بازرگانی

چگونه کولر آبی را به گاز تبدیل کنیم؟ مکانیسم عملکرد آنها

چگونه کولر آبی را به بنزین تبدیل کنیم؟
چگونه آب را به خنک کننده گاز تبدیل کنیم؟ به طور کلی ، با افزایش درجه حرارت هوا و گرم شدن تدریجی ، مردم در حال استفاده از یک سیستم خنک کننده با عملکرد بالا و با کیفیت هستند. بسته به آب و هوای کشور ما ، کولرهای آبی و کولرهای گازی از تجهیزات برودتی پرکاربرد و پرکاربرد استفاده می کنند. در این میان ، کولرهای آبی یکی از سیستم های خنک کننده است که در بسیاری از مناطق کشور ، به ویژه در مناطق گرم و خشک مورد استفاده قرار می گیرد.

در ابتدای مقاله نحوه تبدیل آب به خنک کننده گازی ، لازم به ذکر است که چیلرهای آب از طریق فرایند خنک کننده تبخیری فرآیند خنک سازی ، تولید خنک کننده و تهویه هوا را انجام می دهند.

مکانیسم عملکرد و عملکرد چیلر آب به گونه ای است که موتور الکتریکی روشن می شود ، پروانه و فن دمنده دستگاه را می چرخانند. در نتیجه این فرآیند ، مایع (معمولاً آب) از طریق پمپ برقی دستگاه پمپ می شود و آب روی لنت های خنک کننده و نی ها ریخته و تبخیر می شود. به دلیل تبخیر مایع ، هوای خنکی ایجاد می شود و آب توسط محل های خروجی مخصوص چیلر به داخل کشور منتقل می شود. این چرخه تا زمان تأمین کامل هوای خنک و مطبوع ادامه دارد.

لازم به ذکر است که کولرهای آبی اگرچه هوای خنک خوبی تولید می کنند اما رطوبت را افزایش می دهند. بنابراین ، این دستگاه ها برای استفاده در مناطق شکننده جغرافیایی با آب و هوای مرطوب توصیه نمی شوند.

به عبارت دیگر ، حداکثر کارایی و اثربخشی تجهیزات تبرید مانند چیلرهای آبی در آب و هوای معتدل و گرمسیری و مناطق اتفاق می افتد.

نحوه تبدیل آب به خنک کننده گاز
در پاسخ به این سوال که چگونه آب را به خنک کننده گاز تبدیل کنیم ، باید توجه داشت که یک جز component مهم در ساختار این دستگاه ها ، قسمت الکتریکی است. موتورهای چیلرهای آبی معمولاً خازنی و دو سرعته هستند. بر این اساس ، دستگاه با استفاده از فایل بوت آماده و راه اندازی می شود. همچنین عملکرد و عملکرد موتور خنک کننده آب با سرعت سریع ، آهسته و متوسط ​​ادامه دارد.
در این زمینه باید توجه داشت که به گفته کارشناسان برای تنظیم دور موتور امکان نصب اینورتر در محفظه کولر آبی وجود دارد. اینورتر AC به دستیابی به این هدف کمک می کند. اینورتر AC وسیله ای برای کنترل سرعت موتور برای سیستم های خنک کننده است. از آنجا که موتور نصب شده در بدنه کولر آبی AC است ، امکان نصب و استفاده از این واحد کنترل در بدنه دستگاه وجود دارد. اغلب ، درایوها یا کنترل کننده ها در مسیر خنک کننده آب نصب می شوند.
با استفاده از این درایوها می توانید به راحتی و به طور مداوم سرعت درایو دستگاه را کم یا زیاد کنید. لازم به ذکر است که با این روش دور موتور با توجه به جریان تهویه درخواستی کاربر تنظیم می شود. علاوه بر این ، 25٪ صرفه جویی در انرژی وجود دارد. علاوه بر این ، استفاده از اینورتر باعث از بین رفتن لرزش ، کاهش سر و صدا و عملکرد بی صدا موتور خنک کننده آب می شود.

در این مقاله در مورد چگونگی تبدیل آب به خنک کننده گازی ، باید توجه داشت که نصب و استفاده از فناوری HVAC در موتورهای خنک کننده آب ، قابلیت ها ، عملکرد و کارایی دستگاه را بسیار بهبود می بخشد. توانایی کنترل و مدیریت گشتاور و دور موتور دستگاه نیز به صورت خودکار امکان پذیر است.سوئیچ هوشمند را نصب کنید

برای پاسخ به این سوال که چگونه کولر آبی را به کولر گازی تبدیل کنیم ، می توان گفت نصب و اجرای کلیدهای هوشمند یکی دیگر از روشهای کاربردی در این زمینه است.

سوئیچ های هوشمند تغییر محسوسی در دور موتور ایجاد نمی کنند ، اما با انتقال دمای محیط مورد نیاز به نمایشگر هوشمند می توانید از طریق ترموستات محیط ، فاصله عملکرد و سوf عملکرد دستگاه را کنترل و کنترل کنید. حداکثر و حداقل امتیازات دستگاه هنگام استفاده از کلید هوشمند تعیین می شود.
بر این اساس ، هنگامی که دما به زیر مقدار تعیین شده می رسد ، ترموستات به کولر گازی دستور می دهد تا کار کند و کار کند. از طرف دیگر ، وقتی دما متناسب با دمای تنظیم شده بالا می رود ، ترموستات به دستگاه دستور می دهد تا خاموش شود. ناگفته نماند که کنترل از راه دور برای سوئیچ های هوشمند طراحی شده است. کولر گازی با کنترل از راه دور به راحتی روشن و خاموش می شود. همچنین ، سوئیچ های هوشمند بسته به نوع ساخت و مدل دارای قابلیت های مختلفی هستند.
راه حل هایی برای افزایش کارایی چیلرهای آب
برای یافتن پاسخ این سوال که چگونه آب را به خنک کننده گاز تبدیل کنیم ، بررسی راه حل هایی برای بهبود کارایی و کارایی این دستگاه ها می تواند مثمر ثمر باشد.

لازم به ذکر است که در یک محیط مشترک نباید به طور همزمان از کولرهای گازی و آب استفاده کنید. زیرا رطوبت تولید شده توسط چیلر آب باعث افزایش دمای محیط و کاهش کارایی و کارایی چیلر گازی می شود.

عملکرد و کارایی مطلوب چیلرهای آب به دما و شرایط آب و هوایی منطقه بستگی دارد. بنابراین استفاده از این وسایل در مناطق ساحلی توجیه منطقی و اقتصادی ندارد. کاهش طول جریان چیلر در افزایش کارایی و کارایی خنک کننده دستگاه تأثیر مثبتی دارد. همچنین برای جلوگیری از رشد و تجمع باکتری ها ، باید کولر آبی سالانه تعویض شود.
کولرهای آبی با پد سلولزی از راندمان و قابلیت خنک کنندگی بسیار بالایی برخوردار هستند. بعلاوه ، نصب و راه اندازی کولرهای آبی نباید در معرض تابش مستقیم خورشید باشد. این به طور قابل توجهی عملکرد دستگاه را در تابستان کاهش می دهد. همچنین طراحی پرده های کولر آبی باعث افزایش کارایی و خنک کننده دستگاه می شود.
با کارشناسان مرکز دات کام مشاوره رایگان دریافت کنید و برای بهترین مشاوره خرید با شماره های زیر تماس بگیرید
1021-3
05313

منبع:
https://tasisat.com/how-to-turn-water-cooler-into-gas/
تاریخ انتشار :
2021-03-26 10:00:10.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا