چگونه وب سایتهای بازاریابی پریمیوم برای شما کار کنند

[ad_1]

زمانی وجود داشت که سایتهای عضویت پرداخت شده در اینترنت را تنظیم کنید – جایی که شما سایتی داشتید که فقط افرادی که هزینه های جاری را می پرداختند می توانند به آن دسترسی داشته باشید – همه عصبانیت بود.

به تازگی ، به نظر می رسد این به اندازه گذشته نیست. بیشتر به این دلیل است که بسیاری از آنها شکست می خورند. در حقیقت ، در بسیاری از موارد ، به نظر می رسد که مردم فقط با عضویت در پایین از پایین سقوط می کنند.

با این حال ، چند بازاریاب هوشمند وجود دارند که موفق شده اند این کار را عملی کنند.

یك راه برای دریافت سایتهای عضویت پرداخت شده به سادگی تهیه مطالبی است كه افراد نمی توانند به هر جای دیگری دسترسی پیدا كنند.

به عبارت دیگر ، شما ممکن است آنها را برای پرداخت هزینه مداوم برای دسترسی به مطالب خود پرداخت نکنید ، مگر اینکه چیزی را که به غیر از شما و وب سایت شما امکان دسترسی آنلاین یا آفلاین را در اختیار آنها قرار ندهید.

بله ، به نظر ساده می رسد ، اما واقعاً همه چیز را جلب می کند.

نکته اصلی کار در سایت های عضویت پرداخت شده این است که به مردم چیزی منحصر به فرد ، با ارزش و مال شما را ارائه دهید که فقط می توانید تهیه کنید.

به عنوان مثال ، یک بازاریاب به نام مت فوری وجود دارد. این سایت عضویت ماهانه دارد و مطالب زیادی را در اختیار افرادی قرار می دهد که برای یک سال ثبت نام می کنند. مردم نمی توانند به صورت جسمی بصورت آنلاین در جاهای دیگر بارگیری کنند ، اما کتاب های واقعی و با ارزش ، CD و حتی کمک های شخصی با سوالات عضو.

اینها همه مواردی است که شما نمی توانید به هیچ وجه به جز آن از طریق آن بدست آورید و بنابراین توافقنامه عضویت شکوفا و رشد می کند.

همین کار را می توانید انجام دهید.

همچنین پیچیدگی و فن آوری تکنیکی زیادی لازم ندارد. به سادگی فرم فوق را با آنچه می فروشید دنبال کنید و خوب خواهید بود.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا