[ad_1]
تقریباً همه ممکن است از قبل AdSense را بشناسند و این راهی برای کسب درآمد آنلاین است.
با این حال همه واقعاً سعی نکرده اند از آن سود کسب کنند. اینجا چرا؟ آنها تلاش کافی برای کشف و استفاده از کلمات کلیدی مناسب – بیشترین کلمات کلیدی – نمی کنند.
پس کلمه کلیدی چیست؟
کلمات کلیدی کلمات یا عباراتی هستند که افراد در Google یا سایر موتورهای جستجو وارد می کنند تا آنچه را که ممکن است جستجو کنند پیدا کنند.
بازاریابان معمولاً از کلمات کلیدی برای تبلیغات آنلاین در یک وب سایت استفاده می کنند.
آنها می توانند کلمات کلیدی یا عبارات را در Google AdWords خریداری کنند و تبلیغات خود را در وبلاگ ها یا سایتهایی که از Google AdSense استفاده می کنند اجرا کنند.
آنچه ضروری است این است که تبلیغات نمایش داده شده در سایت مربوط به کلمات کلیدی مورد استفاده در محتوا باشد.
کلمات کلیدی با درآمد بالا چیست؟
کلمات کلیدی با درآمد بالا کلماتی هستند که توسط موتورهای جستجوگر مختلف با نرخ بالاتری به فروش می رسند. ممکن است بخواهید کلمات کلیدی پردرآمد بخرید اما مگر اینکه بودجه تبلیغات نامحدود داشته باشید بهتر است گزینه های دیگری پیدا کنید.
تعدادی از این کلمات کلیدی برای تبلیغ محصولات و خدماتی استفاده می شود که با مبلغ هنگفتی به فروش می رسند.
به عنوان مثال ادغام اعتبار و رهن دو کلمه کلیدی هستند که در حال حاضر نرخ بسیار بالایی دارند.
این بدان دلیل است که هرکسی این کلمات کلیدی را در موتورهای جستجو بنویسد قطعاً چیزی بسیار گران قیمت خریداری خواهد کرد.
از این رو بازاریاب های آنلاین که محصولات سفارشی را به این افراد می فروشند خوشحال می شوند که مقداری پول نقد برای تبلیغات هزینه کنند.
چگونه یک بازاریاب می تواند درآمد AdSense خود را دو برابر کند؟
دستیابی به این هدف فقط دو مرحله اساسی دارد. ابتدا بازاریابان باید کلمات کلیدی یا عبارات پردرآمد AdSense را کشف کنند.
دوم آنها باید بتوانند از این کلمات کلیدی یا عبارات به طور مثر استفاده کنند و در مطالب سایت روی آنها تمرکز کنند. عنوان URL و متن را شامل می شود. البته آنها باید این کار را با در نظر گرفتن تراکم کلمات کلیدی انجام دهند.
چگونه این کلمات کلیدی یافت می شوند؟
با توجه به اهمیت این کلمات کلیدی پردرآمد AdSense روشهای زیادی در مورد نحوه یافتن آنها توسط تعدادی از توسعه دهندگان به راحتی در دسترس است.
در زیر چهار ابزار پرکاربرد برای این کار ذکر شده است.
1. Google AdWords
2. WordTracker
3. نقطه عددی (برای پیشنهاد کلمات کلیدی)
4. کلمه کلیدی کشور (برای جستجوی کلمات کلیدی)
خط آخر چیست؟
در پایان تعدادی از کلمات کلیدی AdSense وجود دارد که با یک کلیک قیمت گذاری می شوند. هدف قرار دادن این کلمات کلیدی می تواند در افزایش درآمد AdSense بسیار کمک کند.
همچنین باید تراکم کلمات کلیدی را درک کنید و آن را بسیار جدی بگیرید. اگر بازاریابان از این کلمات کلیدی یا عبارات بیش از حد در محتوای خود استفاده کنند ممکن است توسط Google جریمه شود و تمام تلاش های آنها بی فایده باشد.
متأسفانه هیچ قانون طلایی در مورد تعداد مناسب کلمات کلیدی متناسب با محتوا وجود ندارد.
بازاریابان آنلاین هنوز باید در این مورد آزمایش و تحقیق کنند. جذابیت این است که محتوا حتی هنگام بهینه سازی کلمات کلیدی شما به طور طبیعی جریان می یابد و خوانده می شود.
[ad_2]