چگونه یک برند تجاری قوی ایجاد کنیم

[ad_1]
س Whenالات وقتی در حال ایجاد یک برند برای مشاغل کوچک خود هستید خواه یک شرکت بزرگ باشید یا یک تجارت کوچک برندسازی یکی از مهمترین جنبه های بازاریابی است. برند شما شما را از رقبای خود متمایز می کند و به مشتریان می گوید آنها از شما چه انتظاری دارند؟ بر اساس نظرسنجی نلسون 59 درصد از مصرف کنندگان ترجیح می دهند محصولات جدیدی از مارک آشنا خود خریداری کنند. برندسازی یکی از بهترین راه ها برای ایجاد و حفظ اعتماد مشتری است. نه تنها این بلکه نام تجاری مناسب می تواند منجر به فروش تبلیغات دهان به دهان و ارتقاء آنچه می فروشید شود. در اینجا 4 سوال وجود دارد که هنگام ایجاد نام باید بپرسید. شما باید س questionsالات خود را بپرسید و پاسخ دهید: 1. شما کی هستید؟ شما نمی توانید همه چیز باشید. همانطور که برند خود را توسعه می دهید باید مشتریان هدف خود را شناسایی کنید. اگر مشتریان شما بدانند محصولات م yourثر شما پیام و استراتژی شما را منعکس می کند. اگر مشتریان شما احساس می کنند شرکت شما جدید و ابتکاری است به آنها اطلاع دهید. بیایید از یک مثال استفاده کنیم. مشاوران پرستاری بر استراتژی های ارتقاء نام تجاری تمرکز می کنند تا توجه زوج ها زوج های جوان یا صاحبان حیوانات خانگی مرده را به خود جلب کنند. بیانیه شما چه بود؟ یکی از اولین عناصر ایجاد یک نام تجاری تعریف بیانیه شما است. بیانیه شما در مورد آنچه شرکت شما علاقه مند است است. برخی از سوالاتی که می توانید در مورد این طرح تجاری بپرسید عبارتند از: • چرا در حال مبادله هستید؟ • برای مشتریان خود چه می خواهید؟ • چه تفاوتی با رقبای خود دارید؟ شما کجا هستید آیا فکر می کنید تجارت شما در آینده رونق خواهد گرفت؟ • فلسفه یا ارزش اصلی کسب و کار شما چیست؟ به اطلاعیه نایک خوب نگاه کنید. اگرچه ممکن است با عبارت فقط انجامش بده آشنا باشید اما در اینجا بیانیه آنها آمده است. نوآوری و الهام را برای ورزشکاران سراسر جهان به ارمغان بیاورید. تبلیغ شما همه چیز را از لحن صدای شما تحت تأثیر قرار می دهد. پیام شما به برند چیست؟ هنگامی که در حال ایجاد یک نام تجاری هستید مهم است که با پیام برند خود شروع کنید. پیام شما به نام تجاری را می توان با پیشنهاداتی که به شما ارائه شده است خلاصه کرد. پیام کاری چیزی است که مشتریان را متقاعد می کند تا محصول یا خدمات شما را خریداری کنند. MailChimp دارای سه پیام بازاریابی ساده است: ارسال ایمیل بهتر. ساده است و به شما می گوید وقتی از خدمات آنها استفاده می کنید واقعاً چه انتظاری دارید. بیایید دوباره از درمانگر ارتباط به عنوان مثال استفاده کنیم. او ممکن است پیام شجاعت و صراحت ایجاد کند یا نکند: ازدواج خود را نجات دهید. یا او ممکن است بر همدلی و گوش دادن تمرکز کند و یک پیام بازاریابی در اطراف خود ایجاد کند: من دو نفر از شما 4. 4. استراتژی نام تجاری شما چیست؟ منظور شما این است. ابتدا باید اهداف برند را برای شرکت تعریف کنید. آیا سعی می کنید مخاطب جدیدی به دست آورید یا سهم بازار را از رقبای خود ربوده اید؟ استراتژی دوستی طولانی مدت شما شامل موارد زیر است:آیا از Google AdWords بازاریابی رسانه های اجتماعی بروشورها تبلیغات سرپناه اتوبوس استفاده می کنید؟ پیدا کردن شرکت یک فرایند است. این آسان نیست و حتی برای چند ماه به طور خودکار انجام نمی شود. با این حال تلاش مستمر می تواند منجر به روابط بهتر با مشتریان افزایش فروش و اعتماد بیشتر به محصول یا خدمات شما شود.
[ad_2].

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا