهیل

تصمیم گیری را تسهیل کنید

اگر مشتری شما در مورد کالایی که می فروشید س questionsالاتی دارد ، باید اطمینان حاصل کنید که مستقیماً به او پاسخ می دهید و همچنین به او توصیه می کنید. این شما هستید که بیشترین اطلاعات را در مورد محصول خود دارید ، بنابراین می خواهید به آنها توصیه کنید که بهترین محصول برای آنها است. هرچه افراد کمتر فکر کنند ، بهتر است.

هنگامی که مشتریان شما کالایی را از خط تولید شما انتخاب می کنند ، باید محصولات دیگری را نیز پیشنهاد دهید که ممکن است با آنها موافق باشید تا بتوانند خدمات خود را بهتر ارائه دهند و همچنین پول بیشتری از کمیسیون ها دریافت کنید.

روند کار را آسان کنید

هنگامی که آنها در مورد محصولات تصمیم گرفتند ، شما می خواهید روند سفارش را آسان کنید. اغلب اوقات شرکت درخواست حساب مشتری می کند و می پرسد چه نوع حسابی می خواهند ، آیا می خواهند مشتری ترجیحی باشند و غیره این می تواند برای مشتری شما گیج کننده و آزار دهنده باشد. این یک فرصت عالی برای شماست تا مشتری خود را در طی مراحل راهنمایی کنید یا این کار را برای مشتری جدید خود انجام دهید.

نتیجه

هرچه برای خرید محصول خود از شخص کمتر کار و فکر کنید ، احتمال فروش ، نگهداری مشتری و فروش با حقوق بیشتر است. برای هر یک از مشتریان خود مسافت بیشتری را طی کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا