بازی های رایانه ایبرترین های کسب و کار

چگونه یوسی رایگان در پابجی موبایل بگیریم؟

پابجی موبایل به شما این شانس را می دهد که با یک چالش، تعداد زیادی یوسی رایگان دریافت کنید. نحوه عضویت و کسب جوایز و UC رایگان را ما به شما آموزش خواهیم داد. به طور کلی، شما باید یوسی را با پول واقعی خریداری کنید و این نیز هزینه زیادی دارد. با این حال، راه حلی فراهم شده است تا یوسی رایگان دریافت کنید. در ویدئو زیر ما فعال سازی بونس چلنج پابجی موبایل را آموزش می دهیم و همچنین آموزش می دهیم چطور یوسی رایگان دریافت کنید. پس با ما همراه باشید.

How to get free uc in pubg mobile?

یوسی (UC) چیست؟

PUBG Mobile به شما فرصتی می‌دهد تا یوسی رایگان با یک چالش جایزه دریافت کنید. یوسی یکی از ارزهای اصلی این بازی است که برای خرید در بازی از آن استفاده می شود. اما شما نمی توانید آن را با برنده شدن در مسابقات یا انجام ماموریت ها به دست آورید. بیشتر اوقات، بازیکنان برای خرید UC باید پول نقد واقعی بپردازند. اما اکنون، می توانید تعداد زیادی یوسی را به صورت رایگان دریافت کنید.

خرید یوسی (UC) یکی از سخت ترین ارزها اما مفید برای پابجی موبایل است. با استفاده از یوسی می توانید لباس های مختلف و رویال پلاس را خریداری کنید. به طور خلاصه، دریافت یوسی در پابجی موبایل یکی از بهترین پاداش هایی است که یک بازیکن می تواند به دست آورد.

بونس چلنج در PUBG Mobile چیست؟

بونس چلنج یک رویداد درون بازی است که در آن می توانید با استفاده از کوپن های Bonus Challenge خود را ثبت نام کنید. با کلیک بر روی نماد جایزه در کنار دکمه Start می توانید آن را در مرکز مسابقات در PUGB Mobile پیدا کنید. شما اولین کوپن را به صورت رایگان دریافت می کنید که با استفاده از آن می توانید وارد مسابقه شوید و در نتیجه کوپن های بیشتری کسب کنید. علاوه بر این، بر اساس ردیف شما، هر هفته کوپن های رایگان به شما داده می شود.

3 روش برتر برای دریافت UC رایگان در PUBG Mobile

PUBG Mobile یکی از شناخته شده ترین بازی های موبایل در زیرژانر بتل رویال است. این بازی دارای کیفیت گرافیکی بی نظیر HD و عناصر گیم پلی جذابی مانند نقشه ها، حالت ها و سایر لوازم آرایشی است. لباس‌ها، پوسته‌های اسلحه و سایر لوازم آرایشی موجود در بازی بسیار مورد توجه بازیکنان هستند.

با این حال، گیمرها برای خرید این اقلام ممتاز باید UC را در حساب خود داشته باشند. ارز درون بازی در PUBG Mobile UC یا Unknown Cash نام دارد و فقط با پول واقعی قابل خرید است. در نتیجه، هر بازیکنی این امکان را ندارد که UC را به حساب خود اضافه کند و آیتم مورد نیاز را در فروشگاه باز کند. به همین دلیل، آنها به دنبال روش هایی برای به دست آوردن UC رایگان، خرید پوسته های دلخواه خود و تفریح با دوستان و هم تیمی های خود هستند.

سه بهترین راه برای دریافت یوسی رایگان پابجی موبایل در این مقاله پوشش داده شـده است.

1) ردیم کدها

Redeem Codes یک راه فوق العاده برای به دست آوردن بسیاری از چیزهای رایگان در PUBG Mobile است، از جمله کارت های رایگان UC و EXP. از حساب‌های رسمی رسانه‌های اجتماعی PUBG در پلتفرم‌هایی مانند YouTube و Instagram، گیمرها می‌توانند این کدهای بازخرید را دریافت کنند. این کدها معمولاً توسط توسعه دهندگان در طول هر رویداد رسمی برای افزایش بازدید عمومی ارائه می شوند.

گیمرها می توانند با مراجعه به صفحه رسمی کد بازخرید این کدها را دریافت کرده و از آنها استفاده کنند. برای دریافت جوایز در نامه، بازیکنان باید کد را به همراه شناسه کاراکتر خود در جعبه قرار دهند. این کدها و بسته‌های لباس منحصر به فرد اغلب توسط توسعه‌دهندگان به همراه Elite Passes به صورت رایگان ارائه می‌شوند. علاوه بر این، Elite Pass UC رایگان برای تکمیل ماموریت های Elite و ارتقاء سطوح را ارائه می دهد.

2) اتاق ها و مسابقات سفارشی آنلاین را بازی کنید

راه دومی که بازیکنان می توانند از طریق آن یوسی رایگان پابجی موبایل دریافت کنند، شرکت در اتاق ها و مسابقات سفارشی است. بازیکنان می توانند انواع YouTubers و سایر سازندگان را پیدا کنند که اتاق های آنلاین سفارشی را اداره می کنند و برندگان UC رایگان و جوایز دیگر مانند Elite Pass و موارد دیگر را می خوانند.

علاوه بر این، گیمرها می توانند در مسابقاتی که توسط کرافتون و سایر برگزارکنندگان مسابقات برگزار می شود، شرکت کنند. این یک روش فوق العاده برای آزمایش توانایی های بازی شما و بهبود تجربه رقابتی شما است. بازیکنان می توانند در این مسابقات از طریق سرویس های رایگان مانند Discord و Instagram شرکت کنند. در آنها برنده شوند و از پولی که دریافت می کنند برای دریافت عنوان UC رایگان استفاده کنند.

3) جوایز نظر گوگل

یکی از بهترین راه‌های دریافت درآمد یوسی رایگان برای بازیکنان پابجی موبایل از طریق Google Opinion Rewards است. فروشگاه Google Play این برنامه را بدون هیچ هزینه ای ارائه می دهد. استفاده از برنامه ساخته شده و توسعه یافته Google کاملاً ایمن است. ایده دریافت پول، که در آن به کاربران برای انجام وظایف محول شده به آنها پاداش پرداخت می شود، فرض برنامه است.

گوگل به کاربران خود برای نظرسنجی های رقابتی ارائه شده در برنامه پاداش می دهد. نظرسنجی ها فقط چند ثانیه طول می کشد تا کامل شوند و تم های تصادفی ارائه شوند. با تکمیل این نظرسنجی ها، کاربران می توانند برای حساب های گوگل پلی خود درآمد کسب کنند. وقتی بازیکنان PUBG پول لازم را به دست آوردند، می‌توانند UC را با استفاده از حساب‌های Google Play خود در فروشگاه ارز درون‌بازی بازخرید کنند.

پابجی موبایل

بازی پابجی موبایل از آن دسته از بازی های جذاب و پرطرفدار است که در دسته بازی های بتل رویال قرار دارد و در این مدت محبوبیت بسیار زیادی در بین گیمر پیدا کرده است.نحوه بازی در این گیم بسیار راحت است در این بازی هدف شما زنده ماندن است ! شما با یک هواپیما وارد جزیره ای می شوید که متروک است و شما با استفاده از اسلحه ها مهمات و دیگر وسایل مورد نیاز به هدفتان که زنده ماندن در این بازی است دست می یابید.

فضای بازی

منطقه‌ای که در آن فرود می آیید خالی از هرگونه سکنه است و به شکل منظمی از اسلحه ها و مهمات پر شده است با توجه به وسعت زیادی که نقشه دارد وسایل نقلیه در این بازی بسیار حائز اهمیت هستند و به شما در رسیدن به هدفتان کمک می کنند وسایلی از جمله موتورها ماشین ها که هر کدام صدای منحصر به فرد خودشان را دارند که همین موضوع به شما کمک می کند تا خودرویی که در حال نزدیک شدن به شما هست را تشخیص و از حضور آن آگاه شوید.

استراتژی

گیم پلی این بازی بسیار نزدیک به واقعیت است که شما میتوانید از طریق فروشگاه G4A4 دانلود کنید. به عنوان مثال هنگام تیراندازی ها شما باید دقت بیشتری داشته باشید چرا که اسلحه های موجود در این بازی لگد و پرش های بسیار زیادی دارند که این مسئله به شبیه سازی این بازی به واقعیت بسیار کمک کرده و جز جذابیت های این بازی به شمار می رود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا