چگونه می توان نویسنده ای شد که تخصص ایجاد می کند

ایجاد تخصص از طریق نویسندگی مدتها قبل از آن بود که اینترنت موانع ورود را کاهش دهد. هنوز هم وجود دارد زیرا م worksثر است. نه تنها داشتن کتابی که به مردم هدیه می دهید و یا به آنها می فروشید دانشمند به نظر می رسد بلکه باعث آگاهی شما می شود.

چیزهای زیادی یاد بگیرید

همانطور که کتاب را می نویسید (حتی اگر نوشتن مقاله را از خارج از منبع خود انجام دهید) چیزهای زیادی درباره خود و جایگاه خود یاد خواهید گرفت. در واقع فقط به دلیل فرایند یادگیری که وقتی می خواهید کتابی با نام خود چاپ کنید یک متخصص واقعی خواهید شد.

آگاهی بالا بردن

هنگامی که کتابی در مورد طاقچه یا موضوع خود منتشر می کنید آگاهی نه تنها از موضوع بلکه از خود نیز افزایش خواهید یافت. این کتاب به شما فرصت خوبی می دهد تا اطلاعات بیشتری در مورد خود تحصیلات و چرایی نوشتن کتابی که نوشتید به اشتراک بگذارید.

اعتماد یک سود است

قرار دادن نویسنده در کنار نام خود در همه رزومه های آنلاین و پیوند دادن به کتاب خود در هر زمان ممکن به طور خودکار باعث می شود مردم اعتماد بیشتری به شما داشته باشند. آنها تصور می كنند كه اگر آنها را در یك كتاب جمع كنید باید خیلی چیزها را بدانید.

کمک به مردم

مردم دوست دارند برای یادگیری چیزهایی کتاب بخوانند. امروزه این مسئله به ویژه در مورد کتابهایی که به راحتی در دستگاههای تلفن همراه و Kindles خوانده می شوند صادق است.

آنچه را می دانید ثابت کنید

این کتاب راهی عالی برای اثبات همه چیزهایی است که در یک نسخه خطی می دانید. تدوین آن به صورت کتاب راهی عالی برای اثبات آنچه می دانید است.

ارزش خود را افزایش دهید

نویسنده بودن به طور خودکار ارزش شما را افزایش می دهد. امروزه حتی با کسی که به همین راحتی پست می گذارد اکثر مردم این کار را نمی کنند. شما همچنان جزو معدود افراد خواهید بود خصوصاً اگر می دانید چطور بازاریابی کنید و از کتاب خود بیشترین بهره را ببرید تا به متخصصی که می خواهید تبدیل شوید شوید.

خبر داشتن

هنگامی که شما بخشی از یک طاقچه خاص هستید افرادی هستند که به عنوان افراد خودی و ناشناخته دیده می شوند. اگر کتاب جذابی بنویسید که چیزی به شما آموزش دهد یا موارد مهمی را در مورد آن مکان به اشتراک بگذارید خودی می شوید (البته با بازاریابی مناسب).

این به شما بستری می دهد تا با آن شروع کنید

باور کنید یا نکنید بعضی از افراد با هیچ چیز شروع نمی کنند و کتاب سکوی پرتاب بود تا شروع آنها باشد. اگر می خواهید با محصولات خدمات یا ایده هایتان بزرگ بیرون بیایید کتاب راهی برای مطالعه است. نویسندگان در کنار بازاریابی مناسب می توانند حرفه ای کاملاً جدید را شروع کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا