بازرگانی

چگونه و چگونه مایع خنک کننده را گرم کنیم؟ نحوه گرم شدن مایع خنک کننده را بررسی کنید

چگونه مایع خنک کننده را گرم می کنیم؟
چگونه مایع خنک کننده را گرم می کنیم؟ در صنعت تهویه مطبوع ، سیستم های سرمایشی و گرمایشی از این نوع هستند. چیلرها چیلرهای کوچک تجهیزات سرمایشی و گرمایشی عملی و کارآمد هستند. ساختار اصلی سیستم تبرید شامل قطعات و لوازم ثابت و متحرک است که با خنک سازی این اجزا these در کنار هم باعث خنک شدن و گرم شدن محیط می شوند.

متداول ترین نوع سیستم تهویه مطبوع کولر فشار است. چیلرهای تراکمی با فناوریها و امکانات پیشرفته در بسیاری از ساختارها و پروژه های مختلف نصب و بهره برداری می شوند.

در پاسخ به این سوال که چگونه مایع خنک کننده را گرم کنیم ، لازم به ذکر است که این دستگاه ها قابلیت خنک سازی و گرمایش دوگانه دارند. بر این اساس ، این دستگاه در فصول مختلف سال از جمله تابستان و زمستان قابل استفاده است. علاوه بر این ، از حالت گرمایش خنک کننده استفاده کنید ، در حالی که توزیع هوای گرم در محیط منجر به بهبود قابل توجه و صرفه جویی در مصرف انرژی و برق می شود. استفاده از حالت گرمایش در بسیاری از سیستم های تهویه مطبوع معمولاً با افزایش مصرف انرژی و برق همراه است. بر این اساس ، بسیاری از کاربران یک سیستم گرمایش مستقل برای تأمین هوای گرم مورد نیاز در زمستان تهیه می کنند.
سیستم های خنک کننده از طریق سیستم های گرمایش مرکزی مانند موتورخانه ها و دیگهای بخار دیواری ، گرمای لازم را برای محیط فراهم می کنند. بر این اساس ، با اتصال این دستگاه به سیستم گرمایش مرکزی و یافتن جریان آب گرم در لوله های داخلی مایع خنک کننده ، فرآیند صرفه جویی در گرمایش ، استفاده از حالت گرمایش و ظرفیت سیستم به راحتی امکان پذیر است. این دستگاه با انتقال گرما به سیستم فن کوئل ، هوای گرم گوشه های محیط داخلی را پراکنده می کند.

نحوه گرم کردن مایع خنک کننده
برای پاسخ به این سوال که چگونه مایع خنک کننده را گرم کنیم ، باید توجه داشت که چیلرها با وجود کارایی و کارایی بسیار بالا ، کمترین مصرف انرژی و انرژی را برای کاربر دارند. در همین راستا ، باید توجه داشت که هنگام نصب چیلر در سازه ، وظیفه اصلی دستگاه تولید آب در دمای بسیار پایین انجام فرایند چرخه تبرید تحت فشار و خنک کننده محیط داخلی است. اما امکان گرم شدن بیش از حد امکان استفاده از این دستگاه ها را به محض کاهش دما و شروع فصل سرما فراهم می کند. بنابراین یک محیط کاملاً کامل ، کامل و دلپذیر برای استفاده کاربر از آن فراهم شده است.

لازم به ذکر است که برای تأمین هوای گرم محیط داخلی توسط چیلرها ، در وهله اول ، لوله های سیم پیچ گرمایشی دستگاه باید به سیستم گرمایش مرکزی ساختمان متصل شوند.

امروزه آب گرم مورد نیاز بسیاری از سازه های ساختمانی و مسکونی از طریق دیگهای بخار دیواری تأمین می شود. بر این اساس ، با اتصال مایع خنک کننده به دستگاه پرتو ، امکان جریان یافتن آب گرم به لوله های سیم پیچ سیستم وجود دارد. جاری شدن آب گرم به داخل لوله ها و برخورد با سیم پیچ حرارتی باعث گرم شدن بیش از حد آب و انتقال آن به سیستم فن کوئل می شود.
در این مقاله نحوه گرم كردن مایع خنك كننده هوای گرم توسط این دستگاه ، پس از انتقال به سیستم فن كویل ، از طریق دمنده های پرقدرت و پرقدرت به محیط داخلی هدایت می شود. در نتیجه ، هوای گرم و تهویه در کمترین زمان به سمت داخل جریان می یابد.این چرخه تا رسیدن دمای محیط به دمای لازم ادامه دارد تا هوای گرم و مطبوع در سراسر فضا جریان یابد.
اهمیت تنظیم حالت گرمایش خنک کننده
برای یافتن پاسخ این سوال که چگونه مایع خنک کننده را گرم کنیم ، باید توجه داشت که حالت گرمایش کولرها به کنترل از راه دور یا ترموستات دیواری بستگی دارد. بدنه بسیاری از سیستم های تهویه مطبوع معمولاً از جزئی به نام ترموستات استفاده می کند. وظیفه اصلی این بخش تنظیم و کنترل دمای محیط با توجه به نوع نیاز و نظرات کاربر است. بر این اساس ، به محض پایین آمدن دما به زیر مقدار تعیین شده ، ترموستات دستگاه دستورالعمل های لازم را برای شروع خنک سازی و افزایش دمای هوا در محدوده مشخص شده صادر می کند. این چرخه پس از رسیدن دما به سطح تعیین شده به پایان می رسد. علاوه بر این ، یک کنترل از راه دور طراحی شده برای دستگاه های برودتی به شما امکان می دهد تا به راحتی و از راه دور حالت گرمایش سیستم را تغییر دهید یا تنظیم کنید.

10

راه حل هایی برای افزایش قدرت گرمایش مایع خنک کننده
در دسته نحوه گرم كردن مایع خنك كننده ، باید اشاره كرد كه یكی از بهترین اقدامات برای افزایش توان و انرژی حرارتی این دستگاه ، انجام تعمیرات دوره ای است. به دلیل عملکرد خنک کننده مداوم ، احتمال نقص فنی در ساختار قطعات و لوازم جانبی دستگاه وجود دارد. به منظور حل این مشکلات ، اطمینان از سلامتی و رفاه م componentsلفه های داخلی سیستم از اهمیت بالایی برخوردار است.
همچنین باعث کاهش کارایی و اثربخشی دستگاه در هنگام نفوذ و تجمع آلاینده ها و ذرات گرد و غبار بر روی اجزا و قطعات می شود. برای این منظور لازم است قبل از شروع کار ، تجهیزات ، آلاینده ها و آلاینده ها از قسمت های خنک کننده تمیز شوند. علاوه بر این ، اندازه مبرد را بررسی کنید. یکپارچگی سیم ها و اتصالات دستگاه روش خوب دیگری برای بهبود قدرت گرمایش مایع خنک کننده است.
با کارشناسان مرکز دات کام مشاوره رایگان دریافت کنید و برای بهترین مشاوره خرید با شماره های زیر تماس بگیرید
1021-3
05313

منبع:
https://tasisat.com/ How-to-he–chiller/
تاریخ انتشار :
2021-03-25 10:00:31.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا