چگونه می توان یک توزیع کننده برای Nopalea یا یک شرکت وابسته به Nopalea کرد

نوپالئا یک نوشیدنی سالم است که به سرعت به یک خانواده خانگی تبدیل می شود. مزایای سلامتی این نوشیدنی با بررسی ها و توصیفات مثبت آن به طور گسترده ای شناخته شده است. Napolea توسط TriVita ساخته شده است – یک شرکت سلامتی تاسیس شده که وظیفه آن الهام بخشیدن به مردم برای داشتن سلامتی و ایجاد ثروت است. Sonora Bloom Nopalea از طریق این مأموریت فرصتی را برای مrsمنان ایجاد کرد تا از سلامتی مشترک و ثروت آفرینی استفاده کنند. این کار با تبدیل شدن به یک توزیع کننده برای Nopalea انجام می شود. تنها کاری که شما باید انجام دهید ثبت نام و شروع به ساخت مشتری است.

مبارزه

در اینجا 5 دلیل برای تبدیل شدن به یک توزیع کننده Nopalea ذکر شده است:

شما توسط یک شرکت سلامت کاملاً تثبیت شده ، کاملاً ثابت و بدون بدهی حمایت می شوید. TriVita یک شرکت مأموریت محور است که از تلاش های شما پشتیبانی می کند و به شما کمک می کند تا در این شرایط سخت اقتصادی به موفقیت برسید.

شما می توانید سلامتی خود را گسترش دهید. با توزیع کننده بودن نوپالا ، این فرصت را دارید که همه را در مورد این محصول عالی که عوارض جانبی مثبتی بر سلامت کلی بدن آنها دارد ، آگاه کنید. تجربه شخصی شما در نوشیدن نوپالئا به شما کمک می کند تا اعتماد مشتری خود را جلب کنید.

شما می توانید ثروت خود را بسازید. این که از خانه کار کنید یا تمام وقت کار کنید ، می توانید به سرعت پول نقد بدست آورید و در طولانی مدت پول اضافی دریافت کنید.

می توانید به پایگاه مشتری گسترده تری دسترسی پیدا کنید. با نرم افزار مشترک بازاریابی چندرسانه ای TriVita ، به ابزارهای تبلیغاتی مختلفی که اثبات شده اند دسترسی پیدا خواهید کرد. DVD ، بروشور ، ابزار ارائه و بروشور در دسترس شماست.

شما می توانید به رهبران خود اعتماد کنید. شما با پشتیبانی تخصص حرفه ای تیم اجرایی قادر خواهید بود با افتخار نمایندگی شرکت خود را داشته باشید. شما رازهای موفقیت آنها و چشم انداز سلامتی و ثروت آنها را خواهید آموخت.

توزیع کننده بودن فوایدی دارد. شما به منظور رفاه حال خود ، و در فرصت کسب و کار خود برای کسب و کار خود ، از منابع تجاری رایگان و تخفیف ویژه در خرید استفاده می کنید. با پولی که از توزیع کننده سلامتی کسب می کنید می توانید درآمد بیشتری کسب کنید و در نهایت آزادی مالی را تجربه کنید.

یک شرکت وابسته به Nopalea به شما امکان می دهد از پنج طریق آسان برنده شوید.

پاداش شتاب دهنده هفتگی – برای هر عضوی که در 90 روز اول دریافت می کنید پاداش سخاوتمندانه دریافت می کنید.

کمیسیون های سخاوتمندانه – به کلیه خریدهای عضو شما از Sonora Bloom Nopalea ، یک کمیسیون سخاوتمندانه 21٪ تعلق می گیرد. برای هر عضو جدیدی که عضو شما در آن مشترک است ، همچنین 4٪ خرید عضو جدید را دریافت خواهید کرد.

شبکه در حال رشد – بسته به شرایط ماهانه خود ، می توانید در خریدهای عضو که شخصاً کسب کرده اید ، حداکثر 3٪ دریافت کنید و اگر آنها بتوانند تلاش شما را تکرار کنند ، در 6 سطح خرید عضو ، 7٪ دریافت خواهید کرد.

درآمد مدیر – وقتی مدیر شوید ، اعضای بیشتری برای کل خط خود کسب خواهید کرد. 4٪ در خرید برای اعضای شخصی و 2٪ در خرید تا 3 سطح بعدی.

رئیس جمهور – یک کمیسیون سخاوتمندانه 1٪ در مورد کلیه خریدهای سازمان شما به علاوه چهار سطح از مدیران ریاست جمهوری.

همانطور که می بینید تبدیل شدن به یک شرکت تابعه از Nopalea قطعاً مزایای خود را دارد. اکنون کمی بیشتر به ساختار برنامه پرداخته شده است ، اما آنچه شما باید بیشتر از همه به آن اهمیت دهید تقاضای محصولی مانند Nopalea است و اینکه آیا Nopalea به مشتریان خود ارزش می بخشد یا نه. حقیقت در توانایی آن در مبارزه با التهاب است و در اینجا است که من بیشتر موفقیت شخصی خود را پیدا کردم. این نکته مهم در مورد بازاریابی این نوشیدنی محبوب است ، این برنامه کاربردها و کاربردهای مختلفی برای افراد دارد. کار ما تماس با آنها است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا