چگونه می توان وب سایت تجارت الکترونیکی eBay خود را در سطح بین المللی گسترش داد؟

[ad_1]

این یک جهان بسیار بزرگ است که بیش از 193 کشور شناخته شده دارد. اگر دهها مستعمره و سرزمین تحت کنترل کشورهای دیگر را اضافه کنید ، این تعداد به سرعت در بیش از 200 کشور جهان رشد می کند. برای فروشندگان eBay که به دنبال توسعه بین المللی هستند ، بسیاری از قوانین و مقررات آداب و رسوم متفاوت هستند که در هر کشور متفاوت است. چگونه یک فروشنده eBay می تواند در مقررات گمرکی هر کشور تبحر داشته باشد؟ پاسخ این است که شما نمی توانید. بنابراین یک فروشنده eBay چه کاری انجام می دهد تا با انتخاب کالای خود در بازار جهانی ، از بروز این مشکل جلوگیری کند؟ گسترش بین المللی و آهسته سیستماتیک راهی است که باید طی شود و قوانین گمرکی را به عهده خریدار خود قرار دهید.

اولین مرحله از گسترش بین المللی فروشنده آمریکایی

اولین قدم در این فرآیند تغییر صفحه حمل و نقل برای لیست های شما است. یکی از ویژگی های بسیار خوبی که eBay ارائه می دهد این است که شما می توانید کشورهای خاصی را انتخاب کنید که دوست دارید خدمات بین المللی آنها را شروع کنید. اما چه کشورهایی را باید انتخاب کنید؟ USPS در حال حاضر سرویسی را به نام بین المللی 1st Class Package International ارائه می دهد. USPS نرخ نامه های این کلاس را از سطح خدمات افزایش داده و در برخی موارد نرخ ها را دو برابر کرده است. با این حال ، این امکان به مشتری جدید eBay International می دهد تا بسته 4 اونسی را در سطح بین المللی ارسال کند و چک تأیید تحویل را در کشورهای خاص دریافت کند. اینها اولین کشورهایی هستند که تجارت بین المللی eBay جدید شما را در این کشور آغاز کردند.

کشورهای زیر را فعال کنید:

کانادا استرالیا انگلستان

هلند آلمان سوئیس

بلژیک ، نیوزیلند و سوئد

اسپانیا ایرلند فنلاند

فرانسه پرتغال برزیل

بیمه

اگر از سیستم مدیریت سفارش مانند Shipstation یا Shipworks استفاده می کنید ، به شما امکان می دهد بیمه این بسته ها را خریداری کنید. این نگرانی شما درباره تقلب احتمالی و بسته های گمشده را کاهش می دهد.

سیاست حمل و نقل

حتماً صفحات سیاست حمل و نقل خود را اصلاح کنید تا این واقعیت را نشان دهد که اکنون در حال خدمت به کشورهای ذکر شده در بالا هستید. اطمینان حاصل کنید که خدمات حمل و نقل صحیحی را انتخاب کرده و ذکر کنید که حمل و نقل ترکیبی را با سفارشات بین المللی ارائه نمی دهید. علاوه بر این ، لطفا توجه داشته باشید که موارد ممنوعیت ورود به کشور شما به عهده خریداران است. فروشنده در قبال مواردی که ممنوعیت ، محدودیت یا ورود آنها توسط آژانس گمرکی شما رد می شود مسئولیتی ندارد. اگر در مورد محدودیت ورود س questionsالی دارید ، لطفاً با آژانس گمرکی محلی خود تماس بگیرید. خریدار تنها مسئول عوارض و مالیات برآورد شده برای محموله است.

سیستم نامگذاری آدرس پذیر

هنگام گسترش به بازار بین المللی ، شما می خواهید از یک سیستم مدیریت آدرس استفاده کنید که با تجارت شما رشد خواهد کرد. من همیشه Endicia.com را توصیه می کنم. اندیشیا به شما امکان می دهد از بسته های پایه تجاری خود برای بسته های داخلی خود استفاده کنید و به شما امکان ایجاد برچسب های سازگار با بسته کلاس اول بین المللی خود را می دهد. این با رشد کسب و کار شما به یک ویژگی مهم تبدیل خواهد شد.

موفقیت خود را بسنجید

تعداد بسته هایی را که روزانه در سطح بین المللی حمل می کنید ردیابی کنید. آمار اصلی که می خواهید اندازه بگیرید به شرح زیر است:

1) چند برنامه بین المللی؟

2) درصد بسته های از دست رفته در ارتباط با سفارشات بین المللی شما؟

3) نسبت تقاضای کلاهبرداری؟

4) این مقایسه با شغل شما در ایالات متحده چگونه است؟

5) بیشترین درخواست را از کدام کشور می گیرید؟

فاز 2 گسترش بین المللی فروشنده eBay در ایالات متحده (حمل بیش از 20 بسته در روز به خارج از کشور)

بنابراین شما در مرحله اولیه گسترش بین المللی خود بودید و با گسترش تجارت خود موفقیت واقعی را تجربه می کردید. به عنوان یک فروشنده ، می دانید که اگر بتوانید نرخ های پستی را در سطح بین المللی کاهش دهید ، می توانید تجارت خود را بیشتر گسترش دهید. چگونه می توان به این مهم دست یافت؟ با عمده فروش واجد شرایط از طریق پست الکترونیکی USPS تماس بگیرید. برای یافتن و تماس با یک عمده فروش واجد شرایط از طریق پست ، باید با مدیر حساب جهانی USPS خود تماس بگیرید.

خوب ، شما یک عمده فروش پست الکترونیکی USPS واجد شرایط پیدا کرده اید و می خواهید بدانید کدام برنامه نامه انبوه USPS را انتخاب کنید؟ پاسخ این سوال توسط هر فروشنده eBay متفاوت است. در بیشتر موارد ، شما دو گزینه دارید که در زیر ذکر شده است:

USPS Air Priority International

این یک خدمات پستی بین المللی کلاس اول USPS است که توسط عمده فروشان معتبر پستی (PQW) به بیش از 200 کشور در سراسر جهان ارائه می شود. در واقع ، USPS مرتب سازی ، حمل و نقل و آماده سازی مورد نیاز برای توزیع بین المللی را در ایالات متحده به خارج از کشور واگذار کرد. PQW نامه شما را به مرکز مرتب سازی بین المللی USPS (ISC) که اخراج شده و آماده عزیمت برای پرواز بعدی است ، تحویل می دهد. از آنجا که USPS نامه الکترونیکی ارسال شده دریافت می کند ، بسته شما در مرکز پذیرش اسکن نمی شود و چک تأیید تحویل در کشور مقصد دریافت نخواهید کرد. از مزایای این سرویس این است که هزینه پست شما در بسیاری از موارد به نصف کاهش می یابد. شما می توانید همان شماره های ردیابی را در eBay بارگذاری کنید اما آنها آنها را برای تحویل اسکن نمی کنند. اکنون این جایی است که آمار شما مفید است. اگر از مرحله اول میزان ضرر و زیان بالایی دارید ، این سرویس مناسب شما نیست. با این حال ، اگر با نرخ ضرر در پالت روبرو هستید ، ممکن است بخواهید این سرویس را آزمایش کنید تا پس انداز پستی خود را بهبود ببخشید و مقدار سفارشات بین المللی دریافتی را افزایش دهید. در صورتی که احساس می کنید باید این درخواست ها را پیگیری کنید ، باید از سرویس زیر استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر درباره پست هوایی با اولویت بین المللی ، لطفاً به مقاله EzineArticles.com پست الکترونیکی اولویت بین المللی USPS برای شرکت های تجارت الکترونیکی مراجعه کنید.

بسته الکترونیکی تجاری USPS

این یک سرویس پستی بین المللی درجه یک USPS است که توسط عمده فروشان معتبر پستی (PQW) فقط به 15 کشور در سراسر جهان ارائه می شود. تفاوت اصلی بین ePacket تجاری و پست هوایی با اولویت بین المللی این است که ePacket حاوی یک شماره تأیید تحویل است و توسط اداره پست دریافت کننده اسکن می شود. معامله در اینجا این است که این سرویس گرانتر از پست هوایی با اولویت بین المللی است.

ملاحظات مهم

برخی از ملاحظات مهم که ممکن است بخواهید هنگام تصمیم گیری در مورد روش حمل و نقل بین المللی خود انتخاب کنید

1) آیا افزایش تجارت شما بیشتر از خطرات از دست دادن بسته خواهد بود؟

2) در حال حاضر با چند ادعای جعلی در سطح بین المللی روبرو هستید؟

3) آیا در صورت گم شدن بسته ، قیمت فروش محصول شما پایین است و به راحتی قابل تعویض است؟

4) آیا حاضرید با برداشتن قسمت کمی از پس انداز نامه ، خود را بیمه کنید تا خطر از بین رفتن را از بین ببرید؟

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا