چگونه می توان یک کاغذ سفید نوشت که مورد توجه قرار گیرد

[ad_1]
ادامه تحصیل دهید. در این دنیای رقابت راهی برای رقابت وجود دارد. اما ادامه تحصیل نباید در کلاس باشد و مطمئناً نیازی به شرکت در نمرات یا امتحانات نهایی نیست (اگرچه آزمایش دانش جدید ممکن است مفید باشد). این امکان وجود دارد که اگر می خواهید از منحنی جلو باشید به دنبال روش های جدید و ابتکاری برای انجام کارها هستید به دنبال جدیدترین روندهایی هستید که می توانید استفاده کنید و می خواهید بهتر از رقابت باشید. با تشکر از شبکه جهانی وب اکنون یک ظرف خالی داریم که فقط منتظر خواندن آن نگاه کردن به آن و اقدام است. این ایده ها از رهبران اندیشه و مدیران بازرگانی در جنبه های مختلف صنعت حاصل می شود. اما آنها هم می توانند از جانب شما ناشی شوند! امروز کاغذ سفید یکی از ابزاری است که می توانید در موقعیت خود به عنوان یک رهبر فکر استفاده کنید. دو مزیت وجود دارد. کاغذ سفید که اخبار را گزارش می کند برای فروش محصولات جدید استفاده می شود. و یک سرویس برای ارائه اطلاعات عمیق تر در مورد یک موضوع یا موضوعات. علاوه بر این برجسته سازی مقالات سفید در وب سایت شما به بهبود وب سایت شما کمک می کند – موتورهای جستجو اکنون هنگام خواندن وبلاگ ها و سایر اخبار زنده مقالات سفید را جستجو می کنند. مقاله های سفید یکی از روش های بررسی موضوعات است. علاقه مند به بازار می توانید اهمیت این اطلاعات و نحوه استفاده خوانندگان از آنها را در مدل تجاری یا آمیخته بازاریابی توضیح دهید. مهارتهای شما کجاست؟ چه موضوعاتی را می توانید برای مشتریان خود تصور کنید؟ آیا آنها باید فناوری های جدید را بهتر بفهمند و اینکه چگونه می توانند برای آنها سودمند باشند؟ اگر مشتری بالقوه ای هستید اگر می خواهید با VAR خود بفروشید چه نوع اطلاعاتی را باید بدانید؟ با ارائه یک محتوای کاملاً تحقیق شده و تأیید شده نام تجاری خود را ایجاد خواهید کرد اما مهمتر از همه شما خود را به عنوان یک رهبر فکری برای همکلاسی ها و مشتریان خود معرفی خواهید کرد. مردم انتظار دارند پاسخی (یا حداقل ایده) داشته باشند بنابراین آنها به ارائه دهنده نهایی راه حل تبدیل می شوند. نوشتن مقالات سفید در بعضی مواقع ممکن است دشوار باشد بنابراین نترسید کسی به شما کمک کند افکار خود را جمع کنید و آنها را بردارید. روی کاغذ در اینجا چند نکته برای کمک به شما وجود دارد: – موضوع خود را انتخاب کنید. آیا مطلبی عمیق درباره آخرین نرم افزار که هنوز در مرحله نمونه اولیه است نوشته اید؟ آیا شما یک کمپین بازاریابی دارید که برای شما خوب کار کرده باشد و حاضر باشید این موفقیت را با دیگران به اشتراک بگذارید؟ موضوع هرچه باشد تحقیق کنید و تا آنجا که ممکن است اطلاعات جمع آوری کنید. حقایقی را برای تأیید سخنان خود بیابید و از دانش و تحقیقات سایر رهبران اندیشه برای حمایت از موقعیت خود استفاده کنید (فقط به یاد داشته باشید که در کاغذ سفید خود به آنها بگویید البته با اینترنت اطلاعات اطلاعات بی نظیر مربوطه وجود دارد) . جستجوی Google در موضوع شما می تواند صدها پیوند اگر نه هزاران با اطلاعات به عنوان بخشی از موتور جستجوی شما در یک مقاله سفید ارائه دهد.با این حال حقایق و آماری که استفاده می کنید باید در اسرع وقت با یکدیگر مرتبط شوند. فقط در تقویت مقاله سفید اطلاعات زیادی را در این زمینه هدر ندهید. این باعث سردرگمی خوانندگان و گمراهی آنها می شود. بهتر است افکار خود را به سمت نکات خوب زندگی مانند دو یا سه اطلاعات معطوف کنید. برای تعریف آنچه هست و نیست با تعریف هدف خود روی یک مقاله سفید شروع کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات مربوط به آن هدف است. نکات و استراتژی ها را وارد کنید. هر کس ایده ها را دوست دارد به خصوص وقتی که بتواند. با به اشتراک گذاشتن استراتژی ها و نکات مفید خود به آنها بصیرت در مورد چگونگی حل مشکلات و مشاوره رایگان با آنها خواهید داد. این مهارت های شما به عنوان یک رهبر ذهنی را ترکیب می کند. مشتریان و رهبران اگر از مشاوره شما استفاده کنند بیشتر به شما باز خواهند گشت – این کار ادامه دارد! – مشکلی را پیشنهاد دهید و سپس آن را به روش خود حل کنید. برای ارائه نمونه های واقع بینانه و سناریوهای احتمالی باید مقاله های سفید ارائه شود. شما به عنوان یک ارائه دهنده راه حل که یک مقاله سفید می نویسید باید با ذکر مثالهای مختلف از آنچه اتفاق می افتد پاسخی برای مسئله مربوط به وضعیت وضعیت ارائه دهید اما خواننده را به راه حل وضعیت راهنمایی کنید. این بخشی از SEO است که چرا امروزه مقاله های سفید کار می کنند. با استفاده از کلمات کلیدی موجود در نتایج موتور جستجو می توانید خوانندگان خارج از پایگاه مشتری موجود خود را برای بازدید از سایت خود جذب کنید. مقاله سفید به بهبود وب سایت شما کمک می کند. به کلمات کلیدی و عباراتی فکر کنید که ممکن است مشتریان بالقوه برای یافتن اطلاعات مورد نیاز خود استفاده کنند. این موارد را در مقاله سفید خود بگنجانید (اگر موضوع در دست آنها باشد) که آنها را به وب سایت شما هدایت می کند. هنگام نوشتن کاغذ سفید کشش آن آسان است یا گاهی بی اثر است. کاغذ خود را از 3000 تا 4000 نگه دارید. هر جمله باید روی یک موضوع موجود متمرکز باشد و به موضوع کلی مربوط باشد. نامه هایی که شامل 2000 کلمه یا کمتر هستند ممکن است آن چیزی که شخص به دنبال آن است نداشته باشند در حالی که حروف بیشتر از 5000 کلمه فقط دست و پا گیر هستند و ممکن است بهتر در یک کتاب الکترونیکی جای بگیرند. اما تا زمانی که نویسنده از هدف بزرگ شما در نوشتن پشتیبانی می کند شما باید به سراغ رهبر متفکر بعدی بروید.
[ad_2].

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا